RedCloud skrev:PS. Det stavas högerfalang. Inte höger falang. Det är ett (1) ord. Inte två. DS
Din storebrorapproach suger...
Vad jag har hört så gillar du att suga.
RedCloud skrev:PS. Det stavas högerfalang. Inte höger falang. Det är ett (1) ord. Inte två. DS
Din storebrorapproach suger...
SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
Jag själv hoppas Juholt sitter kvar och får det sovande folket att vakna innan det är försent...Och få folk att fatta att vi sitter i samma båt som resten av europa som sjukner pga kapitalismen......Dit är vi nu på väg tyvärr. Folket sover som Fredrik säger....En sak har han rätt i och det är sovandet.....
RedMentalCase skrev:Juholt har idag presenterat socialdemokraternas nya ( que?) politik, bland annat är det ett krav på att alla ska ha mobiltelefon???, detta är alltås vad s kommit fram till efter alla dessa år...
Alla måste ha mobiltelefon, det är framtiden för Sverige...lol
RedMentalCase skrev:SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
Jag själv hoppas Juholt sitter kvar och får det sovande folket att vakna innan det är försent...Och få folk att fatta att vi sitter i samma båt som resten av europa som sjukner pga kapitalismen......Dit är vi nu på väg tyvärr. Folket sover som Fredrik säger....En sak har han rätt i och det är sovandet.....
Tack för morgenens skratt, det känns fräscht att se dina alster nu när rcberras fistens och forms inte längre går att skratta åt, ( man skrattar ju inte åt efterblivna)
ericTheDog skrev:Juholt fortsätter att få usla opinionssiffror. Faktum är att Juholt inte längre kan räkna med majoritet i oppositionen. sd +v+ mp kan mycket väl vara större än det s som allt fler överger.
De nedskärningar som nu drabbar befolkningen i Europa, kommer att kopplas samman med högerpolitik och därmed "förorsaka" en ny vänstervåg inom något år. De högerfigurer som inbillar sig att folket ska fortsätta sova, kommer att bli förvånade när de själva vaknar.SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
formsvackan skrev:De nedskärningar som nu drabbar befolkningen i Europa, kommer att kopplas samman med högerpolitik och därmed "förorsaka" en ny vänstervåg inom något år. De högerfigurer som inbillar sig att folket ska fortsätta sova, kommer att bli förvånade när de själva vaknar.SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
Ja ja, slumra vidare du. Du och dina bröder i bedrövelsen får gärna fortsätta se finanshaverierna som ett resultat av kommunisters illvillighet. Normalbegåvade människor ser hur befolkningen nu och framöver får betala för bankirers girighet. Nästa generations "välstånd" har försvunnit ner i fickorna på dagens "finanselit". Inbillar du dig att människor då ska hylla högern och ge dessa klåpare förnyat förtroende ?RedMentalCase skrev:folk har ju bytt bort många vänsterregimer som kört deras länder i botten, är du aldrig vaken?
Det kan så vara, men det förhindrar inte den kommande vänstervågen.redalert skrev:What a fucking wanker du är foliehatten fy för den lede!
formsvackan skrev:Det kan så vara, men det förhindrar inte den kommande vänstervågen.redalert skrev:What a fucking wanker du är foliehatten fy för den lede!
RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:De nedskärningar som nu drabbar befolkningen i Europa, kommer att kopplas samman med högerpolitik och därmed "förorsaka" en ny vänstervåg inom något år. De högerfigurer som inbillar sig att folket ska fortsätta sova, kommer att bli förvånade när de själva vaknar.SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
Fria fantasier , det är mer tvärtom faktiskt, (föga förvånande) ,
folk har ju bytt bort många vänsterregimer som kört deras länder i botten, är du aldrig vaken?
Allt fler?formsvackan skrev:Vad ska ni göra när allt fler protesterar mot konsekvenserna av förd högerpolitik, kalla in militären ?RedMentalCase skrev:Jag skrattar inte längre, vänstermupparna är bara tragiska knäppisar.
Ååhfan är det kapitalismen som kör europa i botten jag som trodde det var politikernas överbudspolitik!SilverSurfer skrev:RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:De nedskärningar som nu drabbar befolkningen i Europa, kommer att kopplas samman med högerpolitik och därmed "förorsaka" en ny vänstervåg inom något år. De högerfigurer som inbillar sig att folket ska fortsätta sova, kommer att bli förvånade när de själva vaknar.SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
Fria fantasier , det är mer tvärtom faktiskt, (föga förvånande) ,
folk har ju bytt bort många vänsterregimer som kört deras länder i botten, är du aldrig vaken?
Och kapitalismen som kör europa i botten är alltså en vänster ide?...
jag som trodde det var politikernas överbudspolitik!
Men du tror att du är????....moaha..ha ha ha moaha......RedCloud skrev:jag som trodde det var politikernas överbudspolitik!
jo, men så är du ju inte så särdeles begåvad, heller......
Men du tror att du är????
Inte då!RedCloud skrev:Men du tror att du är????
Jag är iallafall så pass begåvad att jag inför kapitalismens största kris någonsin inte svarar "Vad är problemet".....
Sen kan jag erkänna att det är inte särskilt begåvat att gå i svaromål mot Knatte/Fnatte/Trion eftersom de inte är här för att debattera utan ventilera sina tillkortakommanden. 24-7-365
moaha..ha ha ha moaha.
RedCloud skrev:Men du tror att du är????
Jag är iallafall så pass begåvad att jag inför kapitalismens största kris någonsin inte svarar "Vad är problemet".....
Sen kan jag erkänna att det är inte särskilt begåvat att gå i svaromål mot Knatte/Fnatte/Trion eftersom de inte är här för att debattera utan ventilera sina tillkortakommanden. 24-7-365
moaha..ha ha ha moaha.
Vad är det som driver dig till att hela tiden torgföra din bottenlösa dumhet ?redalert skrev:Ååhfan är det kapitalismen som kör europa i botten jag som trodde det var politikernas överbudspolitik!SilverSurfer skrev:Och kapitalismen som kör europa i botten är alltså en vänster ide?...
formsvackan skrev:Vad är det som driver dig till att hela tiden torgföra din bottenlösa dumhet ?redalert skrev:Ååhfan är det kapitalismen som kör europa i botten jag som trodde det var politikernas överbudspolitik!SilverSurfer skrev:Och kapitalismen som kör europa i botten är alltså en vänster ide?...
Vad i hela fridens namn är "förmodad fakta", något du i vanlig ordning hittar på själv ?RedMentalCase skrev:Du, trollet, varför "bemöter" du en åsikt och förmodad fakta med sånt dravel
Vad i hela fridens namn är "förmodad fakta",
formsvackan skrev:Vad i hela fridens namn är "förmodad fakta", något du i vanlig ordning hittar på själv ?RedMentalCase skrev:Du, trollet, varför "bemöter" du en åsikt och förmodad fakta med sånt dravel