+10
F.I.S.T
SilverSurfer
berralarzon
Sniperace
formsvackan
RedMentalCase
redalert
RedCloud
Secrist
ericTheDog
14 posters
Fortsatt usla siffror för Juholt
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 1
Fortsatt usla siffror för Juholt
Juholt fortsätter att få usla opinionssiffror. Faktum är att Juholt inte längre kan räkna med majoritet i oppositionen. sd +v+ mp kan mycket väl vara större än det s som allt fler överger.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 2
Sv: Fortsatt usla siffror för Juholt
ericTheDog skrev:Juholt fortsätter att få usla opinionssiffror. Faktum är att Juholt inte längre kan räkna med majoritet i oppositionen. sd +v+ mp kan mycket väl vara större än det s som allt fler överger.
Japp. Hörde att de ska bilda en samarbete för 2014. De brunrödgröna.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Hörde att de ska bilda en samarbete för 2014.
jahadu, var hörde du det ?
Har du tolkat och läst mellan raderna nu igen ?
- Inlägg 4
Trött
RedCloud skrev:Hörde att de ska bilda en samarbete för 2014.
jahadu, var hörde du det ?
Har du tolkat och läst mellan raderna nu igen ?
Det var ett skämt. Skärp dig.
- Inlägg 5
Det var ett skämt.
ni har en bra besynnerlig "humor" ni högerkramare...
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 6
GFYA!RedCloud skrev:Det var ett skämt.
ni har en bra besynnerlig "humor" ni högerkramare...
ROTFL!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 7
S kan dölja sin världsfrånvända politik och dess misslyckande bakom Juholt, är det därför han får sitta kvar?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 8
Det dröjer inte så många år innan pajasen Juholt petar bort Fredrik från taburetten, utan att egentligen ha behövt göra ett enda dugg.RedMentalCase skrev:S kan dölja sin världsfrånvända politik och dess misslyckande bakom Juholt, är det därför han får sitta kvar?
- Inlägg 9
formsvackan skrev:Det dröjer inte så många år innan pajasen Juholt petar bort Fredrik från taburetten, utan att egentligen ha behövt göra ett enda dugg.RedMentalCase skrev:S kan dölja sin världsfrånvända politik och dess misslyckande bakom Juholt, är det därför han får sitta kvar?
Sluta, jag skrattar ihjäl mig.
- Inlägg 10
Jag skrattar inte längre, vänstermupparna är bara tragiska knäppisar.
- Inlägg 11
Vad ska ni göra när allt fler protesterar mot konsekvenserna av förd högerpolitik, kalla in militären ?RedMentalCase skrev:Jag skrattar inte längre, vänstermupparna är bara tragiska knäppisar.
- Inlägg 12
formsvackan skrev:Vad ska ni göra när allt fler protesterar mot konsekvenserna av förd högerpolitik, kalla in militären ?RedMentalCase skrev:Jag skrattar inte längre, vänstermupparna är bara tragiska knäppisar.
Japp! , här är vad vi ska kalla in om du går ut på gatan och protesterar...
Hädanefter tror väl du och kackerlackan att jag vill kalla in militären på allvar, ni med ert förstånd för skämt.
- Inlägg 13
... och dessutom Drottningens sjörövare.RedMentalCase skrev:Hädanefter tror väl du och kackerlackan att jag vill kalla in militären på allvar.
Det känns riktigt bra att du börjar förstå din riktiga roll som den fabulerande buttericksfigur du är.RedMentalCase skrev:ni med ert förstånd för skämt.
- Inlägg 14
formsvackan skrev:Vad ska ni göra när allt fler protesterar mot konsekvenserna av förd högerpolitik, kalla in militären ?RedMentalCase skrev:Jag skrattar inte längre, vänstermupparna är bara tragiska knäppisar.
Har du missat opinionssiffrorna? Du tror väl inte på allvar att vänstermupparna sitter inne med nån lösning?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 15
för att vara helt ärlig, tror du vcerkligen att JUHOLT kommer klara det?formsvackan skrev:Det dröjer inte så många år innan pajasen Juholt petar bort Fredrik från taburetten, utan att egentligen ha behövt göra ett enda dugg.RedMentalCase skrev:S kan dölja sin världsfrånvända politik och dess misslyckande bakom Juholt, är det därför han får sitta kvar?
Det tror inte jag, men möjligheten finns att sap hittar en bättre partiledare som klarar av det, men Juholt, nej, det tvivlar jag väldigt starkt på
- Inlägg 16
Sniperace skrev:för att vara helt ärlig, tror du vcerkligen att JUHOLT kommer klara det?formsvackan skrev:Det dröjer inte så många år innan pajasen Juholt petar bort Fredrik från taburetten, utan att egentligen ha behövt göra ett enda dugg.RedMentalCase skrev:S kan dölja sin världsfrånvända politik och dess misslyckande bakom Juholt, är det därför han får sitta kvar?
Det tror inte jag, men möjligheten finns att sap hittar en bättre partiledare som klarar av det, men Juholt, nej, det tvivlar jag väldigt starkt på
Kaninte komma påatt jag upplevt en sämre partiledare - för något parti.
- Inlägg 17
Sniperace skrev:för att vara helt ärlig, tror du vcerkligen att JUHOLT kommer klara det?formsvackan skrev:Det dröjer inte så många år innan pajasen Juholt petar bort Fredrik från taburetten, utan att egentligen ha behövt göra ett enda dugg.RedMentalCase skrev:S kan dölja sin världsfrånvända politik och dess misslyckande bakom Juholt, är det därför han får sitta kvar?
Jag tror han är ärlig, vi talar om samma fenomen som påstod att Al-Qaida inte existerade.
- Inlägg 18
Nej allvarligt talat inte trodde man formsvackan var en så urbota dum pajas!
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 19
redalert skrev:Nej allvarligt talat inte trodde man formsvackan var en så urbota dum pajas!
Ja om så var fallet att slå er två nä tre menar det går bara inte ni är detta forumets största underhållare i dumhet.
//Berra
SilverSurfer- Antal inlägg : 332
- Inlägg 20
Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
Jag själv hoppas Juholt sitter kvar och får det sovande folket att vakna innan det är försent...Och få folk att fatta att vi sitter i samma båt som resten av europa som sjukner pga kapitalismen......Dit är vi nu på väg tyvärr. Folket sover som Fredrik säger....En sak har han rätt i och det är sovandet.....
Jag själv hoppas Juholt sitter kvar och får det sovande folket att vakna innan det är försent...Och få folk att fatta att vi sitter i samma båt som resten av europa som sjukner pga kapitalismen......Dit är vi nu på väg tyvärr. Folket sover som Fredrik säger....En sak har han rätt i och det är sovandet.....
- Inlägg 21
Ja Juholt får gärna sitta kvar. Med den sopan som s-ledare vinner Alliansen ännu en promenad-seger.
Vad gäller dravlet om kapitalismen så har du fel. Gång på gång.
Vad gäller dravlet om kapitalismen så har du fel. Gång på gång.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 22
SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
word !
- Inlägg 23
Vinna
Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
Vi föredrar att vinna efter en hård kamp mot en skicklig motståndare. Inte mot ett lag som knappt kommer ut på planen och där hälften av våra poäng beror på att motståndaren gjort självmål.
PS. Det stavas högerfalang. Inte höger falang. Det är ett (1) ord. Inte två. DS
Vi föredrar att vinna efter en hård kamp mot en skicklig motståndare. Inte mot ett lag som knappt kommer ut på planen och där hälften av våra poäng beror på att motståndaren gjort självmål.
- Inlägg 24
Din storebrorapproach suger...
- Inlägg 25
VAR?F.I.S.T skrev:SilverSurfer skrev:Visst är det dåligt när det finns en ärlig politiker som kanske gjort ett fel...? Kan få så många från fel parti att tycka illa om densamme? Trodde nog att ni alla i höger falangen ville att Juholt ska sitta kvar så alliansen vinner ett val till?
word !