Måste du alltid bevisa att du är vrickad?
Vad är det du försöker debattera, ingen begriper nåt, inte ens kackerlackan...lol
Du gjorde det inte då, du gör det inte idag. Du förnekade skuldbergets inverkan då, du förnekar detsamma idag. Du verkar fasiken mentalt djupfrystRedMentalCase skrev:ingen begriper nåt
formsvackan skrev:Du gjorde det inte då, du gör det inte idag. Du förnekade skuldbergets inverkan då, du förnekar detsamma idag. Du verkar mentalt djupfrystRedMentalCase skrev:ingen begriper nåt
Nu är vi återigen i det vanliga läget där du tvingas blåneka till dina tidigare dumheter. Att du aldrig lär digRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Du gjorde det inte då, du gör det inte idag. Du förnekade skuldbergets inverkan då, du förnekar detsamma idag. Du verkar mentalt djupfrystRedMentalCase skrev:ingen begriper nåt
Men ge dig, knäppgök, jag har aldrig förnekat nåt skuldberg, du är ju knäpp i huvet på riktigt.
formsvackan skrev:Nu är vi återigen i det vanliga läget där du tvingas blåneka till dina tidigare dumheter. Att du aldrig lär digRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Du gjorde det inte då, du gör det inte idag. Du förnekade skuldbergets inverkan då, du förnekar detsamma idag. Du verkar mentalt djupfrystRedMentalCase skrev:ingen begriper nåt
Men ge dig, knäppgök, jag har aldrig förnekat nåt skuldberg, du är ju knäpp i huvet på riktigt.
Har du helt förträngt AB Forum och de kölhalningar du åkte på där ? Ofta var det CN som hivade dig över bordRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Nu är vi återigen i det vanliga läget där du tvingas blåneka till dina tidigare dumheter. Att du aldrig lär digRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Du gjorde det inte då, du gör det inte idag. Du förnekade skuldbergets inverkan då, du förnekar detsamma idag. Du verkar mentalt djupfrystRedMentalCase skrev:ingen begriper nåt
DU befinner dig bara i ett läge, läget för total sinnessjukdom?
Jag har aldrig påstått det du försöker lasta på mig.
Fy för den lede så jag garvade
RedMentalCase skrev:CN?
SEH ?
Döden på larvfötter?
Du är helknäpp, get help, dina sagor och fantasier är över gränsen för dårskap.
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:CN?
SEH ?
Döden på larvfötter?
Här är ett typexempel på hur RMC försöker ljuga bort sina grodor, jag tror vi är flera som såg raden "Jag vet hur det var i sovjet under wwII, jag har ju läst "Döden på larvfötter".
Att du inte kan stå för dina tabbar visar bara hur ynklig liten skit till ursäkt du är.
Puke
Du har inte blivit mindre underhållande med åren. Jag småskrattar ofta när jag tänker på hur du villade bort dig på fel sida Kaspiska havetRedMentalCase skrev:CN?
SEH ?
Döden på larvfötter?
Inte ens kackerlackan är lika galen som du,
men det är förstås i perspektivet kackerlacka...
Nyss blånekade du, hur ska du ha det ?RedMentalCase skrev:Jag skrev den raden, (larvfötter)
formsvackan skrev:Nyss blånekade du, hur ska du ha det ?RedMentalCase skrev:Jag skrev den raden, (larvfötter)
Börja gärna med att blåneka till att du blånekade
POTTKANTEN, here I comeRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Nyss blånekade du, hur ska du ha det ?RedMentalCase skrev:Jag skrev den raden, (larvfötter)
Börja gärna med att blåneka till att du blånekade
Var blånekade jag?, men poängen är ju att du och vissa andra dårar inte begrep ett skämt som folk med IQ över 25 fattade, det säger ju allt.
Försvinn härifrån era troll.
RedCloud skrev:Fy för den lede så jag garvade
du var inte ensam....
Damage Control är inte någon av dina starkare sidor, den heller ?RedMentalCase skrev:cockroach och formfranskan skrattade alltså åt mitt skämt, men de skrattade för att de inbilade sig att det var på allvar?,
jisses vilka miffon vi har att göra med här....
RedCloud skrev:RedMentalCase skrev:CN?
SEH ?
Döden på larvfötter?
Här är ett typexempel på hur RMC försöker ljuga bort sina grodor, jag tror vi är flera som såg raden "Jag vet hur det var i sovjet under wwII, jag har ju läst "Döden på larvfötter".
Att du inte kan stå för dina tabbar visar bara hur ynklig liten skit till ursäkt du är.
Puke
Jag förstår dig. Jag skulle också må illa om jag hela tiden fick på nöten av en så usel debattörredalert skrev:Ja jävlar vilken "mästerdebattör" du är knäppgök du balanserar på en knivsegg mellan fanatism och total galenskap jag mår illa!
formsvackan skrev:Damage Control är inte någon av dina starkare sidor, den heller ?RedMentalCase skrev:cockroach och formfranskan skrattade alltså åt mitt skämt, men de skrattade för att de inbilade sig att det var på allvar?,
jisses vilka miffon vi har att göra med här....
Skämtade du när du irrade vilset runt Kaspiska havet också ?
Kommer du ihåg Unocal och allt annat som jag lärde dig då ?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/west_asia/37021.stm
Ytterligare något som enligt dig inte kunde hända, men ändå hände
Försök att en enda gång stå för något enda litet av det du skriver, så slipper du få konstant på skallen. Ännu bättre vore om du slutade kläcka ur dig så förbaskat mycket dumheter. Du skulle på det sättet slippa retirera hela tidenRedMentalCase skrev:Hur många tusen ggr måste du bevisa att du är ett troll med en rad bi-problem, formfranska?
formsvackan skrev:Försök att en enda gång stå för något enda litet av det du skriver, så slipper du få konstant på skallen. Ännu bättre vore om du slutade kläcka ur dig så förbaskat mycket dumheter. Du skulle på det sättet slippa retirera hela tidenRedMentalCase skrev:Hur många tusen ggr måste du bevisa att du är ett troll med en rad bi-problem, formfranska?