RedCloud skrev:
stackars forumhögern, så vilsna, så historielösa, så otroligt korkade....
Annars tycker jag beskrivningen var perfekt på forumvänstern med dig själv i främsta ledet!
RedCloud skrev:
stackars forumhögern, så vilsna, så historielösa, så otroligt korkade....
Annars tycker jag beskrivningen var perfekt på forumvänstern med dig själv i främsta ledet!
F.I.S.T skrev:Kan det möjligen vara så att Sverige motsäger sig sanktioner mot diktaturen Syrien enbart på Svenska ekonomiska grunder "the Eriksson syndrome" ??.... om det rört en näring som inte gynnat Sverige, så hade det gått bra med sanktioner ??
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Kan det möjligen vara så att Sverige motsäger sig sanktioner mot diktaturen Syrien enbart på Svenska ekonomiska grunder "the Eriksson syndrome" ??.... om det rört en näring som inte gynnat Sverige, så hade det gått bra med sanktioner ??
Så du VILL verkligen att opossitionen ska bli av med sitt enda bar vapen, nämligen mobilnätet och internet?
Varför vill du att deras möjligheter att nå ut med information ska försvinna?
varför vill du att de inte ska kunna använda mobiltelefoner osv för att kunna samlas osv?
Han vet nog inte själv någon har sagt eller skrivit att så skall han tycka!
RedCloud skrev:
Det tror inte jag, han är ju inte höger....
redalert skrev:RedCloud skrev:
You are sick man!
berralarzon skrev:redalert skrev:RedCloud skrev:
You are sick man!
Du bruntungan bh -aka- "edalert" är det inte jobbigt att höra din egen röst i ditt nedsolkade sd-huvud?
//Berra
redalert skrev:berralarzon skrev:redalert skrev:RedCloud skrev:
You are sick man!
Du bruntungan bh -aka- "edalert" är det inte jobbigt att höra din egen röst i ditt nedsolkade sd-huvud?
//Berra
You are a fucking loser!
Lägg ned asshole alla hatar dig fuckhead!
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Kan det möjligen vara så att Sverige motsäger sig sanktioner mot diktaturen Syrien enbart på Svenska ekonomiska grunder "the Eriksson syndrome" ??.... om det rört en näring som inte gynnat Sverige, så hade det gått bra med sanktioner ??
Så du VILL verkligen att opossitionen ska bli av med sitt enda bar vapen, nämligen mobilnätet och internet?
varför vill du att de inte ska kunna använda mobiltelefoner osv för att kunna samlas osv?
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Kan det möjligen vara så att Sverige motsäger sig sanktioner mot diktaturen Syrien enbart på Svenska ekonomiska grunder "the Eriksson syndrome" ??.... om det rört en näring som inte gynnat Sverige, så hade det gått bra med sanktioner ??
Om du hade följt utvecklingen så hade du vetat att det är regimen som använder sig av mobiler för att spåra opposition, ta fast dem och oskadliggöra dem.
Oppositionen behöver inte den del av telefonin som innefattar spårning, de behöver kunna ringa och spela in filmer på mob för att kunna visa omvärlden vad som sker.....
Men oavsett detta, så är den Svenska hållningen i EU att det är det enda land som motsäger sig sanktioner av en totalitär regim.... och jag misstänker att svensk ekonomi tydligen går före att handla rätt.....
Det är märkligt att forumhögern skriker högt i flera år över vad Vänsterpartiets ledare "kallar" sig för och åberopar "diktaturvän" i det fallet UTAN ATT KUNNAT KOMMA MED ETT ENDA POLITISKT ARGUMENT TILL DETTA PÅSTÅENDE.... för att sedan sitta och jamsa med ett ställningstagande som Sverige är ensamma om i EU att ta.
Vidare så sväljer forumhögern den tystnad Reinfeldt intagit, hans ovilja att ta debatt, och man köper att Alliansen avlyssnar folket,osv
.... Jag kan för min värld inte förstå hur ni sover om nätterna
Regndrottning skrev:RedCloud skrev:
Jag är trött på att dras över samma kam som alla andra. Jag är trött på osanningar, halvsanningar, omotiverade anklagelser, omotiverade skuldbeläggning och jag är trött på att bli 'tolkad'.
Men Herre jösses RD, om de inte fick göra sådant så skulle det bli bra tomt med inlägg från högern.
Så sant....
Men ändå... jag hyser vissa förhoppningar på några från höger. Vercingetorix är bra. Secrist, oftast.... EtD kan var komminikativ när han vill. DD och PE dal kan säga saker som har med ämnet att göra. De kan även komma med argument, (kryddad med invektiv, förstås). Lazy är också ofta bra. Hon säger vad hon tycker men hon motiverar sina åsikter.
Sniper bevarar inget som han inte har 'tolkat' först. Raka frågor låtsas han inte om.
Seel, RA och RMC är hopplösa fall som inte begriper en enkel mening. Och är totalt inkapabla till att besvara en enkel mening.
Jag saknar Potatiskungen. Honom gillade jag! Han var bra!
F.I.S.T skrev:Kan det möjligen vara så att Sverige motsäger sig sanktioner mot diktaturen Syrien enbart på Svenska ekonomiska grunder "the Eriksson syndrome" ??.... om det rört en näring som inte gynnat Sverige, så hade det gått bra med sanktioner ??
Vill du verkligen ha ett svar på denna fråga ?RedMentalCase skrev: har vi haft fel i alla år?
formsvackan skrev:Vill du verkligen ha ett svar på denna fråga ?RedMentalCase skrev: har vi haft fel i alla år?
F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Kan det möjligen vara så att Sverige motsäger sig sanktioner mot diktaturen Syrien enbart på Svenska ekonomiska grunder "the Eriksson syndrome" ??.... om det rört en näring som inte gynnat Sverige, så hade det gått bra med sanktioner ??
Om du hade följt utvecklingen så hade du vetat att det är regimen som använder sig av mobiler för att spåra opposition, ta fast dem och oskadliggöra dem.
Oppositionen behöver inte den del av telefonin som innefattar spårning, de behöver kunna ringa och spela in filmer på mob för att kunna visa omvärlden vad som sker.....
Men oavsett detta, så är den Svenska hållningen i EU att det är det enda land som motsäger sig sanktioner av en totalitär regim.... och jag misstänker att svensk ekonomi tydligen går före att handla rätt.....
Det är märkligt att forumhögern skriker högt i flera år över vad Vänsterpartiets ledare "kallar" sig för och åberopar "diktaturvän" i det fallet UTAN ATT KUNNAT KOMMA MED ETT ENDA POLITISKT ARGUMENT TILL DETTA PÅSTÅENDE.... för att sedan sitta och jamsa med ett ställningstagande som Sverige är ensamma om i EU att ta.
Vidare så sväljer forumhögern den tystnad Reinfeldt intagit, hans ovilja att ta debatt, och man köper att Alliansen avlyssnar folket,osv
Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:F.I.S.T skrev:Kan det möjligen vara så att Sverige motsäger sig sanktioner mot diktaturen Syrien enbart på Svenska ekonomiska grunder "the Eriksson syndrome" ??.... om det rört en näring som inte gynnat Sverige, så hade det gått bra med sanktioner ??
så du vet tt oppositionen INTE har vettet att veta hur de unddgår språrningen, att köra korta överföringar och stänga telefonerna när de inte används?
nej, fortfarande verkar det som om du vill förneka dessa att kunna använda mobiler i sin kamp mot regimen, hur känns det avv vara emot friheten i syrien?
Vad sedan ngäller "aliansens" AVLUYSSNINGA AV FOLKET SÅ VAR DETTA JU SOSSARNAS UPFINNING SOM DE UTARBETADE I EN MYCKET HÅRDARE VERSION, CH SOM DE KLART UTTALAT ATT DE inte KOMMER TA BORT, TVÄRTOM SKÄRPA DENNA OCH GÖRA DEN MER OMFATTANDE.
men det bortser du ifrån *asg*
jag VET att många blivit tillfångatagna och mördade av regimen pg av dettaSniperace skrev:
så du vet tt oppositionen INTE har vettet att veta hur de unddgår språrningen, att köra korta överföringar och stänga telefonerna när de inte används?
nej, fortfarande verkar det som om du vill förneka dessa att kunna använda mobiler i sin kamp mot regimen, hur känns det avv vara emot friheten i syrien?
Vad sedan ngäller "aliansens" AVLUYSSNINGA AV FOLKET SÅ VAR DETTA JU SOSSARNAS UPFINNING SOM DE UTARBETADE I EN MYCKET HÅRDARE VERSION, CH SOM DE KLART UTTALAT ATT DE inte KOMMER TA BORT, TVÄRTOM SKÄRPA DENNA OCH GÖRA DEN MER OMFATTANDE.
F.I.S.T skrev:jag VET att många blivit tillfångatagna och mördade av regimen pg av dettaSniperace skrev:
snälla rara Sniper, till skillnad från dig som anser det vara sossarnas fel att Aklliansen genomförde FRA ,..... så kritiserade jag socialdemokratin för det då oxå, och jag var en skarp kritiker till GPs borgarpolitik.... så stäng ned fantasigeneratorn nu
Ja, och det vet oppositionen också. Inget som någon sanktion kan ändra på. Det ENDA som sanktionen kan ändra på är att det kan bli omöjligt för oppositionen att använda sina mobiler. Men om de redan VET att det är farligt. Behöver de isåfall hjälp från UTLANDET med att stänga av sina telefoner?F.I.S.T skrev:jag VET att många blivit tillfångatagna och mördade av regimen pg av detta
formsvackan skrev:Vill du verkligen ha ett svar på denna fråga ?RedMentalCase skrev: har vi haft fel i alla år?