Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
ANNA2LINK
redalert
Thetaxpayer
RedCloud
DirtyDog
lazy
Regndrottning
F.I.S.T
12 posters

något som seel stödjer ???

DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

något som seel stödjer ??? - Sida 2 Empty Sv: något som seel stödjer ???

Inlägg  DirtyDog 2011-11-27, 17:47

RedCloud skrev:
    Det är nog inte mentalt motstånd som idioten behöver utan mental VÅRD!

hi hi, DEN var rolig..../not
    Nej, roligt blir det väl först när du skall presentera fakta som visar på att Djursholm bebos av en speciell kulturgrupp som där infört egna regler för lag & ordning, utbildning och kvinnors rättigheter?

Skillnaden mellan Djursholm och nån liten ort i Norrland är väl främst att det finns betydligt fler med utländska rötter i Djursholm?
    Sen tror jag förvisso att genomsnittslönen är betydligt högre också. Men de har knappast skärmat sig från svenska traditioner eller lagar. Inte ens synen på kvinnor skiljer sig nog märkbart från Haparande eller Säffle.

Om man vill få syn på en polis så skall man inte besöka områden som Djursholm eller Lidingö. Det finns nästan inget för dem att göra där så anledning att åka dit saknas för det mesta. Den typ av brottslighet som förekommer där består nästan uteslutande av stöld och inbrott och det är nog väldigt få som själva bor i området som ägnar sig åt denna verksamhet. I den mån det finns kriminella i sådana områden så rör det sig väl oftast om att de försöker smita från skatter.
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2011-11-27, 19:15

DirtyDog skrev:
    RedCloud skrev:
    Det är nog inte mentalt motstånd som idioten behöver utan mental VÅRD!

hi hi, DEN var rolig..../not
    Nej, roligt blir det väl först när du skall presentera fakta som visar på att Djursholm bebos av en speciell kulturgrupp som där infört egna regler för lag & ordning, utbildning och kvinnors rättigheter?

Skillnaden mellan Djursholm och nån liten ort i Norrland är väl främst att det finns betydligt fler med utländska rötter i Djursholm?
    Sen tror jag förvisso att genomsnittslönen är betydligt högre också. Men de har knappast skärmat sig från svenska traditioner eller lagar. Inte ens synen på kvinnor skiljer sig nog märkbart från Haparande eller Säffle.

Om man vill få syn på en polis så skall man inte besöka områden som Djursholm eller Lidingö. Det finns nästan inget för dem att göra där så anledning att åka dit saknas för det mesta. Den typ av brottslighet som förekommer där består nästan uteslutande av stöld och inbrott och det är nog väldigt få som själva bor i området som ägnar sig åt denna verksamhet. I den mån det finns kriminella i sådana områden så rör det sig väl oftast om att de försöker smita från skatter.

Verkar som om RC försvann igen med byxorna nerdragna och med tummen i munnen. kanske för gott denna gången?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 19:26

Verkar som om RC försvann igen med byxorna nerdragna och med tummen i munnen. kanske för gott denna gången?

Men herre jösses vilken nivå det ÄR här..
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-11-27, 19:31

RedCloud skrev:

Men herre jösses vilken nivå det ÄR här..

Detta är ditt första inlägg i denna tråd.."SD-kramarna är bra osmakliga....", säg mig, är detta ett inlägg av hög debattnivå eller är det som vanligt att du kritiserar alla andra för att hålla låg nivå medan du kör troll inlägg själv..
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 19:39

är detta ett inlägg av hög debattnivå

mest ett alldagligt konstaterande, smygrasister har jag aldrig gillat...

Att högerpacket inte vill kännas vid DDs "Är det OK att stadsdelar helt befolkas av nån kulturgrupp som där inför egna regler för lag & ordning, utbildning och kvinnors rättigheter?" utan någon kan ange var svensk lag inte gäller, är inte det anmärkningsvärt ?

Istället vänder sig högernicken sig mot debattstil och person, fokusförskjutning, anyone ?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2011-11-27, 20:25

RedCloud skrev:
    är detta ett inlägg av hög debattnivå

mest ett alldagligt konstaterande, smygrasister har jag aldrig gillat...

Att högerpacket inte vill kännas vid DDs "Är det OK att stadsdelar helt befolkas av nån kulturgrupp som där inför egna regler för lag & ordning, utbildning och kvinnors rättigheter?" utan någon kan ange var svensk lag inte gäller, är inte det anmärkningsvärt ?

Istället vänder sig högernicken sig mot debattstil och person, fokusförskjutning, anyone ?

LOL, vem fokusförskjuter? Inte högerdebattörerna i denna tråden i alla fall. snarare du som började babbla om Djursholm. Där du för övrigt inte kunnat komma med några som helst belägg för vad du påstod. Sedan att kalla alla med avvikande åsikt än dig för rasister gör dig ju bara ändå mera patetisk.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2011-11-27, 20:31

Det ökade våldet får Nalin Pekgul att lämna förorten.

Utlösande faktor var ett skottdrama i närheten av hennes bostad.

Pekgul berättar att hon var på väg hem med sin åttaårige son och såg dramat.

- Det var blod överallt och det är inte roligt för en åttaåring att behöva se sånt, säger Pekgul i Studio Ett.

Senare fick hon höra att offret överlevt tack vare att han bar skottsäker väst. Dessutom att han var en av många som använder skottsäker väst i förorten, vilket gjorde henne ännu mer illa berörd.

Skrämmer henne gör också den religiösa fundamentalism som fått fäste i Tensta.

Hennes egna barn kommer hem och frågar varför mamma inte bär slöja eller går till moskén. Barnen har också fått höra att muslimer är bättre än kristna.

Aftonbladet

Nalin ansåg tydligen redan 2005 att det var lite si och så med anpassningen till svenska lagar och normer.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 20:31

Sedan att kalla alla med avvikande åsikt än dig för rasister gör dig ju bara ändå mera patetisk.

Det gör jag inte, jag kallar bara rasister för rasister ?

Inte heller du tycker det är underligt att Seel är så selektiv i sina brott-trådar att han uteslutande skriver om invandrare som begår samma brott som svenskar ??
    Lägg sedan till eptiteten apor, djur och avliva så har du en fullblodsrasist.

Stolt att stödja packet ?
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 20:32

Och så lite allmänt rasse-svammel från Lazy så är tavlan färdig, puke...
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2011-11-27, 20:43

Rasse-svammel från mig? I så fall är det väl Nalin Pekgul som är rasisten, det är hon som intervjuas, inte jag.

Jag tycker att det är osmakligt att avfärda ngn som "rasist" för att personen ifråga påpekar att det är farligt, osäkert och otryggt att bo i Tensta, speciellt när det kommer från ngn som med all sannolikhet aldrig satt sin fot där.
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 20:53

Rasse-svammel från mig?

och du bara som "av en händelse" brann för att publicera. skitsnack Lazy och du vet det...
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-11-27, 20:56

ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:Leta efter någon sjukare än rc karlen är ju för fan helt väck!

Passa dina ord här inne RedA!!! Väx upp!!!

Ja herrejävlar Anna mycket skall man höra innan öronen trillar av! lol!
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-11-27, 21:00

RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

och du bara som "av en händelse" brann för att publicera. skitsnack Lazy och du vet det...

Skall inte Anna in här och hylla rc och tala om vilken mästerdebattör denne är? lol!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-11-27, 21:07

RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

Aha, vi skall köra den klassiska "huvudet i sanden", pratar man inte om det så finns inte problemet alltså..
    RedCloud
    RedCloud

Inlägg  RedCloud 2011-11-27, 21:16

Aha, vi skall köra den klassiska "huvudet i sanden", pratar man inte om det så finns inte problemet alltså..

nej varför det ?

DD kan tex börja med att förklara vilka geografiska områden i Sverige som inte omfattas av svensk lag.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2011-11-27, 21:25

RedCloud skrev:Att högerpacket inte vill kännas vid DDs "Är det OK att stadsdelar helt befolkas av nån kulturgrupp som där inför egna regler för lag & ordning, utbildning och kvinnors rättigheter?" utan någon kan ange var svensk lag inte gäller, är inte det anmärkningsvärt ?
    Det anmärkningsvärda är väl snarare att ingen på högersidan någonsin påstått att svensk lag inte gäller inom något område (utöver ambassader) i detta land. Sen huruvida befolkningen i vissa områden är villiga att följa dessa lagar eller värdesätter egna lagar högre är en ANNAN fråga.
    Polisen påstår dock ofta att de inte har resurser att upprätthålla svenska lagar överallt.
    RedCloud skrev:Istället vänder sig högernicken sig mot debattstil och person, fokusförskjutning, anyone ?
    Är inte det exakt vad du själv brukar ägna dig åt genom att gapa om rasister och att folk kallar andra för apor m.m.?
    Ser inga sådana utfall i denna tråd så varför då ta upp detta här? .....fokusförskjutning, anyone ?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2011-11-27, 22:01

RedCloud skrev:
    Sedan att kalla alla med avvikande åsikt än dig för rasister gör dig ju bara ändå mera patetisk.

Det gör jag inte, jag kallar bara rasister för rasister ?

Inte heller du tycker det är underligt att Seel är så selektiv i sina brott-trådar att han uteslutande skriver om invandrare som begår samma brott som svenskar ??
    Lägg sedan till eptiteten apor, djur och avliva så har du en fullblodsrasist.

Stolt att stödja packet ?

Varför skulle jag bry mig om vad andra startar för trådar?
    Vad skulle i så fall vara skillnaden motdina trådar? Du startar ju bara trådar om högerforumister och hataaliannstrådar.
    Är du stolt över att representera extremvänsterpacket?
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2011-11-27, 22:02

RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

Du lika lite som någon annan har någon aning vad som är skitsnack, och det vet du.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2011-11-27, 22:13

Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

Du lika lite som någon annan har någon aning vad som är skitsnack, och det vet du.

Har du tullat på julglöggen ikväll du verkar väldigt speedaad thx..???
    //Berra
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2011-11-27, 22:21

berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

//Berra

Du verkar ovanligt nykter. Hade lanthandeln slut på T-röd?
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2011-11-27, 22:25

Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

//Berra

Du är inte speciellt kemisk kunnig va?
    //Berra
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2011-11-27, 22:30

berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

//Berra

//Berra

Tja, det är inte jag som tror att man blir speedad av julglögg. Twisted Evil
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2011-11-27, 22:40

Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    berralarzon skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    RedCloud skrev:
    Rasse-svammel från mig?

//Berra

//Berra

Tja, det är inte jag som tror att man blir speedad av julglögg. Twisted Evil

Är en fråga av vikt och sinnestämning! och då kemi är inte din starka sida alltså?
    Vet du vad t-röd innehåller ge mig den kemi/fysiska innehållsbiten? svamla inte runt nu som secrist / sniperace gör ideligen.
    //Berra

Ja du får tid till att googla på det jag kollar säkert in om någon vecka igen..
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-11-27, 22:58

t-röd något som alkisar ofta dricker, filtrerat genom ett franskbröd, inte att förväxla med t-blå som förgiftar genom att detta är träsprit/metanol som är dödligt giftigt, den normala t-röd är ren etanol med tillsatt medel för att det ska smaka väldigt illa och orsaka kräkningar osv....
    http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6dsprit
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2011-11-27, 23:18

Sniperace skrev:t-röd något som alkisar ofta dricker, filtrerat genom ett franskbröd, inte att förväxla med t-blå som förgiftar genom att detta är träsprit/metanol som är dödligt giftigt, den normala t-röd är ren etanol med tillsatt medel för att det ska smaka väldigt illa och orsaka kräkningar osv....
    http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6dsprit
    Tror inte att alkisarna dricker det så ofta numera. Det är enklare att fixa billig sprit på annat sätt. Det är dock VÄLDIGT många som testat att dricka "T-Dojja" men väldigt få gör det nog en ANDRA gång. Twisted Evil

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 00:25