http://politisktinkorrekt.info/2010/02/10/skolcensur-uppsala-gymnasierektorer-portar-gemensamt-samtliga-ungdomsforbund-p-g-a-sdu/
Hur fan kan ni påstå ni stödjer demokratin efter detta?
Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?
Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?
Sniperace skrev:Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?
var ligger beskyllningarna att forumister är medskyldiga till detta?
det enda jag kunde utläsa av det var om forumisterna stöder demokratin efter det beslutet, men jag får inte det att gå ihop.
OM de inte tar emot NÅGOT ungdomsförbund är det helt demokratiskt, men om de ex tar emot muf men inga andra då blir det odemokratiskt (ersätt muf med vilket ungdomsförbund som helst)
Thors skrev:Sniperace skrev:Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?
var ligger beskyllningarna att forumister är medskyldiga till detta?
det enda jag kunde utläsa av det var om forumisterna stöder demokratin efter det beslutet, men jag får inte det att gå ihop.
OM de inte tar emot NÅGOT ungdomsförbund är det helt demokratiskt, men om de ex tar emot muf men inga andra då blir det odemokratiskt (ersätt muf med vilket ungdomsförbund som helst)
Och tar dom emot SSU och Ung vänster blir det diktatur
Thors skrev:http://politisktinkorrekt.info/2010/02/10/skolcensur-uppsala-gymnasierektorer-portar-gemensamt-samtliga-ungdomsforbund-p-g-a-sdu/
Thrakath skrev:Jag förutsätter att så gott som alla på det här forumet stödjer demokrati. Vad jag inte fattar är hur Blåfront tror att andra forumdeltagare är emot demokrati. Jag vet bara en som föredrar ett annat styrelseskick på det här forumet.
Thrakath skrev:Jag förutsätter att så gott som alla på det här forumet stödjer demokrati. Vad jag inte fattar är hur Blåfront tror att andra forumdeltagare är emot demokrati. Jag vet bara en som föredrar ett annat styrelseskick på det här forumet.
Nja där har du fel. Vänstern är ultragrym och hemsk, för de vill konfiskera borgarnas surt förvärvade pengar....F.I.S.T skrev:Det är ett problem med SD som utnyttjar demokratin, för att föra fram antidemokratiska, rasistiska åsikter, som förminskar, stänger ute, och gör skillnad på ras...
Precis som Aliansen gör skillnad på folks värde, utifrån hälsostatus och lön ...
Vänstern står för humanism solidaritet och ett Sverige för ALLA medborgare... tom borgare
theward skrev:Nja där har du fel. Vänstern är ultragrym och hemsk, för de vill konfiskera borgarnas surt förvärvade pengar....F.I.S.T skrev:Det är ett problem med SD som utnyttjar demokratin, för att föra fram antidemokratiska, rasistiska åsikter, som förminskar, stänger ute, och gör skillnad på ras...
Precis som Aliansen gör skillnad på folks värde, utifrån hälsostatus och lön ...
Vänstern står för humanism solidaritet och ett Sverige för ALLA medborgare... tom borgare
Det är ett öde värre än sjukdom, arbetslös, okunskap, tom döden, att tvingas betala så mkt i skatt som man gjorde förr.
iaf verkar det ju så om man tyder detta forum
Thors skrev:Thrakath skrev:Jag förutsätter att så gott som alla på det här forumet stödjer demokrati. Vad jag inte fattar är hur Blåfront tror att andra forumdeltagare är emot demokrati. Jag vet bara en som föredrar ett annat styrelseskick på det här forumet.
VILKA ÄR DET SOM KRÄVER "RENSNING OCH HÅRDARE REGLER PÅ FORUMET?
KOMMUNISTER!