Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Redvictory
Thrakath
Regndrottning
Thors
8 posters

    Och ni stödjer demokratin?

    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Och ni stödjer demokratin? Empty Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Thors 2010-02-10, 22:28

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Regndrottning 2010-02-10, 22:30

    Har inte Uppsalas skolor en demokratisk rätt att bjuda in ungdomsförbunden?

    Vill du förbjuda detta?


    queen
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    Och ni stödjer demokratin? Empty Vad yrar du om Blåfront?

    Inlägg  Thrakath 2010-02-10, 22:53

    Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Redvictory 2010-02-10, 22:55

    Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?

    Det är alla schitzobröder som bråkar i hans huvud! Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Sniperace 2010-02-10, 22:57

    Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?

    var ligger beskyllningarna att forumister är medskyldiga till detta?

    det enda jag kunde utläsa av det var om forumisterna stöder demokratin efter det beslutet, men jag får inte det att gå ihop.

    OM de inte tar emot NÅGOT ungdomsförbund är det helt demokratiskt, men om de ex tar emot muf men inga andra då blir det odemokratiskt (ersätt muf med vilket ungdomsförbund som helst)
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Thors 2010-02-10, 23:16

    Sniperace skrev:
    Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?

    var ligger beskyllningarna att forumister är medskyldiga till detta?

    det enda jag kunde utläsa av det var om forumisterna stöder demokratin efter det beslutet, men jag får inte det att gå ihop.

    OM de inte tar emot NÅGOT ungdomsförbund är det helt demokratiskt, men om de ex tar emot muf men inga andra då blir det odemokratiskt (ersätt muf med vilket ungdomsförbund som helst)

    Och tar dom emot SSU och Ung vänster blir det diktatur

    Rolling Eyes Evil or Very Mad
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Sniperace 2010-02-10, 23:20

    Thors skrev:
    Sniperace skrev:
    Thrakath skrev:Ett par gymnasieskolor portar politiska ungdomsförbund, och helt plötsligt så blev deltagare på ett internetforum medskyldiga i detta. Hur får du det att gå ihop, är det "rösterna" eller?

    var ligger beskyllningarna att forumister är medskyldiga till detta?

    det enda jag kunde utläsa av det var om forumisterna stöder demokratin efter det beslutet, men jag får inte det att gå ihop.

    OM de inte tar emot NÅGOT ungdomsförbund är det helt demokratiskt, men om de ex tar emot muf men inga andra då blir det odemokratiskt (ersätt muf med vilket ungdomsförbund som helst)

    Och tar dom emot SSU och Ung vänster blir det diktatur

    Rolling Eyes Evil or Very Mad

    nej, det blir det INTE, men det blir odemokratiskt, precis som det skulle bli om de bara tog emot MUF eller luf osv....

    försök skjilja på begreppen, det gör dig nog trovärdiogare
    Thrakath
    Thrakath


    Antal inlägg : 225
    Join date : 09-04-08
    Age : 50

    Och ni stödjer demokratin? Empty Tja.........

    Inlägg  Thrakath 2010-02-10, 23:23

    Jag förutsätter att så gott som alla på det här forumet stödjer demokrati. Vad jag inte fattar är hur Blåfront tror att andra forumdeltagare är emot demokrati. Jag vet bara en som föredrar ett annat styrelseskick på det här forumet.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Dao 2010-02-11, 00:10


    Du är nog inte tillräckligt införstådd i vad demokrati är för at klara av en sådan här diskussion!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Thors 2010-02-11, 00:34

    Thrakath skrev:Jag förutsätter att så gott som alla på det här forumet stödjer demokrati. Vad jag inte fattar är hur Blåfront tror att andra forumdeltagare är emot demokrati. Jag vet bara en som föredrar ett annat styrelseskick på det här forumet.

    DET ÄR JU FÖR I HELVETE NI KOMMUNISTER SOM ÄR EMOT DEMOKRATI!

    NI BJUDER INTE IN SD I DEBATTER!

    FÖR NI ÄR RÄDDA SOM IN I HELVETE!
    avatar
    Thors


    Antal inlägg : 2065
    Join date : 10-01-20

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Thors 2010-02-11, 00:34

    Thrakath skrev:Jag förutsätter att så gott som alla på det här forumet stödjer demokrati. Vad jag inte fattar är hur Blåfront tror att andra forumdeltagare är emot demokrati. Jag vet bara en som föredrar ett annat styrelseskick på det här forumet.

    VILKA ÄR DET SOM KRÄVER "RENSNING OCH HÅRDARE REGLER PÅ FORUMET?

    KOMMUNISTER!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  F.I.S.T 2010-02-11, 07:20

    Det är ett problem med SD som utnyttjar demokratin, för att föra fram antidemokratiska, rasistiska åsikter, som förminskar, stänger ute, och gör skillnad på ras...

    Precis som Aliansen gör skillnad på folks värde, utifrån hälsostatus och lön ...

    Vänstern står för humanism solidaritet och ett Sverige för ALLA medborgare... tom borgare
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  theward 2010-02-11, 09:30

    F.I.S.T skrev:Det är ett problem med SD som utnyttjar demokratin, för att föra fram antidemokratiska, rasistiska åsikter, som förminskar, stänger ute, och gör skillnad på ras...

    Precis som Aliansen gör skillnad på folks värde, utifrån hälsostatus och lön ...

    Vänstern står för humanism solidaritet och ett Sverige för ALLA medborgare... tom borgare
    Nja där har du fel. Vänstern är ultragrym och hemsk, för de vill konfiskera borgarnas surt förvärvade pengar....
    Det är ett öde värre än sjukdom, arbetslös, okunskap, tom döden, att tvingas betala så mkt i skatt som man gjorde förr.
    iaf verkar det ju så om man tyder detta forum
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  F.I.S.T 2010-02-11, 12:09

    theward skrev:
    F.I.S.T skrev:Det är ett problem med SD som utnyttjar demokratin, för att föra fram antidemokratiska, rasistiska åsikter, som förminskar, stänger ute, och gör skillnad på ras...

    Precis som Aliansen gör skillnad på folks värde, utifrån hälsostatus och lön ...

    Vänstern står för humanism solidaritet och ett Sverige för ALLA medborgare... tom borgare
    Nja där har du fel. Vänstern är ultragrym och hemsk, för de vill konfiskera borgarnas surt förvärvade pengar....
    Det är ett öde värre än sjukdom, arbetslös, okunskap, tom döden, att tvingas betala så mkt i skatt som man gjorde förr.
    iaf verkar det ju så om man tyder detta forum

    Ja jag tyder ironin....

    Men faktum är att det är så att vänsterpolitik i längden är bättre även för höginkomsttagare och företagare ....

    I ett samhälle där färre slås ut, där fler känner sig inkluderade, färre blir utnyttjade av arbetsgivare .... Fler får RIKTIG rehabilitering (dvs tar med sjukbilden, och den problematiken i rehab) ... i ett sådant samhälle blir det mindre utslagning, mindre brottslighet,,.. fler som kommer att kunna presetera...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Redvictory 2010-02-11, 12:38

    Thors skrev:
    Thrakath skrev:Jag förutsätter att så gott som alla på det här forumet stödjer demokrati. Vad jag inte fattar är hur Blåfront tror att andra forumdeltagare är emot demokrati. Jag vet bara en som föredrar ett annat styrelseskick på det här forumet.

    VILKA ÄR DET SOM KRÄVER "RENSNING OCH HÅRDARE REGLER PÅ FORUMET?

    KOMMUNISTER!

    Det stämmer nazze! och du är en av anledningarna! du kommer städas bort snart för du är ett forumtroll!

    Sponsored content


    Och ni stödjer demokratin? Empty Sv: Och ni stödjer demokratin?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 15:38