TÄNK... VEM HADE ANAT KOMMUNISTSVINET ÄR EN SD?
NÄR HAN STÄNDIGT GNÄLLER PÅ EN FELSTAVNING MED EN BOKSTAV
Rasistäcklet skrev:TÄNK... VEM HADE ANAT KOMMUNISTSVINET ÄR EN SD?
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:TÄNK... VEM HADE ANAT KOMMUNISTSVINET ÄR EN SD?
Jag skiter väl i nazzepartiets språkkrav, jag vill bara att du ska stava rätt, hålla rätt meningsbyggnad samt logga ut för alltid.
(Bollibompa börjar snart iaf)
Pst: hur kan man stava fel med en bokstav ?
Blåfront skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:TÄNK... VEM HADE ANAT KOMMUNISTSVINET ÄR EN SD?
Jag skiter väl i nazzepartiets språkkrav, jag vill bara att du ska stava rätt, hålla rätt meningsbyggnad samt logga ut för alltid.
MAN SKRIVER FORT?
Blåfront skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:TÄNK... VEM HADE ANAT KOMMUNISTSVINET ÄR EN SD?
MAN SKRIVER FORT?
RedCloud skrev:och glöm inte koppla ur CAPSLOCK, det blir liksom inte mindre rasistiskt det du skriver för att du använder versaler (om du vet vad det är)
RedCloud skrev:och glöm inte koppla ur CAPSLOCK, det blir liksom inte mindre rasistiskt det du skriver för att du använder versaler (om du vet vad det är)
MAN SKRIVER FORT?
Blåfront skrev:RedCloud skrev:och glöm inte koppla ur CAPSLOCK, det blir liksom inte mindre rasistiskt det du skriver för att du använder versaler (om du vet vad det är)
VILKA SKRIVER MED STORA FULA GULA BOKSTÄVER KOMMUNISTSVINET?
Rasistäcklet skrev:VILKA SKRIVER MED STORA FULA GULA BOKSTÄVER KOMMUNISTSVINET?
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:VILKA SKRIVER MED STORA FULA GULA BOKSTÄVER KOMMUNISTSVINET?
Vilka = en fråga efter pluralis.
Kommunsitsvinet = singularis.
Din svenska suger,Brunfront.
men fan vem vet kanske är denna avart är verkligen en inavlad rasist ..
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:VILKA SKRIVER MED STORA FULA GULA BOKSTÄVER KOMMUNISTSVINET?
Vilka = en fråga efter pluralis.
Kommunsitsvinet = singularis.
Din svenska suger,Brunfront.
RedCloud skrev:men fan vem vet kanske är denna avart är verkligen en inavlad rasist ..
Har du någonsin tvivlat ?
Jag misstänker det finns en site som han dagligen uppsöker där han hämtar 'Dagens åsikt'.
RedCloud skrev:Jag misstänker det finns en site som han dagligen uppsöker där han hämtar 'Dagens åsikt'.
Exakt samma tanke har jag haft.