Infra skrev:Eh.... Så...."friska högerextremister" är bra då då anser du eller..........?Sniperace skrev:Infra skrev:lazy skrev:Infra skrev:[color=white]Anders Breivik blev således klassad som sjuk. Det innebär, i Norge,
att han inte kan dömmas till fängelse. Å andra sidan kan hans
belackare glädjas åt att han förmodligen får sitta på psyket till
dödagar.
Ett sånt här dåd begår man inte om man är psykiskt frisk - så långt
är det rätt. För att jag själv inte ska missförstås menar jag inte att
det föreligger nåt direkt samband mellan övergrepp under uppväxten
För en gång skull är vi helt överrens och jag tror att du liksom jag, tvivlar på psykologernas slutresultat, inte att Breivik är sjuk men på vilken diagnos han har fått.
[b]Den här levnadsteckningen är litet grov och skissartad men gör ett rätt trovärdigt intryck på mig.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2641803/breiviks-schizofreni-avslojas-av-rapport
Kamelknullare!? Någon...? Eh......Snipern.........??
Ja där ser du ju, det var en GALNING, inte ett attentat av friska högerextremister.
är alla dina vänner bland islamisterna som håller på med sina attentat också galningar?
nej, jag anser inte några extremister vara bra, och absolut inte de som använder våld i politiskt eller religiöst syfte osv...
men så är frågan, gör FRISKA människor sådana dåd?
Jag tvivlar, men vad säger du själv, tror du att de olika terrordåden av islamister är gjorda av psykiskt friska människor, eller är även de GALNINGAR?