Sniperace 2011-11-30, 16:33
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:
Tyvärr - jag slarvade bort kristallkulan.
Nej, vi vet ju alla att du stöder DEM....
Muckar du gräl eller menar du spågummorna?
gissa tre gånger.....
eller är det så att du fördömer ALLA terrordåd och dem som begår dessa?
Jag har redan tänkt: spågummorna!
fel!
stöder eller stöder du inte de olika islamistiska terrordåden?
Ledande fråga - jag svarar aldrig på ledande frågor.
*asg*
nej, vi VET alla att du ALDRIG kommer kritisedra dina islamitiska bröder, vad de än gör för blodigt attentat, hur många barn de än mördar med sina självförsvarsbomber på bussar osv....
I mina öron låter det som om du talar om alla israeliska terrorister,
du vet de där du försvarar och som du fortfarande imbillar dig är
anständiga människor. [img]
[/img]
Var det israeliska terrorister bak tunnelbanebomberna i England?
vad anser du om dem som stod för det dådet?
Var det Israel som låg bak bomberna på Bali, vad anser du om dem som stod bak detta?
var det israel som låg bak 911, vad anser du om dem bak detta dåd?
var det israel som låg bak tågbomben i Milano, vad tycker du om dem som låg bak detta?
men det är kanske ledande frågor du vägrar besvara?
Efter 7 långa års tragglande har du äntligen lärt dig
vad som gäller. Grattis!
ja, det visar på din feghet och undvikande av kritik mot dina idoler..
och det har vi sett sedan början med dig.
du fördömer gärna de som INTE är islamiter, men ALDRIG islamiter oavsett vad de gör för terrordåd
Och du din fege djävel försvarar bara dina idoler Peter Mangs, Anders Breivik och den tyska Nazistligan.
Inte ens dina egna kelgrisar, de judiska mördarterroristerna försvarar du. Det är äkta feghet, det!
sådu anser det vara försvar att jag anser at Breivik ska låsas in på mentalsjukhus för resten av sitt liv?
Så du anser att jag försvarar Mangs när jag säger att OM det är han så ska han fängslas och sitta riktigt länge.
och vad gäller nazister anser jag dem vara avskrap med helt förlorat människovärde, hur var det för dig med allas lika värde?
månar du om alla människors lika värde?
Nej, din lille taliban, du hyade helt fel i alöla påståenden om mig, JAG fördömer dessa tillsammans med dina idoler, varför vågar du inte fördöma dem du med?
vad gäller de du kallar mördarterrorister ger de enbartv svar på attacker från dina idoler, hade dessa inte existerat skulle ingen blockad finnas och inga motattacker.
Och jag HAR klart utalat att jag anser dem vara obefogat hårda, men tyvärr är det ju så i krig...