Inte trodde man att Monas efterföljare någonsin, någonstans eller någon gång skulle vara sämre.
Idag vet vi.
Senast ändrad av R.O.F.L den 2011-11-21, 12:04, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Särskrivning)
R.O.F.L skrev:Efter gårdagens Agenda är jag övertygad. Östros kommer inom en snar framtid ta över Juholts roll som partisekreterare.
Inte trodde man att Monas efterföljare någonsin, någonstans eller någon gång skulle vara sämre.
Idag vet vi.
Vercingetorix skrev:R.O.F.L skrev:Efter gårdagens Agenda är jag övertygad. Östros kommer inom en snar framtid ta över Juholts roll som partisekreterare.
Idag vet vi.
Partisekreterare?
F.I.S.T skrev:Om ni ska vara ärliga forumhöger så kommer ni såga S och v- politikers kapacitet än vilken som tillsätts,... de e så jävla löjligt det ni håller på med. Givetvis är det så att det är blind "propaganda" från åtminstone de flesta av er, att hitta på fula öknamn åt dem, och ha en högre mätstandrad för S och V-politiker, än ni har för högerpolitiker.
F.I.S.T skrev:Om ni ska vara ärliga forumhöger så kommer ni såga S och v- politikers kapacitet än vilken som tillsätts,... de e så jävla löjligt det ni håller på med. Givetvis är det så att det är blind "propaganda" från åtminstone de flesta av er, att hitta på fula öknamn åt dem, och ha en högre mätstandrad för S och V-politiker, än ni har för högerpolitiker.
DMustaine skrev:F.I.S.T skrev:Om ni ska vara ärliga forumhöger så kommer ni såga S och v- politikers kapacitet än vilken som tillsätts,... de e så jävla löjligt det ni håller på med. Givetvis är det så att det är blind "propaganda" från åtminstone de flesta av er, att hitta på fula öknamn åt dem, och ha en högre mätstandrad för S och V-politiker, än ni har för högerpolitiker.
Din frustration antyder att du jobbar lite i motvind nu!
R.O.F.L skrev:Efter gårdagens Agenda är jag övertygad. Östros kommer inom en snar framtid ta över Juholts roll som partiordförande.
Idag vet vi.
RedMentalCase skrev:R.O.F.L skrev:Efter gårdagens Agenda är jag övertygad. Östros kommer inom en snar framtid ta över Juholts roll som partiordförande.
Idag vet vi.
Plötsligt framstår förloraren Östros som en superpolitiker, undrar varför?
DMustaine skrev:F.I.S.T skrev:Om ni ska vara ärliga forumhöger så kommer ni såga S och v- politikers kapacitet än vilken som tillsätts,... de e så jävla löjligt det ni håller på med. Givetvis är det så att det är blind "propaganda" från åtminstone de flesta av er, att hitta på fula öknamn åt dem, och ha en högre mätstandrad för S och V-politiker, än ni har för högerpolitiker.
Din frustration antyder att du jobbar lite i motvind nu!
Östros är smartare än Juholt men saknar totalt självinsikt och ödmjukhet karlen är ett hett diktatorsämne som tror han är gudfader själv för bövelen!F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:R.O.F.L skrev:Efter gårdagens Agenda är jag övertygad. Östros kommer inom en snar framtid ta över Juholts roll som partiordförande.
Idag vet vi.
Och samma sak skulle ni säga om någon annan, om Östros kom att bli ledare...tänk va lite ni tänker
redalert skrev:Östros är smartare än Juholt men saknar totalt självinsikt och ödmjukhet karlen är ett hett diktatorsämne som tror han är gudfader själv för bövelen!F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:R.O.F.L skrev:Efter gårdagens Agenda är jag övertygad. Östros kommer inom en snar framtid ta över Juholts roll som partiordförande.
Idag vet vi.
Och samma sak skulle ni säga om någon annan, om Östros kom att bli ledare...tänk va lite ni tänker
redalert skrev: men saknar totalt självinsikt och ödmjukhet karlen är ett hett diktatorsämne som tror han är gudfader själv för bövelen!
F.I.S.T skrev:redalert skrev: men saknar totalt självinsikt och ödmjukhet karlen är ett hett diktatorsämne som tror han är gudfader själv för bövelen!
klockren beskrivning...... på Reinfeldt
Secrist skrev:Du försöker nu lyfta fram din skinkkompis rmc märker jag, han är inte klok bara att se vad han skriver härinne.
Förresten bh ra och dina andra korkade nick du haft! när börjar debatten?
Och kopplingen till ämnet är ....?
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:redalert skrev: men saknar totalt självinsikt och ödmjukhet karlen är ett hett diktatorsämne som tror han är gudfader själv för bövelen!
klockren beskrivning...... på Reinfeldt
Jasså, Hur tänkte du nu då?
Har du sett Reinfeldts förtoendesiffror
berralarzon skrev:Secrist skrev:Du försöker nu lyfta fram din skinkkompis rmc märker jag, han är inte klok bara att se vad han skriver härinne.
Och vilka har försökt göra det dom senaste fyra åren härinne, ni är ett fåtal isåfall.
Du gnäller ju bara över den lilla skatt du betalar i världens bästa land.
//Berra
Vercingetorix skrev:berralarzon skrev:Secrist skrev:Du försöker nu lyfta fram din skinkkompis rmc märker jag, han är inte klok bara att se vad han skriver härinne.
Och vilka har försökt göra det dom senaste fyra åren härinne, ni är ett fåtal isåfall.
Du gnäller ju bara över den lilla skatt du betalar i världens bästa land.
//Berra
Lilla?!