Sniperace 2011-11-11, 16:16
Regndrottning skrev: Sniperace skrev: Regndrottning skrev: Sniperace skrev: Regndrottning skrev: ANNA2LINK skrev: Sniperace skrev: Regndrottning skrev:Vem har krävt detta?
Anna påpekade att människor är så sköra att ett djurs död kan innebära ett trauma som kräver sjukskrivning.....
Hunden t.ex är människans bästa vän Sniper...
Skaffa hund, Sniper. Så får du åtminstone 1 vän... förutom dina polare brrunhögern, här....
som sagt, har alltid haft hund, från pekingeses, gråhund till amstaff, läs föregående,,,
Vad bra. Men att läsa föregånde? Det var min uppmaning till dig att skaffa hund... Så varför du vill att jag skall läsa mitt inlägg igen förstår bara du.
det vkanske du skulle fundera på, men om du gör det så kanske duy ser att jag skrev liknande scar till anna, precis ovanför det du kommenterade, det var väl inte så svårt eller?
Svårt? Nej. Vad vet jag... Vi kanske skrev våra svar samtidigt....
jag skrev mitt en kvart innan, och då har du läst det nu?
kan berätta att denna hunden är väldigt lydig och trogen, paradnumret är när jag pekar på hgenne och säger pang, slänger hon sig på sidan och spelar död, jag lägger en godbit precis framför nosen, sedan kan jag gå ifrån ocgh vara borta i stort sett hur länge som helst, hon ligger kvar tills jag säger varsågod, då hoppar hon upp och tar biten, jag har testat upp till två timmar och hon ligger kvar utan att röra biten, fö så tar hon heller aldrig sådant man "tappat" på golvet utan att vi sagt varsågod, samma sak när vi sätter fram hennes matskål.