Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
F.I.S.T
formsvackan
redalert
berralarzon
Sossar ee lata
9 posters

Min dotter är 19 år och......

ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Min dotter är 19 år och...... - Sida 2 Empty Sv: Min dotter är 19 år och......

Inlägg  ANNA2LINK 2011-11-11, 14:35

redalert skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:Vad sade vi om dessa motfrågor som svar Anna?

Ja vad sa vi, Jag har undersköterskeutbildning, samt så har jag gymnasiebehörighet... Du själv?

en utbildning som du nu VÄGRAR använda pga att du anser att man får jobba för hårt i detta yrke, dvs bortkastad utbildning betald av staten

Precis nu blev byxorna neddragna igen! lol!

Nej det blev de verkligen inte. affraid Det går inte räkna hur många gånger era byxer har blivit neddragna, för det sker väldigt ofta... lol!
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2011-11-11, 15:20

ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:Vad sade vi om dessa motfrågor som svar Anna?

Ja vad sa vi, Jag har undersköterskeutbildning, samt så har jag gymnasiebehörighet... Du själv?

en utbildning som du nu VÄGRAR använda pga att du anser att man får jobba för hårt i detta yrke, dvs bortkastad utbildning betald av staten

Precis nu blev byxorna neddragna igen! lol!

Nej det blev de verkligen inte. affraid Det går inte räkna hur många gånger era byxer har blivit neddragna, för det sker väldigt ofta... lol!

Så rätt så, så numera går domsamma tre bröderna i bedrövelsen i kilt av besparing.
    //Berra
    Anne
    Anne

Antal inlägg : 14

Inlägg  Anne 2011-11-12, 11:49

Grattis till din dotters framgångar. Ungdomar idag får verkligen kämpa för att starta ett eget liv.
    cheers Bra jobbat tjejen. Lycka till

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 19:49