Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Infra
Sossar ee lata
6 posters

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-10-07, 08:53

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  Infra 2011-10-07, 08:57


    Jag tror att det här var den Emma som Snipern sa sig känna
    eller ha nån sorts bekantskap till för ett eller ett par år
    sen. Så roligt att det går framåt för flickan.

    Kämpa Emma. Jag håller på dig.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Ja jag minns det också, typ brors dotter eller något

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-10-07, 09:38

    Infra skrev:
    Jag tror att det här var den Emma som Snipern sa sig känna
    eller ha nån sorts bekantskap till för ett eller ett par år
    sen. Så roligt att det går framåt för flickan.

    Kämpa Emma. Jag håller på dig.

    Ja det är sådant här som gör att man blir glad, från allt helvete hon haft till att må så bra som hon verkar göra idag, bara att önska lycka till i framtiden! cheers
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2011-10-07, 11:42

    Sossar ee lata skrev:http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2583263/emma-har-hittat-tillbaka-till-livet

    Hoppas apan har det "mysigt" i finkan

    Ja herrejösses Seel.
    Att du inte ser hur dumt du beter dig.
    Det är inget snack om att vålsgörare skall ha straff, fängelse eller annat beroende på graden av våld.
    Men alla vet att du blir gladare när det inte är en svensk som begått brottet.... det är nåt sjukligt över det. Om di hade kunnat hålla dig ifrån uttryck som "apan" ..... när det enda du uppmärksammar är våld från invandrare, så kanske du kommit undan med smygrasism, .... men. Sedan instämmer jag med Infra och ger lyckoönskningar till Emma
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Eehhh nu är du som vanligt

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-10-07, 12:03

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:http://kvp.expressen.se/nyheter/1.2583263/emma-har-hittat-tillbaka-till-livet

    Hoppas apan har det "mysigt" i finkan

    Ja herrejösses Seel.
    Att du inte ser hur dumt du beter dig.
    Det är inget snack om att vålsgörare skall ha straff, fängelse eller annat beroende på graden av våld.
    Men alla vet att du blir gladare när det inte är en svensk som begått brottet.... det är nåt sjukligt över det. Om di hade kunnat hålla dig ifrån uttryck som "apan" ..... när det enda du uppmärksammar är våld från invandrare, så kanske du kommit undan med smygrasism, .... men. Sedan instämmer jag med Infra och ger lyckoönskningar till Emma

    Pratar strunt, det är väl en svensk? "Casper Öslöv dömdes till 12 års fängelse för mordförsök och våldtäkt"

    Som vanligt ser du inte det som hänt, du spyr ur dig massa smörja bara. Du är då för sjuk.

    Jag kallar alla svin för apor, vita, bruna, röda gula.....
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  DirtyDog 2011-10-07, 13:19

    Sossar ee lata skrev:Pratar strunt, det är väl en svensk? "Casper Öslöv dömdes till 12 års fängelse för mordförsök och våldtäkt"
    "Casper EI-Kaissi Östlöv, tidigare känd som Fadi El-Kaissi Ramadhan" Cool

    En helt normal snubbe?

    Även sedan Emma Pettersson förlorat medvetandet har Casper Östlöv fortsatt den råa misshandeln genom att på ett utstuderat, närmast symboliskt sätt med kniv vanställa Emma Petterssons ansikte och könsorgan.

    Av rättspsykiatrisk utredning framgår det att Casper Östlöv inte var allvarligt psykiskt störd när han begick brotten och inte heller är det nu.


    Bara "lite" störd alltså? Rolling Eyes
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Visar då än mer att jag har rätt

    Inlägg  Sossar ee lata 2011-10-07, 13:21

    DirtyDog skrev:
    Sossar ee lata skrev:Pratar strunt, det är väl en svensk? "Casper Öslöv dömdes till 12 års fängelse för mordförsök och våldtäkt"
    "Casper EI-Kaissi Östlöv, tidigare känd som Fadi El-Kaissi Ramadhan" Cool

    En helt normal snubbe?

    Även sedan Emma Pettersson förlorat medvetandet har Casper Östlöv fortsatt den råa misshandeln genom att på ett utstuderat, närmast symboliskt sätt med kniv vanställa Emma Petterssons ansikte och könsorgan.

    Av rättspsykiatrisk utredning framgår det att Casper Östlöv inte var allvarligt psykiskt störd när han begick brotten och inte heller är det nu.


    Bara "lite" störd alltså? Rolling Eyes

    Synen på kvinnorna hos dessa män är vidrig!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  F.I.S.T 2011-10-07, 16:35

    Sossar ee lata skrev:

    Jag kallar alla svin för apor, vita, bruna, röda gula.....

    Blåa oxå ? Laughing
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  berralarzon 2011-10-07, 16:41

    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:

    Jag kallar alla svin för apor, vita, bruna, röda gula.....

    Blåa oxå ? Laughing

    Är piggham en gris?
    //Berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  berralarzon 2011-10-07, 18:49

    berralarzon skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:

    Jag kallar alla svin för apor, vita, bruna, röda gula.....

    Blåa oxå ? Laughing

    Är piggham en gris?
    //Berra

    Nu gör jag kväller och firar lite fredagsmys med familj.. chao
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  redalert 2011-10-07, 21:59

    berralarzon skrev:
    berralarzon skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sossar ee lata skrev:

    Jag kallar alla svin för apor, vita, bruna, röda gula.....

    Blåa oxå ? Laughing

    Är piggham en gris?
    //Berra

    Nu gör jag kväller och firar lite fredagsmys med familj.. chao

    Fuck you dregget! Evil or Very Mad

    Sponsored content


    Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!! Empty Sv: Imponerande tjej! visar vem som är starkast tillslut!!!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 13:03