Regndrottning skrev:Sniperace skrev:Regndrottning skrev:lazy skrev:Regndrottning skrev:
Jag fnyser åt enögdheten.... "Det är bara vänsterdiktaturer som är hemska.".. Alla andra diktaurer är av godo... Så är undermeningen. Även när vi talar om vad hemsk en högerdiktatur, vilket det är frågan om här, så skall det heta 'vänster'. Att hålla sig till ämnet är väl inte att tala om?
Mindre seriöst sätt? Ja, vad trodde du? Det genomsyrar hela forumet och jag bemödar mig för att passa in. Förolämpningar, kränkningar, elakheter och barnsliga inlägg är det vanliga här, det är standarden. Så varför klagar du när jag håller mig till forumets format?
Tja, fast nu var det ju du själv som lade in det låga inlägget, fullt med fördomar, här.
Vlka fördomar?
Att Sniper poängterade att det är bara vänsterdiktaturer som är hemska? (När det var tal om en högerdiktatur).
Eller att förolämpningar, kränkningar och elakheter är vardagsmat här?
Eller att jag håller mig till forumets standard?
Vilka 'fördomar' ägnar jag mig åt? Kan du specifiera?
Eller, ....en tanke, bara..... Kan du erkänna att jag har rätt i mina påpenkande? Skulle inte tro det...
Och var i nlget skrev jag att det BARA skule vara vänsterdiktaurer som var hemska, nu får du fan i mig skärpa dig, lägg inte in meningar som jag inte skrivit, jag tycker att nu borde du skämmas, så har du aldrig uppfört dig tidigare...
Inte?
Nej, du använde inte ordet 'bara'. Men, du var jävligt noga med att poängtera vänsterdiktaturer.... Särskild när rubriken handlar som en högerdiktatur. Men, det skall inte erkännas... det är vänsterdiktaturer som skall utmärkas. Underförstått; Andra diktaturer är ok... bara de inte är vänster... *fnys*
Varför skall jag skämmas? Behöver Seel skämmas? RV? RMC? Nej... JAG skall skämmas, för jag är vänster....
Så kontentan här är att det är bara vänsterdiktaturer som är vidriga, det är bara vänstermänniskor som skall skämmas.Högerdiktaturer är helt acceptabla och hur vidriga de än är så behöver inte högerfolket skämmas. Trots att de är värre....
Enögdheten utmärker sig.....igen.
Välkommen tillbaka Regndrottning!