Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
Mollgan
Vercingetorix
berralarzon
ANNA2LINK
ericTheDog
SiP
redalert
formsvackan
Infra
F.I.S.T
Secrist
RedclownIII
RedMentalCase
17 posters

Stöd en Grek?

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Stöd en Grek? - Sida 3 Empty Sv: Stöd en Grek?

Inlägg  RedMentalCase 2011-09-29, 13:05

Thetaxpayer skrev:
    Kan man bli månadsfadder åt greken? Får man välja en kvinnlig?

Ja[/quote]

Det jobbiga är kanske att det är ibland svårt att se skillnad på kvinnliga och manliga greker??? alla har ju skäggväxt.Smile
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2011-09-29, 13:30

RedMentalCase skrev:Om du avser statsitisken på sidan ekonomifakta?? ( man får anta vad den efterblivne fisten menar) så är källan inte SN, källan är förmodligen en korrupt Grekisk statistik som ingen tror på, förutom du och andra strutsar.
    Allt som strider mot dina fantasier klassar du som lögner, t.o.m. statistik från SN. Det är till att göra det lätt för sig Very Happy
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-09-29, 13:48

Läs det här, röda nassen form ( tillmäle du för altid kommer att ha efter ditt vansinniga hatinlägg häromdan)

Jämförelser mellan länder för ett specifikt år ska göras med stor försiktighet. Anledningen är att olika länder använder olika källor, vanligtvis handlar det om statistik tagen från ländernas arbetsmarknadsundersökningar eller statistik tagen från ländernas nationalräkenskaper.

Alla med hjärna och egen tankeverksamhet vet ju att siffrorna på hur mycket grekerna egentligen arbetar är inte vatten värt, de är ju lika trovärdiga som resten av deras presentation av ekonomin, bara lögner och falsarier tills bubblan sprack.
    Det är nog bara en lutherans västeuropeisk och nordamerikans kultur som bryr sig om att redovisa korrekt statistik i nån större omfattning, röda nassen form väljer att tro på grekerna, hur blåst får man vara?
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-09-29, 13:57

RedMentalCase skrev:hur blåst får man vara?
    Jag har ingen aning om hur mycket det blåser på det sydsvenska plattlandet, men konstaterar att du fortfarande går lös så en viss fördragsamhet har väl uppvisats i frågan.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-09-29, 14:32

RedMentalCase skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Kan man bli månadsfadder åt greken? Får man välja en kvinnlig?

Ja

Det jobbiga är kanske att det är ibland svårt att se skillnad på kvinnliga och manliga greker??? alla har ju skäggväxt.Smile[/quote]

Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2011-09-29, 19:01

I så fall har denna donna varit skicklig med rakhyveln...

Stöd en Grek? - Sida 3 GR
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2011-09-29, 19:15

Vercingetorix skrev:
    formsvackan skrev:
    RedclownIII skrev:Ridån gick för längesedan för dig och dina gelikar form.
    Struntprat, it ain´t over ´til the fat lady sings Very Happy

It's over...
    Tydligen, men nog hade jag hoppats på ett bättre slut Crying or Very sad
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-09-29, 23:49

Vercingetorix skrev:I så fall har denna donna varit skicklig med rakhyveln...

Det där är väl ingen grekisk kvinna?, det är väl en transa.Smile lol
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2011-09-30, 00:16

formsvackan skrev:
    Vercingetorix skrev:
    formsvackan skrev:
    RedclownIII skrev:Ridån gick för längesedan för dig och dina gelikar form.
    Struntprat, it ain´t over ´til the fat lady sings Very Happy

It's over...
    Tydligen, men nog hade jag hoppats på ett bättre slut Crying or Very sad

Äh, lyssna på refrängen.. Kom igen, katten. Det svänger ju!

Eller ja, det dallrar lite iaf...
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2011-09-30, 00:17

RedMentalCase skrev:

Om det är en grekisk transa skulle t o m jag kunna tänka mig att vara flexibel i mina sexuella preferenser, haha..
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2011-09-30, 00:30

Vercingetorix skrev:
    RedMentalCase skrev:

Om det är en grekisk transa skulle t o m jag kunna tänka mig att vara flexibel i mina sexuella preferenser, haha..

Hm, Vänta bara. Skulle inte du till Gulf of Siam och fiska? Där i krokarna kan du nog hitta vad det nu må vara du söker. Cool
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2011-09-30, 00:34

Vercingetorix skrev:
    RedMentalCase skrev:

lol!
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2011-09-30, 00:51

Thetaxpayer skrev:
    Vercingetorix skrev:
    RedMentalCase skrev:

Hm, Vänta bara. Skulle inte du till Gulf of Siam och fiska? Där i krokarna kan du nog hitta vad det nu må vara du söker. Cool

Nåväl... Förvisso ska jag både till Egypten och Thailand nu på höstlovet, men reser inte dit, vare sig för egyptiska eller thailändska transor...

Lovar att inkomma med tillbörligt resereferat när jag kommit tillbaka... Har hyrt ett precis nybyggt beachfronthus på Koh Chang, och det har wi-fi på full fräs, så får jag tråkigt kanske jag dyker upp här och terroriserar er en smula... :-)
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2011-09-30, 01:06

Vercingetorix skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Vercingetorix skrev:
    RedMentalCase skrev:

Nåväl... Förvisso ska jag både till Egypten och Thailand nu på höstlovet, men reser inte dit, vare sig för egyptiska eller thailändska transor...

Lovar att inkomma med tillbörligt resereferat när jag kommit tillbaka... Har hyrt ett precis nybyggt beachfronthus på Koh Chang, och det har wi-fi på full fräs, så får jag tråkigt kanske jag dyker upp här och terroriserar er en smula... :-)

Vaya con dios. men så illa skall det väl inte vara att Wi fin skall bli så hårt använd. Ta och spana in Koh Mak också när du ändå är i faggorna. Gött ställe men dåligt med transor Wink
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2011-09-30, 01:21

här florerar fördomar om greker fritt och helt ogenerat ser jag
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-09-30, 08:28

Vercingetorix skrev:
    RedMentalCase skrev:

Inte jag, i New Orleans 1976 såg jag den vackraste kvinnan jag sett i hela mitt liv, "hon" slog ut mig så jag dreglade, och inledde en pratstund med "henne" jag bjöd på drink och det ledde såm småningom till hångel kyssarna kändes bra, men när jag fick handen under kjolen på henne fanns där en sak som inte ska finnas på en tjej och jag blev iskall sedan rasande arg och lämnade platsen med äckelkänslor. kom till en anna lite krog, och såg en snygg tjej, frågade om jag fick bjuda på en drink, och fick svaret att visst fick jag det, men det var ingen idé om jag hade planer på att kurtisera henne, med en av de ´dovaste basröster jag hört....
    "hon" blev bjuden på drink och vi snackade ganska länge, "henne" respekterade jag eftersom "hon" inte dolde vad "hon" var men några spirande känslor blev det förstås inte
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2011-09-30, 09:07

Sniperace skrev:
    Vercingetorix skrev:
    RedMentalCase skrev:

Inte jag, i New Orleans 1976 såg jag den vackraste kvinnan jag sett i hela mitt liv, "hon" slog ut mig så jag dreglade, och inledde en pratstund med "henne" jag bjöd på drink och det ledde såm småningom till hångel kyssarna kändes bra, men när jag fick handen under kjolen på henne fanns där en sak som inte ska finnas på en tjej och jag blev iskall sedan rasande arg och lämnade platsen med äckelkänslor. kom till en anna lite krog, och såg en snygg tjej, frågade om jag fick bjuda på en drink, och fick svaret att visst fick jag det, men det var ingen idé om jag hade planer på att kurtisera henne, med en av de ´dovaste basröster jag hört....
    "hon" blev bjuden på drink och vi snackade ganska länge, "henne" respekterade jag eftersom "hon" inte dolde vad "hon" var men några spirande känslor blev det förstås inte

Åfysatan... Det är som att slå in ett par raggsockor i en nintendokartong i julklapp till ungarna på julafton...

Det finns en rätt kul story om Cornelis, som jagade ut tvenne av dessa gender-benders ut ur sin lägenhet medelst en yxa...
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-09-30, 09:57

F.I.S.T skrev:här florerar fördomar om greker fritt och helt ogenerat ser jag

Vi skojar lite, du däremot besitter de grövsta fördomar, mot arbetande svenskar,
    så ta du dig i dalen i vanlig ordning, hittar du inte den så titta på form så vet du hur den ser ut.Smile
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-09-30, 10:24

F.I.S.T skrev:här florerar fördomar om greker fritt och helt ogenerat ser jag

RedMentalCase skrev:Vi skojar lite,

Jo det brukar alla mobbare/rasister säga till sitt försvar .... efteråt Shocked

RedMentalCase skrev:du däremot besitter de grövsta fördomar, mot arbetande svenskar,

Vilka fördomar är det menar du ? Laughing

RedMentalCase skrev:så ta du dig i dalen i vanlig ordning, hittar du inte den så titta på form så vet du hur den ser ut.Smile

Och där kom tillägget i varje inlägg från Mantalcese som han inte klarar sig utan Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-09-30, 10:29

Kan ingen i fistens närhet ge lämplig terapi.

Skojande om en bild får den efterblivne fisten att prata om mobbning och rasism?

Själv blir fisten upprörd och gråter när man kallar denne efterbliven, vilket är snällt sagt,
    men själv kallr ahn folk för mobbare och rasister helt grundlöst.

F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-09-30, 10:31

RedMentalCase skrev:.............. "helt grundlöst".

Laughing
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-09-30, 10:35

F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:.............. "helt grundlöst".

Laughing

Tyckte du DET var roligt?, du är sannerligen en udda figur.
    Alla knäppgökar verkar ha samlats på vänsterkanten , kan det ha med aerodynamik eller gravitation att göra?
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Inlägg  RedMentalCase 2011-10-07, 13:19

Var tionde grekisk pensionär saknas
    2011-10-07 11:53
    Grekiska pensionärer måste fysiskt registera sig för att visa att de lever, efter upptäckta försäkringsbedrägerier. Efter sommarens folkräkning saknas drygt en tiondel av pensionärerna, rapporterar Athens News.

Greklands största socialförsäkringsfond Ika-Etam har gjort en folkräkning av pensionärer mellan den 1 juli och 30 september. Detta efter att det uppdagats flera fall där familjer tar ut avlidna familjemedlemmars pensioner, rapporterar Athens News på fredagen.

Hoppsan.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2011-10-07, 16:43

RedMentalCase skrev:Var tionde grekisk pensionär saknas
    Grekiska pensionärer måste fysiskt registera sig för att visa att de lever, efter upptäckta försäkringsbedrägerier. Efter sommarens folkräkning saknas drygt en tiondel av pensionärerna, rapporterar Athens News.

Greklands största socialförsäkringsfond Ika-Etam har gjort en folkräkning av pensionärer mellan den 1 juli och 30 september. Detta efter att det uppdagats flera fall där familjer tar ut avlidna familjemedlemmars pensioner, rapporterar Athens News på fredagen.

Hoppsan.

Så insatt du rmc är dina fd-föräldrar Greker? Smile
    //Berra
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2011-10-07, 18:47

berralarzon skrev:
    RedMentalCase skrev:Var tionde grekisk pensionär saknas

Hoppsan.

Så insatt du rmc är dina fd-föräldrar Greker? Smile
    //Berra

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 21:30