Aha, du försöker alltså försvara dig med att Svenskt Näringsliv presenterar lögnaktig statistik.RedMentalCase skrev:Istället presenterar han falsifierd statistik som enligt honom ska tas som fakta?
Du har det inte lätt
Aha, du försöker alltså försvara dig med att Svenskt Näringsliv presenterar lögnaktig statistik.RedMentalCase skrev:Istället presenterar han falsifierd statistik som enligt honom ska tas som fakta?
Visst... om fanatism är att värna om miljön, istället för att utarma jordklotets naturtillgångar och förgifta våra barns framtida levnadsmiljö.... så är jag fanatiker.RedMentalCase skrev:
Är ni rödingar medvetna om att ni är skolexempel på fanatiker?
formsvackan skrev:Aha, du försöker alltså försvara dig med att Svenskt Näringsliv presenterar lögnaktig statistik.RedMentalCase skrev:Istället presenterar han falsifierd statistik som enligt honom ska tas som fakta?
Du har det inte lätt
Du glömde bankirernaRedMentalCase skrev:Nej, det är inte grekernas fel, det är vättarnas och hustomtarnas fel??
Hur var det med dina påståendem om att Svenskt Näringsliv presenterar lögnaktig statistik ?RedMentalCase skrev:Form och fist, 2 dårar i den kapsejsade röda skutan.
Inte konstigt att det aldrig kan bli en röd skeppare med en sån besättning, alla på den röda båten springer bara runt som clowner och letar efter nån att skylla haveriet på.
formsvackan skrev:Hur var det med dina påståendem om att Svenskt Näringsliv presenterar lögnaktig statistik ?RedMentalCase skrev:Form och fist, 2 dårar i den kapsejsade röda skutan.
Inte konstigt att det aldrig kan bli en röd skeppare med en sån besättning, alla på den röda båten springer bara runt som clowner och letar efter nån att skylla haveriet på.
Struntprat, it ain´t over ´til the fat lady singsRedclownIII skrev:Ridån gick för längesedan för dig och dina gelikar form.
RedMentalCase skrev: när de är 100% redovisade.
RedMentalCase skrev:FIST, har du dykarutrustning på dig i det sjunkna röda skeppet?
Hälsa form där nere bland bottenfiskarna.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:FIST, har du dykarutrustning på dig i det sjunkna röda skeppet?
du glömde att kommentera diskussionsämnet
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:FIST, har du dykarutrustning på dig i det sjunkna röda skeppet?
du glömde att kommentera diskussionsämnet
Ämnet är satt av mig, det du och form sysslar med är ju bara att leka struts inför ämnet, vill du ha ytterligare kommentarer om detta så prata med form, inte konstigt att det röda skeppet gått i kvav, hur fasiken ska ett gäng strutsar kunna hissa segel?
RedMentalCase skrev:
Ämnet är satt av mig,
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev: när de är 100% redovisade.
gäller det även svenskt näringsliv ?
RedMentalCase skrev:Alla som inte begriper att statistik ibland är så lögnaktig att Ohly verkar som en sanningssägare i jämförelse har ju inte alla hästar hemma.
Huvudfrågan i och med tomtens forms uppdykande i denna tråd är ju däremot varför dumskallen frågar efter källor när de är 100% redovisade.
formsvackan skrev:Struntprat, it ain´t over ´til the fat lady singsRedclownIII skrev:Ridån gick för längesedan för dig och dina gelikar form.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Ämnet är satt av mig,
Ja ha ... fast jag såg inte riktigt på rubriken att ämnet var att diskutera hur illa du tycker om mig och formis
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Ämnet är satt av mig,
Ja ha ... fast jag såg inte riktigt på rubriken att ämnet var att diskutera hur illa du tycker om mig och formis
Inget personligt, det är bara jobbigt med idioter som har hybris och drag av fanatism, annars är ni helt ok... glömde att ni tillika verkar helt förvirrade inför verklighet och omvärld, annars är ni helt ok....
Om ämnet som är satt har ni som sagt bara ett strutsbeteende.
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Ämnet är satt av mig,
Inget personligt, det är bara jobbigt med idioter som har hybris och drag av fanatism, annars är ni helt ok... glömde att ni tillika verkar helt förvirrade inför verklighet och omvärld, annars är ni helt ok....
Du glömde svara på frågan om svensk näringsliv, som "icke trovärdig källa
Kan man bli månadsfadder åt greken? Får man välja en kvinnlig?RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:
Ämnet är satt av mig,
Du glömde svara på frågan om svensk näringsliv, som "icke trovärdig källa
Du glömde nog själv svara på de 1000 frågor du fått i detta forum, men jag har aldrig påstått att SN inte är en trovärdig källa, du är bara så förvirrad att man blir trött.
Om du avser statsitisken på sidan ekonomifakta?? ( man får anta vad den efterblivne fisten menar) så är källan inte SN, källan är förmodligen en korrupt Grekisk statistik som ingen tror på, förutom du och andra strutsar.
Thetaxpayer skrev:
Kan man bli månadsfadder åt greken? Får man välja en kvinnlig?