Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Infra
PE Dal
ericTheDog
ANNA2LINK
F.I.S.T
RedMentalCase
10 posters

    Intressant avhopp

    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Intressant avhopp - Sida 2 Empty Sv: Intressant avhopp

    Inlägg  RedclownIII 2011-09-27, 13:11

    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    Och vad kallar du själv 90% av dina inlägg?

    Ja med er som motståndar"debattörer" så blir det en del tjafs, men jag sjunker aldrig så lågt som dig och dina knattar. Och emellanåt så kommer jag med lite längre mer sammanhängande resonemang, väldigt mycket från början... innan jag till viss del ledsnade med att kasta pärlor till svinen.....


    RedMentalCase skrev:Och du är inte ens rolig när du fyller forumet med skit,

    Ja ha Surprised ... så det är detta du tror att du är ?? ... rolig ???
    ... så synd att du lagt ner så mycket tid på detta och misslyckats.
    Humor innebär inte samma sak som att hitta nedvärderande öknamn på människor om du trodde det Cool


    Åter igen du fantastiska debattör. Varför är du här och försöker debattera med sådana urusla debattörer? Min gissning är att du är bannad på andra forum.

    You bet! Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Intressant avhopp - Sida 2 Empty Sv: Intressant avhopp

    Inlägg  F.I.S.T 2011-09-27, 15:44

    Thetaxpayer skrev:

    Åter igen du fantastiska debattör. Varför är du här och försöker debattera med sådana urusla debattörer? Min gissning är att du är bannad på andra forum.

    Du är ju oxå här och debatterar med vad du tycker är usla debattörer. Detta innebär då med din logik att även du är bannad på andra forum. Tänk va ofta ni biter er själva i baken
    Cool
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Intressant avhopp - Sida 2 Empty Sv: Intressant avhopp

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-09-27, 16:49

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:

    Åter igen du fantastiska debattör. Varför är du här och försöker debattera med sådana urusla debattörer? Min gissning är att du är bannad på andra forum.

    Du är ju oxå här och debatterar med vad du tycker är usla debattörer. Detta innebär då med din logik att även du är bannad på andra forum. Tänk va ofta ni biter er själva i baken
    Cool




    Nej du har fel som vanligt. KAn du säga vilka jag anser vara usla? (annat än du då).
    RedclownIII
    RedclownIII


    Antal inlägg : 2772
    Join date : 11-02-20

    Intressant avhopp - Sida 2 Empty Sv: Intressant avhopp

    Inlägg  RedclownIII 2011-09-27, 17:07

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:

    Åter igen du fantastiska debattör. Varför är du här och försöker debattera med sådana urusla debattörer? Min gissning är att du är bannad på andra forum.

    Du är ju oxå här och debatterar med vad du tycker är usla debattörer. Detta innebär då med din logik att även du är bannad på andra forum. Tänk va ofta ni biter er själva i baken
    Cool

    Men ge dig nu pajas du är ju helt fucked up, slut i kolan, kocko.....lika omöjlig och obstinat som Dao! Laughing
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Intressant avhopp - Sida 2 Empty Sv: Intressant avhopp

    Inlägg  F.I.S.T 2011-09-27, 17:41

    RedclownIII skrev:lika omöjlig och obstinat som Dao! Laughing

    Avd: Forumhögern blir upprörd när nån säger emot ! Laughing
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Intressant avhopp - Sida 2 Empty Emot

    Inlägg  Secrist 2011-09-27, 17:42

    F.I.S.T skrev:
    RedclownIII skrev:lika omöjlig och obstinat som Dao! Laughing

    Avd: Forumhögern blir upprörd när nån säger emot ! Laughing

    Jag kan nämna några på vänsterkanten som är synnerligen aggressiva när man inte håller med dem.

    Sponsored content


    Intressant avhopp - Sida 2 Empty Sv: Intressant avhopp

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-17, 08:41