Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Jaha! Var det så mördarna hette?Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Din pajas; "som israeliska regeringen bla bla bla bla..."Sniperace skrev:formsvackan skrev:Varför det är så viktigt att förstora och framhäva vänsterns historia förstår jag inte alls, i synnerhet inte i samband med vare sig Israel eller Lehi.Sniperace skrev:jag fattar inte meningen med att förstora och framhäva lehi är så viktigt samtidigt som det är så viktigt att förminska vänsterns historia, har du någon förklaring?
Att det är småskojigt att retas med dig genom att påvisa att dina hjältar inte är så snälla erkänns villigt. Din uppvisade enögdhet gör att frestelsen är oemotståndlig
vänsterns historia är nog mycket större än just sternligans med bara max 100 medlemmar, och jaq har aldrig påstått att sternligan är några hjältar i mina ögon, bara en mindre grupp terrorister som istaels regering förbjöd och terrorklassade
Flera av Sternligans medlemmar blev med tiden högt uppsatta
dignitärer i Terrorstaten. Du är en ruiktig skälm. Så där
är det när man idelaiserar onska - man blir blind för fakta.
Och?
flera terrorister och mördare finns i hamaz ledning, så vad är skillnaden?
Jag ska genst skänka dig den skillnad du frågar efter. Så
snart du gett
mig ett enda namn på de mördare inom Hamas
du pratar om, ska du få en handfull terrorister av
mig som blivit försvars- premiärministrar eller
presidenter i terrorstaten.
och?
det visar bara att den ene är inte bättre än den andre... det är inte hjältar det är fråga om.
inte vet jaq men jag vet att du kallar hamas för hjältar *asg*
hur hjältemodigt det nu är att gå in i ett hus och där skära halsen av småbarn
Är man ute efter att stjäla andra människors mark och/eller egendom
så tar man inte sina småbarn med sig. De riskerar ju annars att
skadas av det berättigade våld ens kriminella beteende väcker. Var
det inte du själv som i en annan tråd betonade föräldrarnas eget ansvar?
Fråga en svensk yrkestjuv - vilken som helst - om han har sina småbarn
med sig när han är ute och begår brott på nätterna. Nej! En svensk
yrkestjyv lämnar sina barn hemma eller går och lämnar dem på "nattis"
innan han släpper loss sin kriminella ådra.
svanska kanske JA, men på min dotters praktikplats gjordes en nat ett inbrott (zoologisk affär)
kameraövervakningen visade en vuxen mörkhyad kvinna och hennes två små barn i åldrarna 4-8 år, som kröp in genom den sönderslagna undre rutan i entredörren och sedan gick omkring därinne och plockade åt sig, för att sedan krypa ut med sitt stöldgods...