RedMentalCase 2011-09-17, 15:17
formsvackan skrev: RedMentalCase skrev:Inte?, har du försökt en enda gång?
Åtskilliga gånger, men det är ett tag sedan nu. Jag tröttnade rejält på att hela tiden behöva försvara mig mot dina fantasier. Om du någon gång ville bemöta det som skrivs istf det du inbillar dig, kunde jag kanske tänka mig att försöka igen.
Så säger en förlorare som fått så mycket däng att han blev tvungen att åka både på affärsresor och andra påhittade resor när han blivit forumets driftkuku i för hög grad.
Nyligen citerade jag dig 100% korrekt och ifrågasatte hur man kan göra en liknelse mellan det löjligt lilla inflytande religion har i Västs politik, med den påverkan som finna i andra delar av världen,
du är en så värdelös loser att du inte ens har förmågan eller förståndet att inse att du gjorde en liknelse.
Det är ju uppenbart att du använder frasen " tröttna rejält.." när du är för oändliga gången helt utspelad och satt ur stridbart skick.
Förresten, hade du nån åsikt om denna tråds ämne, eller du bara tycker det är kul att skriva 25 pajasinlägg i en debatt som egentligen borde intressera vänster?