Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+13
RedMentalCase
Sniperace
F.I.S.T
RedclownIII
Thetaxpayer
SilverSurfer
ericTheDog
Redvictory
RedCloud
redalert
Infra
Secrist
ANNA2LINK
17 posters

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  F.I.S.T 2011-09-07, 15:02

    Thetaxpayer skrev:
    jajjamen. Jag har pluggat ordentligt så jag har ett bra jobb. Jag kan lägga upp det som jag vill.

    Ha ha ... ja du Det är ju bra om det skulle stämma, men tillåt mig tvivla Cool


    Thetaxpayer skrev:Hur vet du förresten om jag sitter i samma tidszon som dig?

    Du verkar vara i en twilightzone
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  Sniperace 2011-09-07, 15:08


    Men allvarligt talat Sniper ... hur tänker du ?... eller rättare sagt : tänker du ?
    Som du utformar ditt inlägg här så utgår du från att INGA invandrare kan svenska.
    Det finns många invandrare som är BÄTTRE på svenska än en stor del av svenskarna.
    ... som har större ordförråd mm mm.
    Ok, samma dag som de invandrar?
    hur fort är den genomsnittliga tiden innan de får jobb?

    hur stor del av ex rosengårds äldre invandraqre taar och förstår svenska riktigt bra?

    hur stor del av kvinnorna i 40-60 år presterar god svenska?

    men kom igen nu ge exempel på yrken där vi har arbetsbrist där invandrare direkt kan komma it och börja jobba?
    Du vet har de varit här länge kan de ju svejnska och borde hga fått jobb redan om det är ett yrke med brist på arbetskraft, och är de nya så kan ju språket vara ett problem eller hur?

    Så återigen, vi har en väldig massa arbetslösa invandrare, och de är lösningen på brist på arbetskraft, varför är de då arbetslösa om du påstå¨r att dessa har kompetensen.

    och återigen vilka yrek ÄR det som vi har brist på arbetskraft till?
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-09-07, 15:20

    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    jajjamen. Jag har pluggat ordentligt så jag har ett bra jobb. Jag kan lägga upp det som jag vill.

    Ha ha ... ja du Det är ju bra om det skulle stämma, men tillåt mig tvivla Cool



    Ja då är vi 2 som tvivlar. Jag tvilar nämligen på om du överhuvudtaget är kapabel till att arbeta.




    Thetaxpayer skrev:Hur vet du förresten om jag sitter i samma tidszon som dig?





    Du verkar vara i en twilightzone



    Good one Very Happy Kanske vi syns.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  RedMentalCase 2011-09-07, 16:07

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:

    Rätt ofta undrar jag om du ens läser det du svarar på. Det kan vara arbetskraftbrist och arbetslöshet samtidigt, beroende på kompetensfrågan Shocked

    Du måste ha stora problem att förklara dig som blir så oförstådd i inlägg efter inlägg kan du ta det till dig att det kanske är hos dig själv felet ligger och inte hos alla andra? Rolling Eyes
    ha ha ... ja du nisse-Hult .... jag har 5:a i alla svenskabetyg

    Snacka om att ge Björklund vatten på sin kvarn om den flummiga sosseskolan med odugliga lärare.Smile

    Tror bara du är avundsjuk

    lol.

    Du inbillar dig väl inte att det finns en enda normal människa som tror på ditt skitsnack?

    Dina språkliga fel är nästan lika många som dina faktafel, de räknas i tusental.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  berralarzon 2011-09-07, 20:52

    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:
    F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:
    F.I.S.T skrev:

    Rätt ofta undrar jag om du ens läser det du svarar på. Det kan vara arbetskraftbrist och arbetslöshet samtidigt, beroende på kompetensfrågan Shocked

    Du måste ha stora problem att förklara dig som blir så oförstådd i inlägg efter inlägg kan du ta det till dig att det kanske är hos dig själv felet ligger och inte hos alla andra? Rolling Eyes
    ha ha ... ja du nisse-Hult .... jag har 5:a i alla svenskabetyg

    Snacka om att ge Björklund vatten på sin kvarn om den flummiga sosseskolan med odugliga lärare.Smile

    Tror bara du är avundsjuk

    lol.

    Du inbillar dig väl inte att det finns en enda normal människa som tror på ditt skitsnack?

    Dina språkliga fel är nästan lika många som dina faktafel, de räknas i tusental.


    Och att du rmc/gustavanders är detta forum största rövhål som ser ner på allt och alla är ingen tusenkronorsfråga, så bitter du måste vara.
    //Berra
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  redalert 2011-09-07, 21:04

    berralarzon skrev:
    Och att du rmc/gustavanders är detta forum största rövhål som ser ner på allt och alla är ingen tusenkronorsfråga, så bitter du måste vara.
    //Berra

    Skulle du inte för en enda gångs skull kunna komma med ett inlägg med minsta substans?

    Bara bullshit från morgon till kväll år ut och år in!

    FY FAN ASSHOLE! geek
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  lazy 2011-09-07, 21:05

    F.I.S.T skrev:


    Nej jag anser att även såna som anser sig vara förmer än andra människor, oftast kallade Alliansare, skall ta jobb med mindre status och lön, om det behövs

    Har du ngn statistik på hur många som har yrken med "mindre status och lön" som röstar vänster? Hela ditt inlägg här luktar förakt, jag vet många s.k andra generationens invandrare som röstade på moderaterna trots att de inte har yrken med "status och hög lön."

    Undrar förresten vad Helin och de andra "brackorna" röstar på egentligen? Wink
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  RedCloud 2011-09-07, 21:06

    Nominerat till decenniets ABSOLUT roligaste inlägg, alla kategorier:

    Redalert, king of nonsens oneliners skrev:"Skulle du inte för en enda gångs skull kunna komma med ett inlägg med minsta substans?"

    bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
    bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  F.I.S.T 2011-09-07, 21:20

    lazy skrev: Hela ditt inlägg här luktar förakt,

    Ja det står jag för, jag föraktar Moderat politik

    lazy skrev:jag vet många s.k andra generationens invandrare som röstade på moderaterna trots att de inte har yrken med "status och hög lön."

    Ja det finns säkert en del som trott på lögnerna

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  lazy 2011-09-07, 21:22

    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: Hela ditt inlägg här luktar förakt,

    Ja det står jag för, jag föraktar Moderat politik

    lazy skrev:jag vet många s.k andra generationens invandrare som röstade på moderaterna trots att de inte har yrken med "status och hög lön."

    Ja det finns säkert en del som trott på lögnerna


    Två gånger?
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Förakt

    Inlägg  Secrist 2011-09-07, 23:37

    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: Hela ditt inlägg här luktar förakt,

    Ja det står jag för, jag föraktar Moderat politik

    lazy skrev:jag vet många s.k andra generationens invandrare som röstade på moderaterna trots att de inte har yrken med "status och hög lön."

    Ja det finns säkert en del som trott på lögnerna


    Det verkar som om du även föraktar svenska väljare som inte inser att allt bara är fiffel och båg. Rolling Eyes
    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  Thetaxpayer 2011-09-08, 01:06

    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: Hela ditt inlägg här luktar förakt,

    Ja det står jag för, jag föraktar Moderat politik

    lazy skrev:jag vet många s.k andra generationens invandrare som röstade på moderaterna trots att de inte har yrken med "status och hög lön."

    Ja det finns säkert en del som trott på lögnerna


    Det verkar som om du även föraktar svenska väljare som inte inser att allt bara är fiffel och båg. Rolling Eyes



    Fast på ett empatiskt vänstervis. Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  F.I.S.T 2011-09-08, 01:12

    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: Hela ditt inlägg här luktar förakt,

    Ja det står jag för, jag föraktar Moderat politik

    lazy skrev:jag vet många s.k andra generationens invandrare som röstade på moderaterna trots att de inte har yrken med "status och hög lön."

    Ja det finns säkert en del som trott på lögnerna


    Det verkar som om du även föraktar svenska väljare som inte inser att allt bara är fiffel och båg. Rolling Eyes

    Hur menar du nu ?
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  DMustaine 2011-09-08, 02:49

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:
    F.I.S.T skrev:
    lazy skrev: Hela ditt inlägg här luktar förakt,

    Ja det står jag för, jag föraktar Moderat politik

    lazy skrev:jag vet många s.k andra generationens invandrare som röstade på moderaterna trots att de inte har yrken med "status och hög lön."

    Ja det finns säkert en del som trott på lögnerna


    Det verkar som om du även föraktar svenska väljare som inte inser att allt bara är fiffel och båg. Rolling Eyes

    Hur menar du nu ?

    Jag gissar att secristen pekar på att alliansen nu vunnit 2 val! Och dessutom att du föraktar den största majoriteten i nationen, högerväljarna! Vilket får dig i minoritet och som förmodad vänsterpartist i en ytterst LITEN, högt gapande (jag medger det, iaf på detta forum), skara!
    Det är dock tur att vårat samhälle inte besudlas mer av din sort!

    Sponsored content


    Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen - Sida 5 Empty Sv: Krav på EU-utträde kan bli aktuellt igen

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 22:02