Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
Vilket konstigt inlägg ifrån Sniper.
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
En gång hade du min respekt, Anna. Not anymore.
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
Ja ni ser ju själva
redalert skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
Samma här, Anna blir mer och mer lik forumhaveristen theward!
redalert skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
Samma här, Anna blir mer och mer lik forumhaveristen theward!
ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
Ja men det var ju konstigt och sen hävdar ni sådant som inte stämmer om RV, då får man inte tycka att det är fel? Eric hur många gånger respekterar du dumheter som en del andra ifrån högern skriver? Man kan tolka många gånger att om det är någon av er ifrån högersidan som skriver något dumt så tycker flera av er andra lika när ni inte säger något... När ni är tysta...Eller också har flera av er gått på en och samma person när få ifrån vänstersidan är inne och då hamnar man ofta i försvar. Du och andra här inne vet om de ifrån högern som inte alltid skriver snällt utan ofta är mycket otrevliga när man ska försöka att föra debatt och går på folk personligt. Jag har varit med om det många gånger och har fått försvara mig ofta mot en del av er.
Om alla sluta skriva dumheter så ska båda sidor tänka på det!!!
SiP skrev:Vad RV gör på sin fritid är härmed klargjort, dags att ringa efterlyst...
http://nyheter24.se/nyheter/utrikes/434613-har-ranar-darth-vader-en-bank
Ja ni ser ju själva
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:Redvictory skrev:Sniperace skrev:jag blir så galen av att min motorik inte klarar av min permobil ...det är RV:s fel
Ja ni ser ju själva
Ja men det var ju konstigt och sen hävdar ni sådant som inte stämmer om RV, då får man inte tycka att det är fel? Eric hur många gånger respekterar du dumheter som en del andra ifrån högern skriver? Man kan tolka många gånger att om det är någon av er ifrån högersidan som skriver något dumt så tycker flera av er andra lika när ni inte säger något... När ni är tysta...Eller också har flera av er gått på en och samma person när få ifrån vänstersidan är inne och då hamnar man ofta i försvar. Du och andra här inne vet om de ifrån högern som inte alltid skriver snällt utan ofta är mycket otrevliga när man ska försöka att föra debatt och går på folk personligt. Jag har varit med om det många gånger och har fått försvara mig ofta mot en del av er.
Om alla sluta skriva dumheter så ska båda sidor tänka på det!!!
Ingen ifrån högern har varit i närheten av det rv just skrev. INGEN. FATTA!
Men på rv har jag heller inga förväntningar. Men dig Anna...jag trodde verkligen inte detta om dig.