Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
Thetaxpayer
SiP
ANNA2LINK
redalert
lazy
DMustaine
MartinLindgren
F.I.S.T
Secrist
ericTheDog
14 posters

En högre nivå på debatten

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

En högre nivå på debatten - Sida 3 Empty Dumt

Inlägg  Secrist 2011-08-31, 06:42

se mitt svar till Etik the dog, det samma gäller dig. s¨urbota dumt du resonerar här

Vilket betyder att alla har fel. Konstigt. Vilken otur du har. Rolling Eyes
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

En högre nivå på debatten - Sida 3 Empty Sv: En högre nivå på debatten

Inlägg  F.I.S.T 2011-08-31, 10:29

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Jag anser att debatten blir mindre bra när du talar om för högern vad du tycker högern ska tycka.

men herre min skapare !!! att debattera är att framföra sina åsikter, självklart tycker jag mina åsikter är rätt tills någon lyckas övertyga mig om motsatsen....
    Det var märkligt vad svårt det är för dig att fatta vad debatt innebär... kan det bero på att fri debatt är din förebild på hur ett forum skall vara ?

Det är väl bra att du framför dina åsikter. Problemet uppstår när du tilldelar andra åsikter som de aldrig uttryckt.

Det problemet tror jag snarare att du lider av
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-08-31, 10:32

Secrist skrev:Fist går alldeles utmärkt att diskutera med, likaså Infra.

Visst gör det det. Så länge man inte har en annan åsikt så går det alldeles utmärkt. Samma policy som länderna de diggar.

Och vilka är de länderna menar du ?? .... själv tycker jag det är fascinerande att du påstår dig vilja ha åsiktsfrihet, men stödjer FRA och avlyssning av det svenska folket och USAs Guantanamoläger med tortyr utan rättegång... appropå länder
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2011-08-31, 10:33

Secrist skrev:se mitt svar till Etik the dog, det samma gäller dig. s¨urbota dumt du resonerar här

Vilket betyder att alla har fel. Konstigt.

Det är DIN snedvridna slutsats Cool
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

En högre nivå på debatten - Sida 3 Empty Fel

Inlägg  Secrist 2011-08-31, 12:54

Det är DIN snedvridna slutsats

Tja, när alla ger samma omdöme så blir det lätt att man gör det antagandet.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-08-31, 13:26

ericTheDog skrev:Rc har bara varit borta någon dag. Redan syns en betydligt högre nivå på debatten. Tänk att en enda person så gravt kan förstöra ett forum.

Jag sa det redan för flera månader sen när rc fist och ett par andra lovade att aldrig mer sätta sin fot här att det var det bästa som kunde ske för detta forum,
    tyvärr höll han inte löftet då, vi får väl se hur det går nu.
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-31, 13:29

redalert skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Jag kommer ihåg att de inte var positiva till mina åsikter men så farligt var det inte. Infra skriver dumheter ibland det kan jag hålla med om och jag vet inte riktigt vad han menar ibland om vad han skriver.De som vet om att de har konstiga uppfattningar om saker och ting och skriver rasistiskt vet om det och det är fel! Sluta med det!

Där hör du fisten sluta med det! Laughing

Fist är inte rasist!
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-31, 13:30

Visst gör det det. Så länge man inte har en annan åsikt så går det alldeles utmärkt. Samma policy som länderna de diggar.

Det är han inte ensam om.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-08-31, 13:31

ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Jag kommer ihåg att de inte var positiva till mina åsikter men så farligt var det inte. Infra skriver dumheter ibland det kan jag hålla med om och jag vet inte riktigt vad han menar ibland om vad han skriver.De som vet om att de har konstiga uppfattningar om saker och ting och skriver rasistiskt vet om det och det är fel! Sluta med det!

Fist är inte rasist!

Johodå, om man tillämpar FISTens egen "logik" är han en superrasist, mot vita svenskar och västmedborgare i allmänhet,
    men nu är det ju lyckligtvis så att FISTens vrickade bild av vad rasism är inte stämmer...Smile
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-31, 13:35

F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    Jag anser att debatten blir mindre bra när du talar om för högern vad du tycker högern ska tycka.

men herre min skapare !!! att debattera är att framföra sina åsikter, självklart tycker jag mina åsikter är rätt tills någon lyckas övertyga mig om motsatsen....
    Det var märkligt vad svårt det är för dig att fatta vad debatt innebär... kan det bero på att fri debatt är din förebild på hur ett forum skall vara ?

Alla som diskuterar här inne står ju för och tror på sina åsikter, både vänster och höger.
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-31, 13:38

F.I.S.T skrev:

se mitt svar till Etik the dog, det samma gäller dig. s¨urbota dumt du resonerar här

De flesta här inne resonerar på samma sätt utifrån sin åsikt.
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-31, 13:38

ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:

Sen rc försvann har jag t.ex inte blivit kallad pedofil en enda gång...Så synd på en bra debattör?

Det är bra.
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-31, 13:48

RedMentalCase skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:
    ANNA2LINK skrev:

Fist är inte rasist!

Johodå, om man tillämpar FISTens egen "logik" är han en superrasist, mot vita svenskar och västmedborgare i allmänhet,
    men nu är det ju lyckligtvis så att FISTens vrickade bild av vad rasism är inte stämmer...Smile

Nej det är han inte RMC!
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-08-31, 18:40

jag menar att att vissa höger anser att "debatten " är bra när ingen säger emot dem

Problemet fist är att det du "menar" inte stämmer med verkligheten. Blir gärna motsagd, men känner inte att debatten gynnas av att jag blir kallad rasistäckel och pedofil.
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-08-31, 19:42

Infra skrev:
    Den äckligaste antisemiten här på forat är SIPP himself. Men han döljer
    den skickligt bakom islamofobin.

Hmm, "deportera judarna till Nevadaöken, i området där de har haft kärnvapentester kan de få sätta bo" hur är det lille nazzen, lite ledsen i ögat att libyen och Syrien håller på att slå sig fria från diktatorerna???
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-08-31, 19:47

F.I.S.T skrev:
    SiP skrev:

jaså, ja men du anses ju vara på "rätt sida", men hur var det när du kritiserade invandringen, då var de inte så "snälla" mot dig...
    Och att Infra skall få sitta och föra fram sin äckliga antisemitism oemotsagd finns inte på kartan..

Men snälla lilla vän..... "rätt sida" ??? ...

Det är klart att om Anna Link har en annan åsikt i en fråga, att jag och andra som motsäger den åsikten konfronterar Anna i detta....
    Jag tror uppriktigt sagt att du inte förstår vad det innebär att diskutera saker.

"då var de inte så snälla med dig".... SIP ... det är inte att vara elak mot varann att differentiera i vissa frågor. Att däremot hoppa på med nedlåtande öknamn och så vidare kan jag väl tycka inte tillhör bra debatt.

Men du tycker det är ok att skriva "håll upp högerarmen och gå i takt"?? Du har tydligen olika regler för olika nick, och framförallt så har du regler för dig själv och regler för hur andra skall bemöta dig och de reglerna stämmer inte riktigt överens med varandra...

Du har tydligen bränt varenda propp i skåpet över att RC övergav dig här, gå och snyt dig och torka tåren så känns det nog bättre i morgon din stackare...
    RedclownIII
    RedclownIII

Antal inlägg : 2772

Inlägg  RedclownIII 2011-08-31, 21:57

SiP skrev:
    Men du tycker det är ok att skriva "håll upp högerarmen och gå i takt"?? Du har tydligen olika regler för olika nick, och framförallt så har du regler för dig själv och regler för hur andra skall bemöta dig och de reglerna stämmer inte riktigt överens med varandra...

Du har tydligen bränt varenda propp i skåpet över att RC övergav dig här, gå och snyt dig och torka tåren så känns det nog bättre i morgon din stackare...

Äntligen klarspråk inför en forumhaverist med överhettad fantasigenerator. cheers

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:11