Man får gratulera rc till att han fått ett jobb. När det trillat in några löner och kanske begriper hur proppmätta våra skatter är så kanske han gör som freedom och röstarpå allians för sverige.
+4
Thetaxpayer
DMustaine
RedCloud
ericTheDog
8 posters
Någon fler rödgrön sopa som vill hoppa av?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Man får gratulera rc till att han fått ett jobb.
Som sagt gläfser som en liten valp, men har aldrig på fötterna.
Jag har bytt jobb lillEric, inget annat.
När det trillat in några löner och kanske begriper hur proppmätta våra skatter är
För att citera fru Sahlin, det ÄR sexigt att betala skatt.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Omskrivning för: -Jag har fått sparken från mitt jobb och tvingats söka mig ett nytt. Eller: -Jag kommer inte vara anträffbar under en tid då jag skall avtjäna ett straff för innehav av marijuana!
Omskrivning för: -Jag har fått sparken från mitt jobb och tvingats söka mig ett nytt. Eller: -Jag kommer inte vara anträffbar under en tid då jag skall avtjäna ett straff för innehav av marijuana!
Omskrivning för: byt jobb - få högre lön
Dessutom röker jag inte majja Dumstaine....najs traj dock
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Jag påstod inte att du röker det, om än jag kanske tror det ändå! Jag tror inte jag är långt ifrån sanningen när jag påstår att din enda koppling till skola är som langare till ungdomarna där!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
RedCloud skrev:Man får gratulera rc till att han fått ett jobb.
Som sagt gläfser som en liten valp, men har aldrig på fötterna.
När det trillat in några löner och kanske begriper hur proppmätta våra skatter är
För att citera fru Sahlin, det ÄR sexigt att betala skatt.
http://bubblare.se/movie/mona_fifflar
Jaså, den röde bryr sig om pengar. Jag säger då det.
Jaså, den röde bryr sig om pengar.
Nja egentligen inte, jag jobbar färre timmar men med högre lön.
Det är fritiden jag är ute efter.....
RedCloud skrev:Jaså, den röde bryr sig om pengar.
Omöjligt. På ditt förra jobb, som du troligen blev av med för en tid sedan så jobbade du ca 2% av tiden. Resten av tiden surfade du på forum somdetta.
Men visst kan pengar användas till att köpa sig ledighet. Speciellt i kombination med jobbskatteavdraget. Bra va?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Jaså, den röde bryr sig om pengar.
Omöjligt. På ditt förra jobb, som du troligen blev av med för en tid sedan så jobbade du ca 2% av tiden. Resten av tiden surfade du på forum somdetta.
lol
Att sträva efter 100% är aldrig fel?
Snart så har väl kackerlackan 60 tusen i månan för 8h arbetstid per vecka,...lol
Vilken patetisk mytoman och dåre.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 12
Usch
RedCloud skrev:Jaså, den röde bryr sig om pengar.
Så nu ska du dränera pengar från kommunen som istället kunde användas till vård, skola och omsorg. Hade det inte varit bättre att jobba mer för mindre lön för att visa att du tänker på den berömda rättvisan?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
Secrist skrev:RedCloud skrev:Jaså, den röde bryr sig om pengar.
Så nu ska du dränera pengar från kommunen som istället kunde användas till vård, skola och omsorg. Hade det inte varit bättre att jobba mer för mindre lön för att visa att du tänker på den berömda rättvisan?
Du har missuppfattat det hela Secrist. Det där gäller bara andra. Nämligen de som inte har den rätta tron.
- Inlägg 14
Miss
Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jaså, den röde bryr sig om pengar.
Du har missuppfattat det hela Secrist. Det där gäller bara andra. Nämligen de som inte har den rätta tron.
Aha, så det var det jag missade. Ja visst ja. Jag är ju alliansröstare vilket autmatiskt betyder att jag är ett egoistiskt svin som skiter i allt och tycker barnfattigdom är det bästa som finns.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
Secrist skrev:Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Jaså, den röde bryr sig om pengar.
Aha, så det var det jag missade. Ja visst ja. Jag är ju alliansröstare vilket autmatiskt betyder att jag är ett egoistiskt svin som skiter i allt och tycker barnfattigdom är det bästa som finns.
Det tror i alla fall inte jag Secrist att du är.
- Inlägg 16
Usch
Det tror i alla fall inte jag Secrist att du är.
Tja, vissa av dina polare verkar ju ha den åsikten om alla som inte röstar vänster.
Tja, vissa av dina polare verkar ju ha den åsikten om alla som inte röstar vänster.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
Secrist skrev:Det tror i alla fall inte jag Secrist att du är.
Ja men inte jag .
- Inlägg 18
Fel
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Det tror i alla fall inte jag Secrist att du är.
Ja men inte jag .
Nä, du är inte värst. Långt därifrån. Men visst gör även du antydningar om att vi inte bryr oss om rättvisa etc. Och påståenden som att folk som röstar på alliansen blir "lurade" och bara bryr sig om jobbskatteavdraget och annat nonsens skulle du också tjäna på att fimpa.
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
Secrist skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Det tror i alla fall inte jag Secrist att du är.
Ja men inte jag .
Nä, du är inte värst. Långt därifrån. Men visst gör även du antydningar om att vi inte bryr oss om rättvisa etc. Och påståenden som att folk som röstar på alliansen blir "lurade" och bara bryr sig om jobbskatteavdraget och annat nonsens skulle du också tjäna på att fimpa.
Mycket i övrigt kvarstår att önska när det gäller innehållet i Annas skrivelser men till skillnad från muppvänstern så kan hon i allafall debattera även om mycket inte stämmer.