redalert skrev:Äntligen!
Vad löjligt inlägg!
redalert skrev:Äntligen!
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:ericTheDog skrev:Skål!!!
Knarkar du alkohol ?
Nej, jag firar att vi slipper dig.
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:Äntligen!
Vad löjligt inlägg!
RedMentalCase skrev:Fullt vuxna människor som jämför borgerliga väljare med nazister och påstår att de var medansvariga för dåden i Oslo är inget annat än kackerlackor på frukostbordet.
Att kackerlackan sen gråter krokidiltårar för nåt han själv sått, är bara patetiskt.
Så är det.
Skulle också skåla för dennes bortvaro men har vi inte hört det 10 ggr förr?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:Äntligen!
Vad löjligt inlägg!
Vilken löjlig kommentar!
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:Äntligen!
Vad löjligt inlägg!
Vilken löjlig kommentar!
Ja men RC har ju rätt i att vissa av er är för barnsliga här inne och faktiskt borde skärpa er. Men det har vi inte sett något av.
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:Äntligen!
Vad löjligt inlägg!
Vilken löjlig kommentar!
Ja men RC har ju rätt i att vissa av er är för barnsliga här inne och faktiskt borde skärpa er. Men det har vi inte sett något av.
Andra är naiva och otroligt korkade, vi är olika!
ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:Äntligen!
Vad löjligt inlägg!
Vilken löjlig kommentar!
Jag försöker att bemöta andra som jag själv vill bli bemött för detmesta. Tänker du på det någon gång RedA?
redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:Äntligen!
Vad löjligt inlägg!
Vilken löjlig kommentar!
Jag försöker att bemöta andra som jag själv vill bli bemött för detmesta. Tänker du på det någon gång RedA?
Ja Anna du är på ett sätt en bra debattör du använder sällan personliga påhopp däremot så har du de mest makalösa slutsatser många gånger menar du att man inte får opponera sig mot dessa hårresande dumheter trots att dessa redan provats i andra delar av världen med förskräckande resultat?
Secrist skrev:Ja men RC har ju rätt i att vissa av er är för barnsliga här inne och faktiskt borde skärpa er. Men det har vi inte sett något av.
Ja, RC är ju ett föredöme i uppträdande.
Secrist skrev:Har också hamnat i försvar som jag själv...
Mmmm....det var ju alltid ett utslag av försvar. Tror du på det själv?
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:ericTheDog skrev:Skål!!!
Knarkar du alkohol ?
Skärp dig i stället för att du firar att vi blir färre och färre här inne!
ericTheDog skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:RedCloud skrev:ericTheDog skrev:Skål!!!
Knarkar du alkohol ?
Skärp dig i stället för att du firar att vi blir färre och färre här inne!
Om rc försvinner utan att återkomma som berra, freedom, martinjulgran eller åt annat så kanske vi kan få debatt härinne. Eller tycker du debatten blir bättre när han kallar folk för pedofiler, mördare m.m.
Secrist skrev:Du är i alla fall resonabel Secrist men tyvärr inte alla på högersidan.
Jag kan lova att det har jag inget för hos vissa. Inklusive RC. Personangrepp och nedlåtande påhopp kastas ändå friskt. Tycker bara det är fjantigt.
Och vad andra på högerkanten säger får stå för dem. Jag tar bara ansvar för mitt.
Secrist skrev:Nej men jag har ofta sett att RC får försvara sig och blir kallad kommunist mm.
Och han kallar oss andra historielösa, pajasar, avgrundshöger etc etc. Att du inte ser det beror på att du inte är måltavlan.
Secrist skrev:Nej men jag har ofta sett att RC får försvara sig och blir kallad kommunist mm.
Och han kallar oss andra historielösa, pajasar, avgrundshöger etc etc. Att du inte ser det beror på att du inte är måltavlan.
Secrist skrev:Ja visst är det. Se vad bra vi kan resonera Secrist. Dig har jag aldrig haft svårt för. Bra att du tycker så du med!
Jag delar inte dina åsikter men jag försvarar din rätt att framföra dem utan att drunkna i personangrepp.
ericTheDog skrev:Secrist skrev:Nej men jag har ofta sett att RC får försvara sig och blir kallad kommunist mm.
Du glömde rassenasse, rasistäckel, pedofil
ericTheDog skrev:Secrist skrev:Nej men jag har ofta sett att RC får försvara sig och blir kallad kommunist mm.