Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

tack & hej leverpastej

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

tack & hej leverpastej Empty tack & hej leverpastej

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-05-19, 10:07

gårdagens vänsterspam och nu även övertagande av mitt nick gör att jag tackar & bockar för mig, vänstern har fått det att spåra ur, tjaffs & tjiv är en sak men att kalla någons mamma för fitta och att någon skall dö är för mycket, vänstern i ett nötskal.....vill inte göra mig olycklig....2010 blir vinst för alliansen. Very Happy
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

tack & hej leverpastej Empty Sv: tack & hej leverpastej

Inlägg  RedCloud 2009-05-19, 10:10

"vänstern har fått det att spåra ur"

fredrik rahm är inte vänster......
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2009-05-19, 10:12

Sossar-e-lata skrev:2010 blir vinst för alliansen. Very Happy
    Är tveksam till om ditt nick och dina inlägg är en bidragande orsak isåfall.
    Detta forum kommer att upphöra ändå, brist på administration gör det till en ofrånkomlighet.
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-19, 10:33

DirtyDog skrev:
    Sossar-e-lata skrev:2010 blir vinst för alliansen. Very Happy
    Är tveksam till om ditt nick och dina inlägg är en bidragande orsak isåfall.
    Detta forum kommer att upphöra ändå, brist på administration gör det till en ofrånkomlighet.

Inga av de modererade forumen har ju överlevt så jag är nog tveksam om det är där problemet ligger?
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2009-05-19, 10:48

blueheaven skrev:Inga av de modererade forumen har ju överlevt så jag är nog tveksam om det är där problemet ligger?
    Om det inte går att använda ett nytt konto inom ett antal timmar och användare kan stoppas från att spamma forum är mycket vunnet.
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-05-19, 10:54

DirtyDog skrev:
    blueheaven skrev:Inga av de modererade forumen har ju överlevt så jag är nog tveksam om det är där problemet ligger?
    Om det inte går att använda ett nytt konto inom ett antal timmar och användare kan stoppas från att spamma forum är mycket vunnet.

Jo det kan jag hålla med om, men det går ju faktiskt att spärra de som man inte tycker sköter sig redan nu och det tror jag att jag skall utnyttja lite bättre så slipper man läsa alla dessa som bara vill förstöra eller de som det bara inte går att diskutera med!
    Hungary

Antal inlägg : 87

tack & hej leverpastej Empty Ett nick!

Inlägg  Hungary 2009-05-19, 10:57

blueheaven skrev:
    DirtyDog skrev:

Jo det kan jag hålla med om, men det går ju faktiskt att spärra de som man inte tycker sköter sig redan nu och det tror jag att jag skall utnyttja lite bättre så slipper man läsa alla dessa som bara vill förstöra eller de som det bara inte går att diskutera med!
    Jag tycker att om man registrerar sig på ett nick, så kan man bara använda det.
    Skulle man byta nick, så är det förbrukat och inte gå använda igen.
    Det ska inte gå att registrera sig på samma namn som någon annan har.
    DirtyDog
    DirtyDog

Inlägg  DirtyDog 2009-05-19, 11:23

Hungary skrev:
    Jag tycker att om man registrerar sig på ett nick, så kan man bara använda det.
    Skulle man byta nick, så är det förbrukat och inte gå använda igen.
    Jo, vill man byta nick så bör man tvingas be admin om hjälp.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-05-19, 12:56

Flytta upp

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 09:48