gårdagens vänsterspam och nu även övertagande av mitt nick gör att jag tackar & bockar för mig, vänstern har fått det att spåra ur, tjaffs & tjiv är en sak men att kalla någons mamma för fitta och att någon skall dö är för mycket, vänstern i ett nötskal.....vill inte göra mig olycklig....2010 blir vinst för alliansen.
5 posters
tack & hej leverpastej
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: tack & hej leverpastej
"vänstern har fått det att spåra ur"
fredrik rahm är inte vänster......
fredrik rahm är inte vänster......
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 3
Är tveksam till om ditt nick och dina inlägg är en bidragande orsak isåfall.Sossar-e-lata skrev:2010 blir vinst för alliansen.
Detta forum kommer att upphöra ändå, brist på administration gör det till en ofrånkomlighet.
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 4
DirtyDog skrev:Är tveksam till om ditt nick och dina inlägg är en bidragande orsak isåfall.Sossar-e-lata skrev:2010 blir vinst för alliansen.
Detta forum kommer att upphöra ändå, brist på administration gör det till en ofrånkomlighet.
Inga av de modererade forumen har ju överlevt så jag är nog tveksam om det är där problemet ligger?
- Inlägg 5
Om det inte går att använda ett nytt konto inom ett antal timmar och användare kan stoppas från att spamma forum är mycket vunnet.blueheaven skrev:Inga av de modererade forumen har ju överlevt så jag är nog tveksam om det är där problemet ligger?
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 6
DirtyDog skrev:Om det inte går att använda ett nytt konto inom ett antal timmar och användare kan stoppas från att spamma forum är mycket vunnet.blueheaven skrev:Inga av de modererade forumen har ju överlevt så jag är nog tveksam om det är där problemet ligger?
Jo det kan jag hålla med om, men det går ju faktiskt att spärra de som man inte tycker sköter sig redan nu och det tror jag att jag skall utnyttja lite bättre så slipper man läsa alla dessa som bara vill förstöra eller de som det bara inte går att diskutera med!
Hungary- Antal inlägg : 87
- Inlägg 7
Ett nick!
Jag tycker att om man registrerar sig på ett nick, så kan man bara använda det.blueheaven skrev:DirtyDog skrev:Om det inte går att använda ett nytt konto inom ett antal timmar och användare kan stoppas från att spamma forum är mycket vunnet.blueheaven skrev:Inga av de modererade forumen har ju överlevt så jag är nog tveksam om det är där problemet ligger?
Jo det kan jag hålla med om, men det går ju faktiskt att spärra de som man inte tycker sköter sig redan nu och det tror jag att jag skall utnyttja lite bättre så slipper man läsa alla dessa som bara vill förstöra eller de som det bara inte går att diskutera med!
Skulle man byta nick, så är det förbrukat och inte gå använda igen.
Det ska inte gå att registrera sig på samma namn som någon annan har.
- Inlägg 8
Jo, vill man byta nick så bör man tvingas be admin om hjälp.Hungary skrev:
Jag tycker att om man registrerar sig på ett nick, så kan man bara använda det.
Skulle man byta nick, så är det förbrukat och inte gå använda igen.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 9
Flytta upp