Dels av personliga skäl, har bytt jobb till ett som inte är så uppkopplat, dels för att motståndet på högra sidan helt enkelt är för klent, för att inte säga obefintligt.
Jag menar, Verc, Potatiskungen och i vissa fall Sniper är ju helt ok, där kan man ha goa fighter.
Men resten då, avskrapet, Knatte, Fnatte & Tjatte et compadres, som verkar befinna sig på en annan planet.
Ingen frisk, vuxen människa kallar andra människor genomgående för "kackerlacka" och önskar sätta en kula i pannan på en för att man råkar ha en annan politisk åsikt. Stinker Anders B.B. lång väg om den sjuka mentaliteten.
Hans lilla bruntungade sidekick BlueHeaven som får kommunistskräck bara han ser rödsfärg är det ju uppriktigt synd om, han mår bara bra när han får trycka ner andra (vilket han som tur är sällan lyckas med) En liten skit till människospillra, och så lillEric, vuxenmobbaren, som gläfser som en liten valp men aldrig någonsin har på fötterna.
Jag menar, varför slösa energi på ett sådant pajasgäng som har fastnat i någon extrem "sänkaskatternalöserallavärldensproblem" loop de inte kan ta sig ur.
Men märk väl, jag skriver paus.... I´ll be back, när det är dags att läxa upp skåpmaten. Går in och läser då & då.
Till alla vackra sympatiska varma solidariska vänsternissar, stå på er, ge dom vad dom tål.
Ni hittar mig alltid på FB.
Ett hjärta e alltid rött
Ett hjärta har alltid rätt