DirtyDog 2011-08-20, 13:52
RedCloud skrev: Ditt inlägg hade INGENTING med ABBs "slakt" att göra utan handlade om Sverigedemokraternas munkavle på sina egna medlemmar!
Och munkaveln i sin tur bygger på vadå ?
Att en medlem skuldbeläggde offren istället för förövaren och angående detta så ansåg inte du att det var BRA att de bad sina anhängare hålla käften om de inte framför partiets offentliga budskap utan länkade dessutom till artikeln om munkavlen och "tolkade" sen om denna också. Allt detta besvarar jag redan i mitt FÖRSTA inlägg som givetvis handlar om munkavlen (precis som denna tråd, därav namnet på tråden).
RedCloud skrev:Snacka om att göra bort sig DD....kul att se på...
Jo, det är det nog!
RedCloud skrev: försöker få det till att jag roas av dåden på Utöya
I de lugnaste vattnen....
Avdelning "Fria fantasier" alltså?
Är det inte märkligt att någon som så rabiat motsätter sig minsta åsikt som någon klistrar på denne så oförskämt anklagar andra för att "roas" av terrordåd? Om jag ROADES av dessa dåd så skulle jag kanske ha startat TRÅDAR där jag skadeglatt konstaterade vad ökad invandring leder till och lagt skulden på offren (precis som vissa andra här gör när hemska dåd har skett).
Det finns helt enkelt INGENTING i det jag skrivit i denna eller någon annan tråd som tyder på att jag är det minsta road av dåden. Allt är bara ett osmakligt sätt av dig att försöka "fokusförskjuta" (som du ständigt envisas med att tjata om).
Men varsågod, ta gärna fram fakta som stödjer ditt påstående.