Att han missade debatten...dvs utan oss ingen debatt! nu har han tagit bort spärren för att han vill läsa och försöka debattera med oss!
(något han dock misslyckas med varje gång!)
(något han dock misslyckas med varje gång!)
ericTheDog skrev:You have reached rock bottom - and started to dig.
Allvarligt, debattera med dig. Snälla säg att du skojar. Tror du på fullt allvar att någon skulle kunna ha utbyte av att försöka föra ett intelligent meningsutbyte med dig? Tillåt mig ASG.
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:You have reached rock bottom - and started to dig.
Allvarligt, debattera med dig. Snälla säg att du skojar. Tror du på fullt allvar att någon skulle kunna ha utbyte av att försöka föra ett intelligent meningsutbyte med dig? Tillåt mig ASG.
Du försökte just! (och misslyckades!) (ASG)
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:You have reached rock bottom - and started to dig.
Du försökte just! (och misslyckades!) (ASG)
Du kan vara lugn för att ingen tänkande varelse skulle komma på tanken att debattera med dig. Ljuset må vara tänt, mnen det är ingen hemma.