ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:redalert skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:ANNA2LINK skrev:Sniperace skrev:Javisst gör de, men de vill samtiodigt lägga en del av ansvaret på individen, och inte frikänna alla från ansvar för sitt liv.ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Heller inte högerextremismen
Det var precis det skrev. Extremism är destruktiv, oavsett var den kommer ifrån. Jag bara reagerade på ditt något skönmålande av vänsterextremism.
"Vänsterextremisterna tänker utefter ett rättvisare samhälle"
Jo, säkert....
Vänsterextremisterna ser orättvisorna i världen, gör högern det?
och visst extremisterna vill ofta att alla ska ha det lika DÅLIGT inte lika bra, ch att de som leder är en adel över alla andraq för att de förtjänat detta, den delen ser du på politikerqdlen i de olika mkommuistländerna sam fallit en efter en.
Notera också att jag inte försvarar vänsterextremister...
Det gör du kanske inte, men du skrev att de såg efter rättvisa och mänsklighetens bästa om jag inte missuppfattade, är det inte att ge dem förlåtelse för vad de gör?
"Vänsterextremisterna tänker utefter ett rättvisare samhälle" Vänsterextremisterna ser orättvisorna i världen, gör högern det?
vad är det om inte lite av att det är inte så farligt med dessa för de vill ju bara ha rättvisa
Vad då kanske? Det är klart att jag inte försvarar extremism överhuvud taget!
Varför skriver du ovanstående skit då?
Jag förklarade det Red A men du läser inte allt1
Ser inga som helst förklaringar bara klavertramp efter klavertramp (bortförklaringar)!
Ok det är ditt sätt att se det...
Red ass har ett alldeles eget sätt att se på saker o ting