Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
ANNA2LINK
RedMentalCase
Sniperace
Thetaxpayer
Infra
Vercingetorix
Secrist
ericTheDog
lazy
Redvictory
14 posters

Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte

ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte - Sida 4 Empty Sv: Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte

Inlägg  ANNA2LINK 2011-08-05, 22:03

Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Vi på vänstersidan är nog inte helt felfria vi heller men svårt att säga om någon är extremist överhuvud taget tycker ajag oavesett vänster/höger...

Tyvärr Anna jag själv ser dig inte som en riktigt vänster ty Vänster kommer \"ALDRIG\" att
    hitta på några kompromisser med fascister nazister och sionister .

Vänster är en rörelse som är inte tyst och ge vika för just dem överstenämnda missfoster.
    Kan tänka mig att du är en typ av Mona och Juholt ekipage faktisk Wink där passar du best !

Ha de nice !

Tack ska du ha och tack detsamma!

Anna, det han skrev menade han absolut inte som komplimang, han ser dem som förrädare mot vänsterns ideal

Det tror jag inte. Det jag svarade var i u för sig inte på det utan ha det så nice skrev han och det svarade jag på.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte - Sida 4 Empty Sv: Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte

Inlägg  Sniperace 2011-08-05, 22:08

ANNA2LINK skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    KickTheRasist skrev:
    Vi på vänstersidan är nog inte helt felfria vi heller men svårt att säga om någon är extremist överhuvud taget tycker ajag oavesett vänster/höger...

Tyvärr Anna jag själv ser dig inte som en riktigt vänster ty Vänster kommer \"ALDRIG\" att
    hitta på några kompromisser med fascister nazister och sionister .

Vänster är en rörelse som är inte tyst och ge vika för just dem överstenämnda missfoster.
    Kan tänka mig att du är en typ av Mona och Juholt ekipage faktisk Wink där passar du best !

Ha de nice !

Tack ska du ha och tack detsamma!

Anna, det han skrev menade han absolut inte som komplimang, han ser dem som förrädare mot vänsterns ideal

Det tror jag inte. Det jag svarade var i u för sig inte på det utan ha det så nice skrev han och det svarade jag på.
    Ja, tolka det som du vill, men han skrev klart att du inte passade i vänstern, utan istället i socialdemokraterna.... och ma ka ju säga fruktansvärt fula saker om man vill, och avsluta med ha en bra dag så blir det et snällt inlägg eller?

PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte - Sida 4 Empty Olika

Inlägg  PE Dal 2011-08-05, 22:53

Det finns tyvärr många högeranhängare bland oss i Sverige med samma IQ!
    När skall högeranhängarna förstå att det inte är friskt med ett sånt hat?

"högern" älskar den kreativa, självständigt begåvade, arbetssamma, intelligent analyserande, icke gnällande delen av befolkningen.

"vänsterrörelsen" älskar den obegåvade,osjälvständiga, slappt lata,flosklerbenägna, gnällande delen av medborgerligheten, och är tyvärr fortsatt beroende av dessa ständigt missnöjda kverulanter!!!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-08-06, 06:41

Bäste Pedal. Vad är Anders B Breivik om inte en
    missnöjd kverulant tillika floskelbenägen, obegåvad
    och gnällig latmask?
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte - Sida 4 Empty Fokus

Inlägg  Secrist 2011-08-06, 08:44

Varför denna fokusförskjutning (igen) skapa en tråd om andra massmördare för vi vänsterväljare tycker inte att högeranhängares försök att försvara mördaranders är passande i denna!

Det finns en tråd om detta problem men vänstern visar sig inte där. Underligt? Egentligen inte eftersom verkligheten blir lite obekväm för den politiskt korrekta vänstern.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-08-06, 09:58

Secrist skrev:Varför denna fokusförskjutning (igen) skapa en tråd om andra massmördare för vi vänsterväljare tycker inte att högeranhängares försök att försvara mördaranders är passande i denna!

Det finns en tråd om detta problem men vänstern visar sig inte där. Underligt? Egentligen inte eftersom verkligheten blir lite obekväm för den politiskt korrekta vänstern.

Förlåt en yngling, men....
    Vad heter tråden?
    scratch
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Högerns hat mot arbetarrörelsen har fått ett ansikte - Sida 4 Empty Islamist

Inlägg  Secrist 2011-08-07, 00:37

Infra skrev:
    Secrist skrev:Varför denna fokusförskjutning (igen) skapa en tråd om andra massmördare för vi vänsterväljare tycker inte att högeranhängares försök att försvara mördaranders är passande i denna!

Förlåt en yngling, men....
    Vad heter tråden?
    scratch

Terrorgruppen islamistiska Al Shabab hindrar nödhjälp till drabbade i somalia!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 19:07