Det finns tyvärr många högeranhängare bland oss i Sverige med samma IQ!
När skall högeranhängarna förstå att det inte är friskt med ett sånt hat?
lazy skrev:Det är väl en störd person som uppenbarligen hatar arbetarrörelsen så mycket att han bestämde sig för att utplåna så många som möjligt?
Redvictory skrev:Anders Behring Breivik......
Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Anders Behring Breivik......
Vilka högeranhängare här inne försvarar ett slikt hat?
Infra skrev:Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Anders Behring Breivik......
Åtminstone hälften. En del av dessa har, talande nog, dragit sig ur
debatten sedan bomben small,. Förmodligen för att inte avslöja sig.
Ska jag räkna upp dom för dig eller ska jag diskret tiga som de
själva gör nu?
Thetaxpayer skrev:Infra skrev:Vercingetorix skrev:Redvictory skrev:Anders Behring Breivik......
Åtminstone hälften. En del av dessa har, talande nog, dragit sig ur
debatten sedan bomben small,. Förmodligen för att inte avslöja sig.
Ska jag räkna upp dom för dig eller ska jag diskret tiga som de
själva gör nu?
Ja vänligen gör det.
Sniperace skrev:Jag har inte sett en enda som stöder detta bombdåd, men tvärr har jag sett en del från vänster stödja islamska sådana med orden att de förstår varför det händer och dragit en radda med hur väst behandlat dem osv osv
Infra skrev:Sniperace skrev:Jag har inte sett en enda som stöder detta bombdåd, men tvärr har jag sett en del från vänster stödja islamska sådana med orden att de förstår varför det händer och dragit en radda med hur väst behandlat dem osv osv
Belägg det - annars kallar jag dig lögnare. Ingen hade invarderat
Anders B:s gård, dödat hans barn eller rivit hans hem. Är det
det du menar?
Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Jag har inte sett en enda som stöder detta bombdåd, men tvärr har jag sett en del från vänster stödja islamska sådana med orden att de förstår varför det händer och dragit en radda med hur väst behandlat dem osv osv
det du menar?
Behöver de göra just det för att han ska känna sig hotad?
Han har kanske berörts av något islamskt terrordåd, han kanske ser bombningarna i london, i madrid, på Bali osv osv som ett hot från islamiterna tror du inte sådana hot påverkar människor och ger ett hat mot islamiterna, samt drabar den vanlige muslimen som inget ont vill?
även i detta fall har du orsak och verkan, för honom HAR DET KÄNTS reeltt och som ett måste att slå tillbaka, även om detta är helt sinnesjukt, precis som islamiternas olika dåd finns ingen skillnad i idiotin att använda våld mot oskyldigaq och i politriskt eller religiöst syfte
Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Sniperace skrev:Jag har inte sett en enda som stöder detta bombdåd, men tvärr har jag sett en del från vänster stödja islamska sådana med orden att de förstår varför det händer och dragit en radda med hur väst behandlat dem osv osv
det du menar?
Behöver de göra just det för att han ska känna sig hotad?
Han har kanske berörts av något islamskt terrordåd, han kanske ser bombningarna i london, i madrid, på Bali osv osv som ett hot från islamiterna tror du inte sådana hot påverkar människor och ger ett hat mot islamiterna, samt drabar den vanlige muslimen som inget ont vill?
även i detta fall har du orsak och verkan, för honom HAR DET KÄNTS reeltt och som ett måste att slå tillbaka, även om detta är helt sinnesjukt, precis som islamiternas olika dåd finns ingen skillnad i idiotin att använda våld mot oskyldigaq och i politriskt eller religiöst syfte
"Behöver de göra just det för att han ska känna sig hotad?"
Nä - tydligen behövdes det inte.
ericTheDog skrev:lazy skrev:Det är väl en störd person som uppenbarligen hatar arbetarrörelsen så mycket att han bestämde sig för att utplåna så många som möjligt?
Precis. Det börjar dessutom bli alltmer uppenbart hur störda vänsterdebattörerna på detta forum är. Infra, ktr, rv, rc och fist har de senaste dagarna vidst dtsrks prov på det vi eg. vetat länge. Man får vara tacksam att det finns vänsterpartister som inte är lika sjuka i huvudet. Heder åt Anna2Link, som håller en helt annan nivå.
ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:lazy skrev:Det är väl en störd person som uppenbarligen hatar arbetarrörelsen så mycket att han bestämde sig för att utplåna så många som möjligt?
Precis. Det börjar dessutom bli alltmer uppenbart hur störda vänsterdebattörerna på detta forum är. Infra, ktr, rv, rc och fist har de senaste dagarna vidst dtsrks prov på det vi eg. vetat länge. Man får vara tacksam att det finns vänsterpartister som inte är lika sjuka i huvudet. Heder åt Anna2Link, som håller en helt annan nivå.
Tack Eric! Viktigt att se på det här i ett större perspektiv.
Infra skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:lazy skrev:Det är väl en störd person som uppenbarligen hatar arbetarrörelsen så mycket att han bestämde sig för att utplåna så många som möjligt?
Var försiktig Anna. Han försöker slå in en kil mellan oss.
Ja det gäller att du har någon kvar som du kan lura eller hur Infra, men tyvärr är nog Anna för smart för att inte genomskåda dig...
Sniperace skrev:
Ja det gäller att du har någon kvar som du kan lura eller hur Infra, men tyvärr är nog Anna för smart för att inte genomskåda dig...
Ja, alla andra har ju lämnat honom, och Anna har en lång tid insett att Infra inbte är en bra person och att han har konstiga idéer
SiP skrev:Infra skrev:ANNA2LINK skrev:ericTheDog skrev:lazy skrev:Det är väl en störd person som uppenbarligen hatar arbetarrörelsen så mycket att han bestämde sig för att utplåna så många som möjligt?
Var försiktig Anna. Han försöker slå in en kil mellan oss.
ANNA2LINK skrev:Självklart tänker vi lika ibland om vi så står på vänster eller högersidan. Jag tycker att det är bra det kan vara så ibland också. Jag tycker att det är sunt.
Sen tycker jag inte att någon av oss ska dömma varandra pga politisk åsikt. Åsiktsfriheten är viktig för oss alla och vi ska inte vara rädda för att tala om vilken sida vi står på för någon... Men tyvärr så finns den rädslan och det är extremister som förstör detta, både höger och vänster...
Hur många här inne accepterar alla oavsett politiks åsikt? Ja jag gör det i alla fall...