Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Rudolf Hess bränd och skändad

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Rudolf Hess bränd och skändad Empty Rudolf Hess bränd och skändad

Inlägg  Sniperace 2011-07-21, 17:41

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13357415.ab

i aftonbaldet läswer vi att nu hr de grävt upp Herss kvarlevor och bränner dem för att sprida asskan fölr vinden över okänt vatten för att få slut på nynassesvinens vallfärder till graven, detta gillar jag skarpt, helt rätt gjort, tänk om de nu kunde göra samma sak med alla de gamla kommunistikonernas kvarlevor, mao, stalin och lenin, liksom chés osv....

att inte låta någon av dessa ligga för beundran osv från deras supportrar...

som jag en gång tidigare skrev att jag läst en ficktion, där hitlers aska hade hittats och bokens hjälte helt sonika spolade ner askan i toaletten för att den aldrig skulle kunna vallfärdas till....

Mer sådant, utplåna alla dessa despoters gravar och sprid askan eller benen på okända platser i havet, eller på olika soptippars infiltrationsaläggningar
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Rudolf Hess bränd och skändad Empty Sv: Rudolf Hess bränd och skändad

Inlägg  SiP 2011-07-21, 19:52

Sniperace skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13357415.ab

i aftonbaldet läswer vi att nu hr de grävt upp Herss kvarlevor och bränner dem för att sprida asskan fölr vinden över okänt vatten för att få slut på nynassesvinens vallfärder till graven, detta gillar jag skarpt, helt rätt gjort, tänk om de nu kunde göra samma sak med alla de gamla kommunistikonernas kvarlevor, mao, stalin och lenin, liksom chés osv....

att inte låta någon av dessa ligga för beundran osv från deras supportrar...

som jag en gång tidigare skrev att jag läst en ficktion, där hitlers aska hade hittats och bokens hjälte helt sonika spolade ner askan i toaletten för att den aldrig skulle kunna vallfärdas till....

Mer sådant, utplåna alla dessa despoters gravar och sprid askan eller benen på okända platser i havet, eller på olika soptippars infiltrationsaläggningar

Förstå vad Infra ska sörja detta, men han kan ju alltid vallfärda till reningsverket och stå med armen i vädret...
    DirtyDog
    DirtyDog

Antal inlägg : 5089

Inlägg  DirtyDog 2011-07-22, 02:37

Personligen så tror jag att om folk är så tiltade att de vallfärdar till kvarlevor så upphör knappast deras idioti för att man bränner upp dessa. Förvisso så slipper kanske de som bor i närheten av graven besök från idioterna framöver.
    En minnessten kan ju resas varsomhelst. Det är nog inte så viktigt med askan om man inte är religiös.

Som ni förstår så tillhör inte jag de som känner behov av att besöka anhörigas gravar heller. Vill man "låtsas" kommunicera så kan man göra det varsomhelst.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-07-22, 11:34

DirtyDog skrev:Personligen så tror jag att om folk är så tiltade att de vallfärdar till kvarlevor så upphör knappast deras idioti för att man bränner upp dessa. Förvisso så slipper kanske de som bor i närheten av graven besök från idioterna framöver.
    En minnessten kan ju resas varsomhelst. Det är nog inte så viktigt med askan om man inte är religiös.

Som ni förstår så tillhör inte jag de som känner behov av att besöka anhörigas gravar heller. Vill man "låtsas" kommunicera så kan man göra det varsomhelst.

men det är ju just detta att slippa de vallfärdande, finns där vaken sten eller kvarlevor har de inget att komma till, vad gäller detta så är det samma för mig, jag går aldrig till någon grav däör släkt eller vänner ligger, inte ens min faders, för det är ju inget annat än förgängligt stoft som ligger där, inget som känner att jag är där osv...

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 07:05