Göta Petter... Jag gör en prisjämförelse alltför få människor tar sig tid till att göra, som ett svar till en annan skribent...
"Kan man som du ta svart betalning vid sidan om för privatlektioner och ständigt
har minst en anhörig där, som ställer upp och tar över ansvar så är det sannerligen
inte så svårt att framställa sig själv utan bitterhet."
Man känner andra som man känner sig själv... Det är du och ingen annan som pratar om svart betalning, RUT-avdrag och gud vet vad... Jag har en enskild firma vid sidan om, och momsredovisar som alla andra.. Jag har inte "minst en anhörig" där jag bor, utan påminner om det jag skrev tidigare: "Ingen avlastning!" Dina anklagelser faller (återigen) platt till marken som fria fantasier, så du kan vomera din misstro och bitterhet över någon annan..
Rutavdrag är inte något man tjänar på om man istället klarar av att hantera sina bestyr själv..
"Ursäkta, Vad är " bra" i det du gör?"
Jag ser till att ge mina barn och mig själv en dräglig tillvaro utifrån våra förutsättningar UTAN att spy galla över andra. Det är väl bra om något?
"man är sin egen lyckas smed"
Egentligen det enda vettiga du skrivit i denna tråd, men som du ändå med uppenbar misstro och bitterhet istället väljer att såga...
Inte undra på att saker ser ut som de gör i samhället.. Suck...