Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
lazy
RedMentalCase
DMustaine
Secrist
8 posters

Fortsatta samtal om Libyeninsats

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Fortsatta samtal om Libyeninsats - Sida 3 Empty Sv: Fortsatta samtal om Libyeninsats

Inlägg  Sniperace 2011-06-15, 10:31

F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:

Nu nämde du inte bara Jan Myrdal i första läget... men JA jag tar avstånd från hans uttalande om RK

bara den delen, så resten av hans politiska åsikter på yttersta vänsterkanten är sådant du stöder?
    JM är bra förutom detta uttalande?

Alltså ... hur är det ställt med dig ??...
    Jag har ingen anledning att försvar Jan Myrdal, en person som jag vet väldigt lite om, och inte bryr mig speciellt mycket om.
    Vad är din fixering vid Jan Myrdahl, och vad anser du att han har med mig eller vänsterpartiets politik att göra ??
    Återigen är allt du håller på med, fokusförskjutning, det är hela borgerlighetens taktik mot vänstern, att slippa diskutera politik, så att de själva inte blir synade i sin inhumana politik....

Men denne man var ju länge en högt aktad man inom hela vänsterrörelsen, vad säger du om CH Hermansson Lars Werner och Lars Ohly som så länge stödde de olika kommunistdiktaturerna då, var det som de inte visste bättre?

ellert var det befogat DÅ?

ps, det var tillsammans med partiledningarna och med all säkerhet även partimedlemmarna, annars skulle du ju inte fått förtroendet att leda det.

Jag har tröttnat på din fokusförskjutning för tillfället, säg till när du vill debattera politik
    så det myrdal, lars werner, ch hermansson osv sysslade med ´var INTE politik?

Aktuell tid och datum: 2024-11-01, 09:38