en representant från en muslimsk förening om SD att jag kan förstå dom blir arga när muslimer blir kränkta, men kan dom förstå man blir förbannad när islamister kränker?
Jodå, han förstod vad jag var inne på
Tog även upp ett par exempel där islamister hetsar och kränker judar, kristna och homosexuella. Det var inga problem alls att prata om det. Han till skillnad från er kommunister erkänner det är ett problem. Jag namngav 2 kända islamister, han visste vilka dom var. Känns bra att man följt den wahhabitiska scenen i Sverige i 2 år
Såna här debatter man kan ha med "vissa" muslimer
Protesterar tokvänstern emot
De som blir drabbade av tokvänsterns censur mot muslimsk fundametalism är muslimerna själva
Bra jobbat där recloud!
Jodå, han förstod vad jag var inne på
Tog även upp ett par exempel där islamister hetsar och kränker judar, kristna och homosexuella. Det var inga problem alls att prata om det. Han till skillnad från er kommunister erkänner det är ett problem. Jag namngav 2 kända islamister, han visste vilka dom var. Känns bra att man följt den wahhabitiska scenen i Sverige i 2 år
Såna här debatter man kan ha med "vissa" muslimer
Protesterar tokvänstern emot
De som blir drabbade av tokvänsterns censur mot muslimsk fundametalism är muslimerna själva
Bra jobbat där recloud!