Sniperace 2011-06-01, 16:19
F.I.S.T skrev: Sniperace skrev:som jag ser det åkte han dit för vad han gjort, det har stormat riktigt ordentligt kring denne diva som trodde han kunde göra vad han ville utan straff, han försökte ju dessutom med sina divalater i fängelset, men det sket sig för honom.
vad han röstade på vet jag inte, men tydligen väckte han vänsterkänslor, kanske för att han var invandrare eller annat vad vet jag, men at han var skyldig var rätten övertygad om upp till högsta instans, och inte heller jag tvivlar på det.
nu väntar vi bara på att nästa ikon blir åtalad här, för jag är säker på att england skickar hit honom
låter som du varit med på brottsplatserna i båda fallen, då du är säker på deras skuld. Jag är inte säker på någon av dessa personers skuld, och det är ej heller där min kritik ligger, utan i rättsprocessen. Men att be dig förstå sådana NYANSER, är väl mycket att hoppas på antar jag.
Du har tydligen även besökt honom i fängelset så att du har förstahandsinformation om vad som sker där, ...imponerande vad du varit med om mycket, både på brottsplats och i fängelset.
Själv kritiserar jag rättsprocessen och hur den tilläts gå till, när man i likhet med dig bestämt sig för att sätta dit någon oavsett bevisbörda, och med falsk vittnesbörd av tex Carola, vilket är bevisat. Rättegången är noga protokollförd, och därmed lättare att sätta sig in i och kritisera som privatperson.... DU däremot tycks besitta fakta om det påstådda dådet både i Assange fall och Tito Beltrans ... mycket märkligt på min ära...
Hur anser du den falska vittnesutsagan är?
är du medveten om att du anklagar henne för MENED vilket är ett allvarligt brot?
Hade detta varit bevisat borde hon ju åtalas för med eller hur, så kan det vara så att det bara är i din fantasi detta finns?
VAd gäller Assange så kommer väl rätten att komma till ett beslut efter rättegång, men vittnesuppgifterna är svårt graverande för honom och det har ju kommit liknande uppgifter om hans sätt från andra håll, jag till skillnad från dig ser att en rättegång är på sin plats, istället för att som du verkar anse att han bara ska gå fri utan någrsa följder för att DU anser at han är oskyldig.
Jag tror att det svenska rättsväsendet har lite mer att säga än du, och att detta gått till hö
gsta instans med fällande dom när det gäller den lille grisen Tito.
att du sedan nfantiserar om en massa kring mig och fortsätter med dina härskarfasoner funkar inte på mig, funkar den på småtejerna Fistaren?