DirtyDog 2012-11-11, 04:20
Infra skrev: Nu har vi väl inte pratat om statistik i denna tråd
Jo. jag har gjort det. Du läser väl mina inlägg?
Jo, och nu erkänner du alltså att du är ett psykfall enligt din egen definition?
Infra skrev:Psykfall, min bäste Dirty, det är dom som söker till debattfora för att vältra sig i statistik
Nu vet jag inte ifall du "vältrade dig" i statistik men ingen annan har ju nämnt eller presenterat sådan så det får väl duga?
Om jag inte är här för att diskutera dina påståenden om "kapade konton", vad gör jag då?
Tja. Det har jag undrat länge.Du påstod väl att
"Dom som är här för att i första hand diskutera (vilket forat är avsett för) skiter ganska blankt i statistik" vilket betyder att jag gör rätt som vill diskutera dina inlägg och du fel som babblar om statistik?
Varför "kapar" du inte själv t.ex RedclownIII's konto
Det har jag redan gjort. Man kan säga att detta redan är "kappat och klart". Du kan givetvis "hävda" det men alla med en hjärna kan lätt se att så inte är fallet. Klicka på "Medlemslista" ovan så KANSKE du förstår varför jag vet detta?
Det blir ju sjukt många kopior om du är flitig.
Låter som om du har testat.Testat? Det behövs ju inte "testas" för att inse?
Alla som är utrustade med en hjärna (vilket förvisso utesluter dig) inser ju att man kan regga åtminstone 12 olika konton som ändå visas likadant på detta forum (eftersom du inte kan påverka typsnittet för användarnamnen själv).
Här i tråden kan man dock ändra typsnitt så att även en idiot som dig förstår.
RedcIownIII
RedclownIII
RedclownlII
RedclownllI
Redclownlll
RedclownIll
RedclownIIl
RedcIownlII
RedcIownllI
RedcIownlll
RedcIownIll
RedcIownIIl
Ser du nån skillnad?
Men om jag ändrar typsnitt?
RedcIownIII
RedclownIII
RedclownlII
RedclownllI
Redclownlll
RedclownIll
RedclownIIl
RedcIownlII
RedcIownllI
RedcIownlll
RedcIownIll
RedcIownIIl
Nu kanske polletten "trillar ned" även hos dig?
Du kan även lätt göra en kopia av Sossar ee lata, F.I.S.T, Mollgan
Det har jag redan gjort. Även dessa kan sägas vara "kappade och klara". Varför ljuga om nåt som vi så enkelt kan kontrollera? Du är i sanning fullständigt patetisk!