Infra skrev:Ditt dribblande med img-tags imponerar knappast på mig. Du som är navelskådande som en alzheimerpatient sitter och penetrerar datum och årtal för trådar som läggs in som helt färska.
"Penetrerar", "läggs in som helt färska" ?
Du har verkligen intelligens som en amöba!
När någon (som i detta fall R.O.F.L) gör ett inlägg i en GAMMAL tråd så hamnar den givetvis ÖVERST i forumlistan. Du tror väl inte att man som dig måste skriva "UPP" för att detta skall ske? Du är verkligen en riktigt PATETISK figur!
När jag läser tråden (vilket jag inte gjort tidigare) så ser jag att att Martin Lindgren (som inte skriver här längre!) startade den och då undrar jag givetvis (eftersom jag har en hjärna) när tråden skrevs. Då "penetrerar" jag givetvis datumet på inlägget och ser att det skrevs för 1½ år sedan. Nu undrar jag givetvis varför tråden kommenterats på nytt och ser att R.O.F.L. vill göra sig lustig genom att nu fokusera på den 3:e partiledaren för S på kort tid. Notera datumen nedan!
Infra skrev:Du som är så djävla "smart" och skarpögd kanske också vet hur man lägger in gamla trådar som nya?
Man "lägger" inte in dem utan gör endast ett inlägg i en gammal tråd. Man måste som sagt inte skriva "UPP" vilket jag sett att du gör utan det går faktiskt lika bra att skriva "Infra är en dement amöba" eller nån annan självklar fakta. Att man skall behöva förklara så här elementära saker för en person här är verkligen pinsamt. Och du tror att du är tillräckligt smart för att skydda din identitet?
Infra skrev:Du förutsätter i ditt vansinne dessutom att dina normala medmänniskor liksom du själv, ska sitta och kontrollera datumet på varje nystartad tråd.
Hur vet man att den är "nystartad" UTAN att kontrollera datum?
Är inte det faktum att Martin Lindgren och Anna2Link skriver i tråden en indikation på att den kanske inte startade idag? Fast det kanske krävs att man är en raketforskare för att dra den slutsatsen? Nej, sanningen är väl snarare att man måste vara en fullständig idiot för att
INTE göra det. Att du är en sådan bevisar du ständigt.
Infra skrev:Så gör bara psykopater d v s folk av din egen sort. En normal funtad forumist förutsätter knappast att han blir föremål för gyckel från en fullblodspsykopats sida. Hur länge ska du älta det här, ditt nedpissade kräk.
Du blev inte föremål för gyckel förräns EFTER att du hävdat att någon hade kapat ditt konto och postat saker. Det är nog bara psykopater som har såna vanföreställningar så att du påstår detta är knappast en överraskning för någon. Dock förhindrar det knappast oss från att häckla dig lite för det.
Infra skrev:Vad vill du egentligen med reprisen av den här tråden och vad vill du med den här sinnessjuka diskutionen? Stimulerar den dig?
Reprisen?
Du skrev ju i denna tråd för 1½ år sedan och sedan även
idag och detta
INNAN jag hade skrivit nåt i tråden. Vad ville DU uppnå med att skriva i tråden? Jag ville bara häckla dig för dina paranoida psykopat-inlägg om kapade konton.