Infra skrev:Sniperace skrev:Infra skrev:Om hela forat i klartext läst att du vill se palestinierna utrotade därför
att de vägrar underkasta sig herrefolkets våldsanvändning och förtryck så
har du själv den största anledningen att blanda bort korten - det gör du också.
Alla på forat vet vet att Lazy är judinna. Ingen på forat vet bättre än du
att så är fallet, Att Leif Pagrodsky är jude vet nog de flesta. Så kan jag nu få ett svar i ställe för dina sedvanliga halvlögner och halvsanningar, ditt antisemitiska äckel?
säger du det lille vän, nej, det med palestiniernas utrotande har jag aldrig propagerat för, jag har däremot klargjort att HAMAZ kan genom sitt agerande föra det ditåt, vilket jag anser vara fel....
ja alla "vet" att lazy är judinna, men hur många kan vara säkra på att hon i verkligheten är det IRL, det är det bara någon som vet, och där är du inte med lille vän,
och det är väl lätt för dig att låtsas att du vill ha pagrotsky, för att försöka lura oss att du inte är antisemit eller hur, varför vill du vi ska treo på en sådan galen islamist som du?
du som klart uttalat att du söder talibanerna som rättmätiga härskare, du som stöder steningar, hängningar av homosexuella och avrättningar av sådana som avfallit frål islam....
du är ett slödder utan like, jag frågar mig ofta hur människor kan bli sådana att de stöder mord för religionens skull (som de ser den)
och du svarade inte på frågan, var ditt frieri till Lazy ALLVARLIGT menat?
Vad gör du i det inlägget om inte blandar bort korten. Jag hade t o m en tråd på
FreeS där jag uttryckte beundran för paggan då han satt Sanna Rayman på pottan.
IRL är Lazy judinna. Vad du gör nu är att du förklarar henne för att vara en
ögnare. Du är en homosexuell skithör som blandar bort korten när det passar dig
och som klart deklarerat att du vill se palestinierna utrotade. Det har alla forumister själv kunnat läsa.
Även i ditt senast inlägg säger du att Hamas ska utrotas men vilka är Hamas om inte Palestinas försvar och skydd och demokrativinnare. Palestinska folket är själva det vatten i vilket Hamas simmar. Vill du utplåna Hamas (vilket du nyss sa) så vill du utplåna palestinierna. Och som alla sionister vill du utplåna hela Palestina eftersom du stödjer ett storisrael som vilkenm facsist som helst liksom den zionist du är.
fortfarande har du bara fantasier, det jag skrev var att HAMAZ kan genom sin verksamhet utrota sin egen befolkning.....
de har ju som strategi att se till att så många civila som möjligt ska skadas i motattackerna som följer på deras raketer osv...
och nej, jag säger INTE att Lazy ljuger om att hon är Judinna, jag säger att du kan INTE säkert veta detta.
och återigen, varför använder du homosexuell som sällsord, jag är kanske stolt att vara det?
så frågar jag IGEN menade du allvar med ditt frieri till Lazy?