Att de av Snipern hatade, samtidigt är muslimer gör deras existensberättigande, i Snipers ögon - så mycket mindre. Alldeles för ofta lägger Sniper ut detta hat till allmänt beskådande vilket alla på våra forum tagit del av.
Sniperns hat mot mellanösterns arabfolk gör honom till en människa som hatar semiter - en antisemit. Detta har han hittils kommit undan genom att gödsla med samma annklagelser mot exempelvis mig.
Ända sen min första dag på det nedlagda Frese Speach har jag bett Snipern om belägg. Ännu har han inte kunnat presentera ett enda litet belägg. Dock fortsätter de tomma anklagelserna om antisemitism att strömma ur antisemiten Sniperns mun.
Jag går så långt att jag menar att orsaken till Sniperns hätska hatkampanj och falska anklagelser mot mig bottnar i en ovilja att bli påmind om att han nånsin i detta forum pläderat för utplåning och förintelse av det palestinska folket (semiterna).
För att förekomma påminnelser om detta fortsätter han sin lögnkampanj mot mig. Så länge han kan hålla liv i den lögnkampanjen så kanske han själv kommer undan, tänker han. Härvid kan tydligen Sniper se till att et oändligt antal fora lägger ner bara han kan rädda SITT EGET SMUTSIGA SKINN.
Tyvärr har SIPP härvid låtit sig utnyttjas som nyttig idiot åt Snipern. Svaga individer som SIPP behöver inga belägg. Säg bara att någon är antisemit och peka, och SIPP ska förrbehållslöst tro dina lögner. Likadant har jag begärt belägg från SIPP - han anser sig inte behöva några. "Har antisemiten Snipern sagt anisermit så är det antisemit." Den slemme SIPP förstår inte ens ordet.