Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:Den homosexuelle antisemiten Snipern som förordar massmord och utrotning på palestinier och hans rövslickande hjärtevän “Brunommunnen” SIPP, det slemma aset, tycker inte att Infra är värd mer än en gråsugga men är ändå snabba att svara de få gånger Infra fortfarande dyker upp.
Brunommunnen SIPP hoppas innerligt att Infra är vän med honom på facebook. Tyvärr måste jag göra honom besviken. Jag väljer vänner. SIPP får fortsätta att slicka röven på Snipern i stället som en ringa tröst.
Tja, att dina sexuella drömmar innehåller slicka rövhål på Hitler och andra synnerligen pikanta inslag av piskor och våld speglar väl din natziådra antar jag..
Och det antar jag att din vänlista på FB gör också, där du och en massa rättrogna nazister sitter och hånglar upp varandra med div. antisemitiska slagord...
“Brunommunnen” SIPP, det slemma lilla aset har sagt sitt. Nu återgår han till att slicka röv på Snipern.
http://www.alba.nu/Alba7_04/hammad.html
Snart är det lördag och sedan är det söndag Infra, det vet du väl vad det betyder??
Hittade din leksak på nätet, hur är det att trycka på Muhammed i röven? Lika "gött" som när du trycker på din hormorsa??