Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
MartinLindgren
redalert
Infra
RedMentalCase
Thetaxpayer
lazy
SiP
11 posters

Är det någon som sett...

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Är det någon som sett... Empty Är det någon som sett...

Inlägg  SiP 2011-02-16, 22:16

"Du har hotat mig till livet din förbannade knölföda - bara för att jag avbildat din pappa som gris. Hur ska jag kunna bevisa det? Du har ju delitat bevisen! Förmodligen för att undslippa ansvar. Fegis!"

Infra kastar ur sig anklagelser om att jag hotat honom till livet på FS, då ett antal av er var med där så undrar jag, är det någon som sett var jag hotade honom??

Vad jag däremot skrev var "var har jag hotat dig, din familj och hotat att spränga oskyldiga", det var när han inte fick den eftersökna reaktionen som han totalhavererade i skallen och övergick i hot och försök till att få alla att tro att han var oskyldig till att jag fimpade FS...
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Är det någon som sett... Empty Sv: Är det någon som sett...

Inlägg  lazy 2011-02-16, 22:35

"Du har hotat mig till livet din förbannade knölföda - bara för att jag avbildat din pappa som gris. Hur ska jag kunna bevisa det? Du har ju delitat bevisen! Förmodligen för att undslippa ansvar. Fegis!"

Och var kunde man läsa det någonstans? scratch
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-02-16, 22:39

lazy skrev:

https://acbladet.swedishforum.se/t51587-tack-herr-sipp
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-02-16, 22:51

SiP skrev:
    lazy skrev:

Sorry, det är jag som försöker göra fyra saker samtidigt igen och det funkar
    fortfarande inte Sad , jag menade naturligtvis var Infra har beviset för
    att du har hotat honom till livet? Jag har inte sett det, ngn annan?
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2011-02-16, 22:58

lazy skrev:
    SiP skrev:
    lazy skrev:

Det existerar helt enkelt inte men Infra verkar försöka skaffa sympatier genom att ljuga sig blå om att det hände på freespeech.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-02-16, 23:07

Thetaxpayer skrev:
    lazy skrev:
    SiP skrev:
    lazy skrev:

Det existerar helt enkelt inte men Infra verkar försöka skaffa sympatier genom att ljuga sig blå om att det hände på freespeech.

Med andra ord, typiskt Infra.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2011-02-17, 01:22

SiP skrev:"Du har hotat mig till livet din förbannade knölföda - bara för att jag avbildat din pappa som gris. Hur ska jag kunna bevisa det? Du har ju delitat bevisen! Förmodligen för att undslippa ansvar. Fegis!"

Infra kastar ur sig anklagelser om att jag hotat honom till livet på FS, då ett antal av er var med där så undrar jag, är det någon som sett var jag hotade honom??

Vad jag däremot skrev var "var har jag hotat dig, din familj och hotat att spränga oskyldiga", det var när han inte fick den eftersökna reaktionen som han totalhavererade i skallen och övergick i hot och försök till att få alla att tro att han var oskyldig till att jag fimpade FS...

Ingen bryr sig om er fejd,
    men du behöver inte vara ängslig , ingen tror på galningen infra.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-02-17, 04:23

Lärde pappa dig det? Att gränsen gick vid hot? Där är du nog ensam om att lägga ribban. För mig går gränsen vid "framkallande av fara för annan" som brottsrubriceringen lyder d v s exakt det lars vilks har åstadkommit.

Men du sa ju det? Rolling Eyes Att det var lagligt att skända andra personers heliga världen? Ända tills man kom till dig, din fjompiga fjolla. Då var plötsligt det heliga värdet guld värt och fick plötsligt inte skändas. Du är en inkonsekvent hög skit hela du och jag ger inte ett skit för ditt predikande av yttrandefrihet eller av att gränsen går vid hot. Det är din egen gränsdragning.

Så pappa lärde dig det, då: "Bara du inte hotar någon lille SIPP så har du inte gjjort nåt fel. Men så fort du uttalar ett hot då kommer verkligheten att ge dig en käftsmäll likt en påsprungen kratta." Det är väl fan så mycket bättre att hota nån med stryk än att ge honom stryk. Hot? Stoppa upp det ditt hycklande kräk.
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2011-02-17, 14:08

Infra skrev:Lärde pappa dig det? Att gränsen gick vid hot? Där är du nog ensam om att lägga ribban. För mig går gränsen vid "framkallande av fara för annan" som brottsrubriceringen lyder d v s exakt det lars vilks har åstadkommit.

Men du sa ju det? Rolling Eyes Att det var lagligt att skända andra personers heliga världen? Ända tills man kom till dig, din fjompiga fjolla. Då var plötsligt det heliga värdet guld värt och fick plötsligt inte skändas. Du är en inkonsekvent hög skit hela du och jag ger inte ett skit för ditt predikande av yttrandefrihet eller av att gränsen går vid hot. Det är din egen gränsdragning.

Så pappa lärde dig det, då: "Bara du inte hotar någon lille SIPP så har du inte gjjort nåt fel. Men så fort du uttalar ett hot då kommer verkligheten att ge dig en käftsmäll likt en påsprungen kratta." Det är väl fan så mycket bättre att hota nån med stryk än att ge honom stryk. Hot? Stoppa upp det ditt hycklande kräk.

Läser du vad du själv skriver?
    Lägg ner detta nu Infra. Sip har inte hotat någon. Lars Vilks har laglig rätt att rita vad han gjorde. Galna muslimers påhittade kränkningar kan aldrig berättiga våld. Hur enkelt som helst att begripa. Disskussionen borde vara över nu.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-02-17, 16:01

Infra skrev:Lärde pappa dig det? Att gränsen gick vid hot? Där är du nog ensam om att lägga ribban. För mig går gränsen vid "framkallande av fara för annan" som brottsrubriceringen lyder d v s exakt det lars vilks har åstadkommit.

Nej, men farsan lärde mig skillnaden mellan sanning och lögn, det borde din hormorsa gjort också, för du har inte en aning om något av detta, att du inte kan fatta vidden av yttrandefrihet gör inte oss andra som fattar den till poteniella mördare, men när ska du ut på uppdrag, hörde att din hjälte hotat med nya terrordåd i Sverige, så nu sitter du och väntar på klartecken sen är det bara att köra....Din infatile fjant..

Och det här med att du lagt till ett P i mitt nick, är det någon slags nedvärdering av kvinnans kön??
    Men det hör väl till din islamska tro, att nedvärdera kvinnor och hålla dom kort, har du slagit din fru till medveslöshet i dag också???
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-02-17, 17:56

SiP skrev:
    Nej, men farsan lärde mig skillnaden mellan sanning och lögn, det borde din hormorsa gjort också, för du har inte en aning om något av detta, att du inte kan fatta vidden av yttrandefrihet gör inte oss andra som fattar den till poteniella mördare, men när ska du ut på uppdrag, hörde att din hjälte hotat med nya terrordåd i Sverige, så nu sitter du och väntar på klartecken sen är det bara att köra....Din infatile fjant..

Och det här med att du lagt till ett P i mitt nick, är det någon slags nedvärdering av kvinnans kön??
    Men det hör väl till din islamska tro, att nedvärdera kvinnor och hålla dom kort, har du slagit din fru till medveslöshet i dag också???

Killen har väl både slagit sin fru och dolt blåmärkerna genom att tvinga frun till att bära hyckle!

Fy fan Infra! Shocked
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-02-17, 18:00

Din pappa var en gyttjig skitgris som sprang hos horor. Din mamma gick på gatan. Tur att pappa din hade pengar den dan annars hade du inte blivit till, horungen Sipp.

Det extra p:et i ditt namn syftar på din säreget defekta karaktär som gör dig till en liten feg lögnare som inte 1) står för dina åsiket, 2) inte står för dina handlingar som när du raderar ditt forum och skyller på "Infra".

Ännu har du inte lyckats förklara hur Infra kan vara ansvarig för raderingen av ditt forum fast det var du som tryckte på knappen, horunge.

Ännu har du inte lyckats förklara för nån av oss varför alla heliga värden utom dina får skändas i yttrandefrihetens namn.

Du är en stinkande hög skit som alla tar omvägar kring men vill du ha fajt ska du få fajt, horunge.

SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-02-17, 18:18

Infra skrev:Din pappa var en gyttjig skitgris som sprang hos horor. Din mamma gick på gatan. Tur att pappa din hade pengar den dan annars hade du inte blivit till, horungen Sipp.

Det extra p:et i ditt namn syftar på din säreget defekta karaktär som gör dig till en liten feg lögnare som inte 1) står för dina åsiket, 2) inte står för dina handlingar som när du raderar ditt forum och skyller på "Infra".

Du är som en verklig "one flew over the cuckoo's nest", skillnaden är att du gjorde en kraschladning där, att du försöker med dina patetiska försök till att skymfa mig har liksom ingen verkan, då du redan visat din saknad av både hjärna och allt vad förstånd heter så blir du betraktad som den lilla lipsill du är, men jag undrar om du och Susz inte är syskon, för det måste varit så att er morsa och farsa var också syskon, så ta nu banjon och gå och spela lite...

Och snälla, knulla inte din syrra och gör henne på smällen, alla ser ju hur det gick för er med er iq, och känner du någon sorts tvång att göra det ändå, så använd det dina föräldrar skulle gjort från första början, KONDOM!!!!
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-02-17, 18:52

"Ännu har du inte lyckats förklara hur Infra kan vara ansvarig för raderingen av ditt forum fast det var du som tryckte på knappen, horunge.

Ännu har du inte lyckats förklara för nån av oss varför alla heliga värden utom dina får skändas i yttrandefrihetens namn.

Du är en stinkande hög skit som alla tar omvägar kring men vill du ha fajt ska du få fajt, horunge."

Jag har förklarat för dig att jag stängde forumet p.g.a. dina antisemistiska åsikter som du gödde forumet med..

varför skulle jag behöva förklara, jag skrev att det var dig fritt att rita vad fan du ville, när du inte fick den effekt du önskat dig så malde du på, då frågade jag var jag hotat dig och din familj, då flippade du helt och började svammla om både morsan och farsan, när du fick igen med samma mynt så övergick du i förtäckte hot o.s.v o.s.v., att inte du kommer ihåg detta beror nog på något psykis åkomma på dig...inavel ligger närmast till hands..

Du har inget att fajtas med mer än lögner och efterhandskonstruktioner, sen är du ingen större motståndare, du är ungefär som insekterna, djävligt irriterande att få bort från vindrutan, alltså bara fram med avfettning och högtryck och spola bort och glömma..
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2011-02-17, 21:11

redalert skrev:
    Killen har väl både slagit sin fru och dolt blåmärkerna genom att tvinga frun till att bära hyckle!

Fy fan Infra! Shocked

Är näst intill hundra på att Infra tillhör den skara män som utan att tveka
    skulle tvinga på sin svenska fru en burka om bara möjligheten fanns. Wink
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-02-18, 09:21

Stjärt Wilder. Skulle lika gärna kunnat vara SIPPs pappa.

http://www.dn.se/kultur-noje/karikatyrer-pa-hollandsk-hogerextremist
    Thetaxpayer

Inlägg  Thetaxpayer 2011-02-18, 16:47

Infra skrev:Stjärt Wilder. Skulle lika gärna kunnat vara SIPPs pappa.

Nu skall det bli spännande att se om det blir några bombattentat på grund av detta. Eller kanske han förstår detta med yttrandefrihet. Kanske du kan lära dig något också.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-02-18, 20:56

Infra skrev:Stjärt Wilder. Skulle lika gärna kunnat vara SIPPs pappa.

Som sagt, du har iq som slemmet som snigeln lämnar efter sig, du började ju att försöka skymfa mig när du läste ett svar som jag skrev till Dao, där jag skrev att min farsa var död, vad jag vet så lever den där snubben i all välmåga, så som vanligt failerar din hemmasnickrade logik som ett korthus i storm..

Men skillnaden mellan oss är att jag vet vem min farsa var, medans du går och undrar vilken nazitorsk som pyntade fem spänn till din morsa är din farsa...
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2011-02-19, 13:39

Det är tur att man inte behöver hasamma fiender utan kan vara polare ändå, har inget emot varken INFRA eller SIP,

SIP och jag har gått många närkamper, men han är och förblir omprövad hos mig, men varför inte gå in och läsa min blogg istället för att boxas grabbar... Arrow

http://martinlindgren.svenskablogg.se
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-02-19, 14:12

MartinLindgren skrev:Det är tur att man inte behöver hasamma fiender utan kan vara polare ändå, har inget emot varken INFRA eller SIP,

SIP och jag har gått många närkamper, men han är och förblir omprövad hos mig, men varför inte gå in och läsa min blogg istället för att boxas grabbar... Arrow

Skillnaden mellan dig och Infra är att Infra skulle försöka döda mig om han fick chansen, du körde med en rak stil när vi munhöggs, men han är beredd att gå över lik för att få fram sina sjuka hot..

Och jag är inne och läser din blogg med jämna mellanrum, läste i morse om Tano, det sköna med din blogg är att du inte förskönar utan du kör rakt på röbetan, keep up the good work Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2011-02-19, 14:28

Låter bra SIP,då är vi överens, vem trodde det tidigare, he, he!
    När det gäller Tano, såg du själv, vem vill dela hans öde? Arrow
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-02-20, 01:32

Inte vill du ha SIPP och mig stående inne i din blogg nedsmetande varandra med skit. Nej! Låt du oss hållas här. Jag har tidigt bett SIPP om ursäkt - han godtog det inte. Han har aldrig bett mig om ursäkt. Därför kommer denna never-ending-story att fortsätta tills sitt bittra slut. Men don´t worry.
    Även jag är inne och läser på bloggen. Vem vill missa den?
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-02-20, 01:41

MartinLindgren skrev:Det är tur att man inte behöver hasamma fiender utan kan vara polare ändå, har inget emot varken INFRA eller SIP,

Du visar vem du är genom att försvara Infra.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2011-02-20, 10:47

Vad menar du nu doggen, måste jag tycka som dig om andra människor?

Suck, du har mycket kvar att lära av livets skola, vov,vov så länge!!! Arrow
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-02-20, 13:03

MartinLindgren skrev:Vad menar du nu doggen, måste jag tycka som dig om andra människor?

Suck, du har mycket kvar att lära av livets skola, vov,vov så länge!!! Arrow

Du har givetvis all rätt att tycka precis som Infra. Men du kommer inte ifrån att detta säger vissa saker om dig.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 10:27