Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
redalert
Thetaxpayer
SiP
MartinLindgren
RedMentalCase
Sniperace
lazy
ericTheDog
Infra
13 posters

Tack, herr SIPP.

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Tack, herr SIPP. - Sida 3 Empty Sv: Tack, herr SIPP.

Inlägg  MartinLindgren 2011-02-20, 18:55

Inlägget här ovan, har inte jag skrivit, halaren, spammaren och galningen tillskrivs det ?
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-02-20, 19:44

Vi vet Martin. Jag skulle aldrig tilltala dig i den tonen. Nej, jag tror det är spammaren och en nicknamntjuv som vi känner igen från tidigare. Än använder han den ene av oss för sina egna ändamål än den andre. Jag tror att när han får tillräckligt kraftigt mothugg så kommer han att hata oss alla och spamma sönder vårt forum igen. Förra gången uppträdde han under nicket Martin Juklgran,. Nu börjar han åter att yra om denne person igen.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2011-02-20, 20:15

Pust, skönt att höra Infra, djävla typ den här spammaren !
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-02-20, 22:03

MartinLindgren skrev:Pust, skönt att höra Infra, djävla typ den här spammaren !

Tror du Infra inser att han själv är spammaren?
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2011-02-20, 23:16

ericTheDog skrev:

Frågan är väl mer varför du som loggade ut härifrån sep/08 fortfarande är kvar sicken spillra av trovärdighet du är råttan!
    //berra
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-02-20, 23:18

berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:

Frågan är väl mer varför du som loggade ut härifrån sep/08 fortfarande är kvar sicken spillra av trovärdighet du är råttan!
    //berra

Loggar ut varje dag. fler frågor rc?
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-02-20, 23:32

Är det berra och martin som sniper menar förstör? affraid
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2011-02-21, 04:20

Infra skrev:
    Vercingetorix skrev:
    Infra skrev:Nu vänder jag mig främst till forumhögerns stora tänkare Alerten och Doggy (forumhögerns intellektuella) men vilken högerjök som helst får också gärna svara: varför hyllar ni Lars Vilks nidteckningar när ni inte hyllar mina nidteckningar? Jag fodrar ett svar helt enkelt.

Vi hyllar inga av dem. Däremot hyllar vi oinskränkt bådas er rätt att manifestera era tankar på vad sätt ni önskar. Vi vet att du har svårt att särskilja detta, men du kan väl åtminstone göra ett försök?
    Yttrandefriheten är något fint och eftersträvansvärt, även om det är oundvikligt att några känner sig trampade på tårna ibland. Alternativet är nämligen att inskränka yttrandefriheten för alla.

Bästa sätt att undvika bli trampad på tårna är alltså inte att amputera fötterna på hela befolkningen...

Tack! Jag tolkar ditt svar på så sätt att SIPP har fel när han hoppar på mig för att jag utnyttjar min yttrandefrihet. Rätt så. Är det riktigt i det ena fallet så är det riktigt i andra fallet. Ett klart och tydligt svar.

Tolka det som du vill, Infra. Jag har försökt att skriva så koncist som möjligt, utan tolkningsutrymme utöver den faktiska ordalydelsen. SIP's rätt eller fel i frågan överlämnar jag åt er bägge att reda ut bäst ni kan. Däremot omfattas även SIP av yttrandefriheten, varför, utan att alltför mycket lägga vikt vid exakt vad han skrivit, även han bör tillåtas uttrycka sig på det sätt han finner för gott.
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Inlägg  Vercingetorix 2011-02-21, 04:22

ericTheDog skrev:
    Vercingetorix skrev:
    Infra skrev:Nu vänder jag mig främst till forumhögerns stora tänkare Alerten och Doggy (forumhögerns intellektuella) men vilken högerjök som helst får också gärna svara: varför hyllar ni Lars Vilks nidteckningar när ni inte hyllar mina nidteckningar? Jag fodrar ett svar helt enkelt.

Vi hyllar inga av dem. Däremot hyllar vi oinskränkt bådas er rätt att manifestera era tankar på vad sätt ni önskar. Vi vet att du har svårt att särskilja detta, men du kan väl åtminstone göra ett försök?
    Yttrandefriheten är något fint och eftersträvansvärt, även om det är oundvikligt att några känner sig trampade på tårna ibland. Alternativet är nämligen att inskränka yttrandefriheten för alla.

Bästa sätt att undvika bli trampad på tårna är alltså inte att amputera fötterna på hela befolkningen...

Väldigt bra skrivet. Tyvärr ledde det till att dumvänstern återigen tappade konceptet.

Thanx!
    Jag håller yttrandefrihetens fana så högt jag kan, men nu skiter jag i detta och sticker med ungarna till Kanarieholmarna, och ämnar leva koloniallivet till fullo en vecka...
    Tjo och tjim, kosmonauter!
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-02-21, 10:16

Yttrandefriheten håller även jag väldigt högt. Så när sip gav mig alternativen att antingen sluta skriva mina åsikter eller lämna forumet så valde jag att lämna freespeech.

Ha en fantastisk semester!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-02-21, 18:49

ericTheDog skrev:Yttrandefriheten håller även jag väldigt högt. Så när sip gav mig alternativen att antingen sluta skriva mina åsikter eller lämna forumet så valde jag att lämna freespeech.

Nja, nu tänjer du en aning på sanningen ETD, det enda som var förbjudet var direkta dödshot, då du insåg att om slant ur dig ett sådant så skulle den drabbade få välja vad han ville göra, ta IP nummret och ombesörja polisanmälan själv eller få den felande deletad, då du inte ville få ditt IP utlämnat till någon extremistdåre (kan jag förstå) så valde du att be om att bli deletad.
    detta hade inget att göra med att jag ströp yttrandefriheten för dig, däremot valde jag stänga forumet just för att Infra utnyjade forumet till någon sorts antisemitisk talesplats och då jag ej kunde kasta ut honom beroende på våra regler så fimpade jag forumet.

Men dina åsikter har jag aldrig sagt att du skall sluta skriva...

men jag förstår dig faktiskt, det är inte lätt att låta bli att svara vissa med det dom förtjänar, se på Infra, han sitter och försöker få mig att hota honom i stort sett i varje inlägg han gör, och då är han rena amatören i den ädla konsten att smäda bland de sk. extremistvänstern som häckade här...
    MartinLingren
    MartinLingren

Antal inlägg : 121

Inlägg  MartinLingren 2011-02-21, 20:51

Bevisen är förstörda lika mycket som bevisen när redclown förstörde testaren.
    Vimmlar av misstänkta troll här.
    Som alla kan se, när Blueheaven/Redalert är här är både Clownen:2 och Ass:et med röven i vädret och dildon i truten någon annanstans?

När Blueheaven är borta är namnkaparen och smutskastaren med rumpen här?

Sniper är också misstänkt då han utger sig för att vara opolitisk. Alla som inte röstar rött är misstänkta.

redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-02-21, 23:03

MartinLingren skrev:Bevisen är förstörda lika mycket som bevisen när redclown förstörde testaren.
    Som alla kan se, när Blueheaven/Redalert är här är både Clownen:2 och Ass:et med röven i vädret och dildon i truten någon annanstans?

Sniper är också misstänkt då han utger sig för att vara opolitisk. Alla som inte röstar rött är misstänkta.

Blanda inte in mig i det här pajas! No
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-02-21, 23:40

SiP skrev:
    ericTheDog skrev:Yttrandefriheten håller även jag väldigt högt. Så när sip gav mig alternativen att antingen sluta skriva mina åsikter eller lämna forumet så valde jag att lämna freespeech.

Nja, nu tänjer du en aning på sanningen ETD, det enda som var förbjudet var direkta dödshot, då du insåg att om slant ur dig ett sådant så skulle den drabbade få välja vad han ville göra, ta IP nummret och ombesörja polisanmälan själv eller få den felande deletad, då du inte ville få ditt IP utlämnat till någon extremistdåre (kan jag förstå) så valde du att be om att bli deletad.
    detta hade inget att göra med att jag ströp yttrandefriheten för dig, däremot valde jag stänga forumet just för att Infra utnyjade forumet till någon sorts antisemitisk talesplats och då jag ej kunde kasta ut honom beroende på våra regler så fimpade jag forumet.

Men dina åsikter har jag aldrig sagt att du skall sluta skriva...

men jag förstår dig faktiskt, det är inte lätt att låta bli att svara vissa med det dom förtjänar, se på Infra, han sitter och försöker få mig att hota honom i stort sett i varje inlägg han gör, och då är han rena amatören i den ädla konsten att smäda bland de sk. extremistvänstern som häckade här...

Det jag tänkte på var när du i en ordväxling jag hade med martin bröt in och gav mig tre alternativ varav 1 var att lämna forumet. De andra 2 var att på något sätt anpassa mig till martin. Ingen stor sak i sig, men eftersom du var admin så blev det lite tokigt. Vidare antar jag att jag ändå var på väg att lämna.

Sen går det ju inte att jämföra den lite småkorkade martin med jubelåsnan Infra. De spelar inte i samma liga helt enkelt.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-02-21, 23:41

MartinLingren skrev:Bevisen är förstörda lika mycket som bevisen när redclown förstörde testaren.

Och när berra inte är här så är du här.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2011-02-25, 18:06

ericTheDog skrev:

Och du är lika blåst som vanligt måste vara jobbigt med sådan avundsjuka du uppvisar 24/7 härinne.
    //berra

Nu loggar jag ur för någon några dagar så någon av er tre ess kan skriva något tjaoo.
    ds:
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-03-04, 14:25

berralarzon skrev:
    ericTheDog skrev:

Och du är lika blåst som vanligt måste vara jobbigt med sådan avundsjuka du uppvisar 24/7 härinne.
    //berra

Nu loggar jag ur för någon några dagar så någon av er tre ess kan skriva något tjaoo.
    ds:

Du har rätt berra: Doggyn har inte mycket nytta av den halva hjärncell han disponerar, tycks det.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 10:59