“Hur kan man hata någon för att han har en annan åsikt” hördes det en vacker dag, helt omotiverat från SIPP på hans relativt nya forum.
Jag tänkte en gång…två gånger…tre gånger…"Vad menar karln egentligen?" Att han avsåg mig visavi Snipern stog omedelbart klart. "Men var fick han “hata” ifrån” undrade jag. Jag hade inte nämnt att jag hatade någon, inte ens Snipern. Så småningom svarade jag ungefär så här. “Visserligen vill han utrota palestinierna och visserligen röstade han uppenbarligen på SD men hata; det är ditt eget ordval".
Det har runnit en del vatten sen dess men det framstog med tiden allt klarare att detta varit ren projektion från den slemme SIPPs sida. Redan då hatade han mig alltså, fast det inte fanns någon orsak ännu.
Snipern och SIPP kom överens om att spamma sönder det här forumet. De kom överens om att starta ett nytt forum där de (bakom kulisserna) kunde sitta och fiska i godan ro efter våra IP-nummer för att avslöja exempelvis min och RC:s identitet. Snipern ville dessutom sopa igen spåren efter sin egen fascistoida åsikt att alla palestinier skulle utrotas om de inte underkastade sig Herrefolkets våldsanvändning och förtryck. Avsikten att få över alla till det nya forat underlättades när spamningen av AC-bladet satt igång. Det var meningen också.
Att inte utse Snipern till moderator var ett medvetet drag för att inte väcka misstankar, liksom den oskyldiga slagordet “Alltid rött-Alltid rätt“ som högermannen SIPP helt plötsligt stoltserade med.. Men snart visade det sig att Snipern av Brunommunnen SIPP hade fått fria händer att kryssa runt bland allas våra IP.-nummer.
IP-nummer efter IP-nummer radades stolt upp av Snipern, vilken i skydd av sitt obegripligt höga anseende fick hållas för de andra.
Både Snipern och den slemme SIPP som slickar Sniperns röv, högg emellertid ordentligt i sten. Jag är glad att kunna konstatera det. Än i dag sitter de ovetande om just de saker som de hade gjort sig sånt besvär med att få reda på. Jävla tomtar! När de förstod att de var genomskådade och lurade av ett extraordinärt gott skydd runt just IP-numren - då vällde hatet fram, okontrollerat. Det är därför vi slipper spamning här inne i dag; taktiken slog slint och kostade bara möda. Det är rätt åt den homosexuelle antisemiten Snipern och Brunommunnen SIPP, det slemme lilla aset.
http://www.alba.nu/Alba7_04/hammad.html