får hoppas att någon från vänster stannar kvar, men risken är att det avstannar och dör.. vet inte om RD valde att stanna eller försvinna, men idag har det ju varit väldigt tyst.... undera om säpo eller mossad tagit Infra?
+10
formsvackan
lazy
Thetaxpayer
ericTheDog
RedCloud
RedMentalCase
R.O.F.L
redalert
Sniperace
F.I.S.T
14 posters
Hör av er när ett riktigt forum startas igen - fram till dess...... Sayonara !
Sniperace- Antal inlägg : 32948
redalert- Antal inlägg : 13973
Sniperace skrev:får hoppas att någon från vänster stannar kvar, men risken är att det avstannar och dör.. vet inte om RD valde att stanna eller försvinna, men idag har det ju varit väldigt tyst.... undera om säpo eller mossad tagit Infra?
Ja må han insomna i frid.
Nu består debattmotståndet snart bara av Annalink, tror att vänstern till slut insåg att de är slagna både bildligt och talat!
redalert skrev:Sniperace skrev:får hoppas att någon från vänster stannar kvar, men risken är att det avstannar och dör.. vet inte om RD valde att stanna eller försvinna, men idag har det ju varit väldigt tyst.... undera om säpo eller mossad tagit Infra?
Ja må han insomna i frid.
Nu består debattmotståndet snart bara av Annalink, tror att vänstern till slut insåg att de är slagna både bildligt och talat!
Tyvärr lär det innebära att det blir tyst här och inte mycket att lägga tid på, eg är det bara två jag inte kommer sakna, och det är Infra och Fist, visst kunde man reta sig på andra med, men ska jag vara ärlig så var ex RC inget större hot med sina oneliners, han kunde bättre men hade kanske tröttnat...
Men ex xmedborgare kommer jag sakna, liksm ett par till..
lazy- Antal inlägg : 12772
Tja, om de nu vill sitta på Facebook och diskutera med varandra som RC
föreslog så får de väl göra det, själv tycker jag att hela facebookidéen
är rätt obehaglig, ett företag som "äger" allt du som privatperson väljer
att lägga in där + det faktum att arbetsgivare kan gå in och kolla om dina
åsikter passar med chefens.
lazy skrev:Tja, om de nu vill sitta på Facebook och diskutera med varandra som RC
Ja, jag har nog aldrig ens övervägt att å med i facebook....
då är det trevligare till och med på flashback, och inte den mentaliteten och sabla ned varandra även om det visas många konstiga synpunkter
PE Dal- Antal inlägg : 1127
- Inlägg 31
Såga på sin egen gren
Helt obegripligt att fundamentalistiskt vänsterfolk hela tiden använder sig av tjänster, som de dagligen benämner som kapitalistisk infiltration från det onda USA..
Men det är väl ganska behagligt lätt att bedriva halvhjärtad motståndskamp i det lyckligtvis helt liberalt genomförda samhälle, där självet åtnjuter all sorts bekvämlighet!!!
Men det är väl ganska behagligt lätt att bedriva halvhjärtad motståndskamp i det lyckligtvis helt liberalt genomförda samhälle, där självet åtnjuter all sorts bekvämlighet!!!
Sniperace skrev:lazy skrev:Tja, om de nu vill sitta på Facebook och diskutera med varandra som RC
Ja, jag har nog aldrig ens övervägt att å med i facebook....
då är det trevligare till och med på flashback, och inte den mentaliteten och sabla ned varandra även om det visas många konstiga synpunkter
Fast det är ju själva grejen med flashback, allt ska kunna diskuteras inom
rimliga gränser, hur sjukt det än är.
PE Dal skrev:Helt obegripligt att fundamentalistiskt vänsterfolk hela tiden använder sig av tjänster, som de dagligen benämner som kapitalistisk infiltration från det onda USA..
Jag tycker att själva klimax är att det känns som en "åsiktsregistreringssida"
där användarna själva är dumma nog att peka ut sig.
- Inlägg 34
Analys
"""Jag tycker att själva klimax är att det känns som en "åsiktsregistreringssida"
där användarna själva är dumma nog att peka ut sig"""
I dessa Dina rader ligger nog som helst en mycket sann analys, känns det som!
där användarna själva är dumma nog att peka ut sig"""
I dessa Dina rader ligger nog som helst en mycket sann analys, känns det som!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
lazy skrev:Tja, om de nu vill sitta på Facebook och diskutera med varandra som RC
Håller verkligen med. Inte blev jag mer positiv av att se filmen 'social network' heller.
- Inlägg 36
Parollen
"""Håller verkligen med. Inte blev jag mer positiv av att se filmen 'social network' heller."""
Bojkotta vänsteronanikojan Facebook!!!
Bojkotta vänsteronanikojan Facebook!!!
Tar upp snipers lilla opic angående vilka vänsterdebattörer man kan tänkas sakna.
Kommer på en. ANNA2LINK som alltid debatterat i en trevlig ton.
I princip tror jag vi alla sagt vad vi har att säga i debatten. Vi har hört andra sidans svar så vi kan dem utantill. Jag tror att det helt enkelt räcker nu.
Skulle dock vara kul med ett större forum. Roligast var det trots allt på AB-tiden för och efter valet 2006. Det är det man vill uppleva igen.
I princip tror jag vi alla sagt vad vi har att säga i debatten. Vi har hört andra sidans svar så vi kan dem utantill. Jag tror att det helt enkelt räcker nu.
Skulle dock vara kul med ett större forum. Roligast var det trots allt på AB-tiden för och efter valet 2006. Det är det man vill uppleva igen.
ericTheDog skrev:Tar upp snipers lilla opic angående vilka vänsterdebattörer man kan tänkas sakna.
Håller med dig.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 39
Kul
Bevis för att det var bättre förr.
Secrist skrev:Skulle dock vara kul med ett större forum. Roligast var det trots allt på AB-tiden för och efter valet 2006. Det är det man vill uppleva igen.
Hehe, men enj. Det är bättre nu när Alliansen sänkt skatterna. Tyvärr har de nu tappat farten och liknar mer och mer en sosseregering.
redalert- Antal inlägg : 13973
ericTheDog skrev:Secrist skrev:Skulle dock vara kul med ett större forum. Roligast var det trots allt på AB-tiden för och efter valet 2006. Det är det man vill uppleva igen.
Hehe, men enj. Det är bättre nu när Alliansen sänkt skatterna. Tyvärr har de nu tappat farten och liknar mer och mer en sosseregering.
Sossar är vi allihopa i mer eller mindre grad åtminstone som ursprungstanken var.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 42
Sosse
Sossar är vi allihopa i mer eller mindre grad åtminstone som ursprungstanken var.
Jag samlade på klistermärken när jag var liten. Bland annat har jag kvar ett med slogan "Skyll inte på mig, jag är Socialdemokrat".
Nästan lite kult.
Jag samlade på klistermärken när jag var liten. Bland annat har jag kvar ett med slogan "Skyll inte på mig, jag är Socialdemokrat".
Nästan lite kult.
Sponsored content