Så jag plockar bort dessa forum från bokmärken
Bye bye ... och kram på er alla SocialModerater !!
Så du anser det vara värre än de sakewr jag blir kallad före?F.I.S.T skrev:Free Speech var det bästa försöket hittills, men nu har jag fått nog av att se på när folk hotar varann, kallar varann för "kamelknullare" och dy.....
F.I.S.T skrev:Free Speech var det bästa försöket hittills, men nu har jag fått nog av att se på när folk hotar varann, kallar varann för "kamelknullare" och dy.....
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Free Speech var det bästa försöket hittills, men nu har jag fått nog av att se på när folk hotar varann, kallar varann för "kamelknullare" och dy.....
Äntligen!
Vilket nytt nick kommer du tillbaka under nu?
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Free Speech var det bästa försöket hittills, men nu har jag fått nog av att se på när folk hotar varann, kallar varann för "kamelknullare" och dy.....
Äntligen!
Vilket nytt nick kommer du tillbaka under nu?
F.I.S.T skrev:Free Speech var det bästa försöket hittills, men nu har jag fått nog av att se på när folk hotar varann, kallar varann för "kamelknullare" och dy.....
RedCloud skrev:Jag går på FISTs linje, varför vara kvar på ett forum som består av högertomtar som livnär sig på hat ?
Ni som känner mig IRL, vi ses på Facebook.
RedCloud skrev:Jag går på FISTs linje, varför vara kvar på ett forum som består av högertomtar som livnär sig på hat ?
lazy skrev:Kanske dags för oss alla att ta adjö? Flera års motsättningar utan att
kunna lösa det tyder kanske på en ovilja att lämna våra kompisar/tvång att vara kvar?
Thetaxpayer skrev:lazy skrev:Kanske dags för oss alla att ta adjö? Flera års motsättningar utan att
kunna lösa det tyder kanske på en ovilja att lämna våra kompisar/tvång att vara kvar?
Intressant tanke. Har själv funderat varför man häckar här överhuvudtaget ibland.
redalert skrev:RedCloud skrev:Jag går på FISTs linje, varför vara kvar på ett forum som består av högertomtar som livnär sig på hat ?
Äntligen!!!!!!!
Glöm inte ta med dig berra!
Inte fan får du lägga av. Vem ska då hålla glinen kort ?RedCloud skrev:Jag går på FISTs linje, varför vara kvar på ett forum som består av högertomtar som livnär sig på hat ?
formsvackan skrev:Inte fan får du lägga av. Vem ska då hålla glinen kort ?RedCloud skrev:Jag går på FISTs linje, varför vara kvar på ett forum som består av högertomtar som livnär sig på hat ?
Infra skrev:Mycket möjligt att jag själv drar mig tillbaka. Då sker det utan buller och Bång. Bara för nöjet att låta Snipern sitta ensam här och odla sin elakhet. Han kan väl samla på sitt eget IP-nummer. Jag vet vilket det är men det basunerar jag inte ut. Sayonara FIST.
Jag är totalless.
Infra skrev:Mycket möjligt att jag själv drar mig tillbaka. Då sker det utan buller och Bång. Bara för nöjet att låta Snipern sitta ensam här och odla sin elakhet. Han kan väl samla på sitt eget IP-nummer. Jag vet vilket det är men det basunerar jag inte ut. Sayonara FIST.
Jag är totalless.
Kakmonstret skrev:Tänka sig att trollen börjar hoppa över bord frivilligt.
Mannen från Vassbo kanske har sagt åt dem att göra det...