Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+13
berralarzon
R.O.F.L
RedCloud
Corven
SiP
RedMentalCase
ericTheDog
Secrist
Regndrottning
F.I.S.T
marxisten
redalert
Sniperace
17 posters

SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT - Sida 4 Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

Inlägg  RedMentalCase 2011-01-14, 02:37

Nu är det igång igen.
    För 5e gången typ, har toka vänster fått ett forum stängt och dravlet börjar om igen...

RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT - Sida 4 Empty Sv: SÅ FICK INFRA FREESPEECH NERSTÄNGT

Inlägg  RedMentalCase 2011-01-14, 03:09

SiP skrev:Tja eftersom en del vill ha en förklaring så kan jag väl ge er en då.

FS lades ned enbart p.g.a. Infra, hans rabiata hat mot Israeler blev till slut för mycket för mig, dessutom lade han in ett lite snyggt förtäckt hot i en diskution där han skrev ungefär "Be om ursäkt, annnars.." kanske inte så mycket att ojja sig över men det blev droppen som fick bägaren att rinna över.

Att som RD föreslog banna honom på dessa grunder var liksom inget allternativ, då hade övriga på hans "sida" ylat sig hesa över detta.

Men bara så högern vet, RC hade inget med mitt beslut att göra, Fist, ingen orsak till detta heller, RD, nope inte hon heller, utan detta var enbart Infras fel eller förtjänst om ni så vill..

Din förklaring är så pinsamt löjlig så man tycker synd om dig, kan du inte erkänna att ett forum med fistar och redclownar inte kan fungera ?

Du drar ner byxorna på dig själv när du skriver att infra inte kunde bannas för att "hans sida" hade ylat, men samtidigt säger du att ingen annan har skuld i att du avslutade liket freespeech.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-01-14, 09:10

Corven skrev:
    redalert skrev:Nåväl vänster kan ni nu be den där berra att skärpa sig lite, karlen förstår ju inte själv vilken jubelåsna han är, rc du kan väl be snällt för det är ju ingen som tycker att berra tillför något?

En jubelåsna som endast förstör för alla är min uppfattning! Rolling Eyes

När du själv börjar tillföra debatten något annat än typ asshole, så kanske nån börjar bry sig.....

Du och berra lirar i samma division.....

Men herregud corven är du lika dum som du ser ut?

Är berra far till barnet? affraid

Pinsam är bara förnamnet på en så enögd person som du blivit! affraid monkey

Senast ändrad av redalert den 2011-01-14, 09:19, ändrad totalt 2 gånger
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2011-01-14, 09:11

F.I.S.T skrev:
    redalert skrev:Nåväl vänster kan ni nu be den där berra att skärpa sig lite, karlen förstår ju inte själv vilken jubelåsna han är, rc du kan väl be snällt för det är ju ingen som tycker att berra tillför något?

En jubelåsna som endast förstör för alla är min uppfattning! Rolling Eyes

och vem ska lyckas få dig att skärpa dig ? Rolling Eyes

Intelligensnivå fiskmås. clown
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2011-01-14, 09:37

Snipern: "......här har detvisat sig både pedfilsaker , visabedrägerier, olika spamningar......"

Som vanligt har Sniper småflickor i tankarna om det inte är småpojkar.

Jag ber till Gud varje dag - ditt rasistiska svin - att din dotter ska komma hemsläpande med en färgad muslim som ber om hennes hand.
    Razz
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2011-01-14, 11:07

Infra skrev:Snipern: "......här har detvisat sig både pedfilsaker , visabedrägerier, olika spamningar......"

Som vanligt har Sniper småflickor i tankarna om det inte är småpojkar.

Jag ber till Gud varje dag - ditt rasistiska svin - att din dotter ska komma hemsläpande med en färgad muslim som ber om hennes hand.
    Razz

Följde du länkarna? dessa Är FAKTA OM DE IPNUMMER SOM ANVÄNDS AV DIG. ingen som är skapat av mig utan rena sanningar som visar sig på nätet, kan det vara så at du är skyldig till det eftersom det tar dig så hårt, FASTÄN jag påpekade att dessa nummer är dold.se,s och har använts av andra?

Be till gud kan du göra så mycket du vill, allah har inte mer makt än vad det jag lägger i plastpåsen efter min hund så det bekrymrar mig inte vad du ber honom åsdtadkomma.

och min doter HAR varit ihop med en färgad muslim som hete Kazsim, det var en väldigt trevlig pojke som inte på något sätt var islamist, men det är väl bara sådana som är riktiga muslimer enligt dig?
    eller vad säger du din äcklige kamelknllare?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2011-01-14, 14:35

NollKoll-avgrundshöger skrev:Att inte någon från vänstersidan biter ifrån när det gäller dig är en fullständig gåta!

Berra for president !
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2011-01-14, 15:03

RedCloud skrev:
    NollKoll-avgrundshöger skrev:Att inte någon från vänstersidan biter ifrån när det gäller dig är en fullständig gåta!

Berra for president !

Vet du om att du och berra är samma person fysiskt?
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2011-01-14, 17:01

om du upplever det på viset så är du ju ett levande bevis för att psykiatrin inte fungerar i högerns Sverige....
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2011-01-14, 17:14

RedCloud skrev:

om du upplever det på viset så är du ju ett levande bevis för att psykiatrin inte fungerar i högerns Sverige....

Very Happy
    marxisten
    marxisten

Antal inlägg : 5060

Inlägg  marxisten 2011-01-15, 01:26

RedCloud skrev:

Om psyk fungerade skulle vi inte ha ett höger sverige RC. Very Happy
    Corven
    Corven

Antal inlägg : 1827

Inlägg  Corven 2011-01-15, 02:00

marxisten skrev:
    RedCloud skrev:

Om man vill, så kan man ju se högervridningen i Sverige utifrån perspektivet att man minskat pengar till psykiatrin.....
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2011-01-15, 05:34

SiP skrev:
    R.O.F.L skrev:Jag tror Martin Julgran är den skyldige till att Free Speech lades ner.
    Jag kan ha fel, rätta mig om jag har fel.

Nope, helt beroende på Infra, men å andra sidan kan ju Infra vara Martin Julgran, men detta ser jag som smått omöjligt då det kräver lite kunskap och vetande att spamma sönder ett forum...

Så- du har hittat ett nytt mobboffer nu du ondskans avföring aka notoriske lögnhals..Ynkligt.<

SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2011-01-15, 10:16

Susz X skrev:
    SiP skrev:
    R.O.F.L skrev:Jag tror Martin Julgran är den skyldige till att Free Speech lades ner.
    Jag kan ha fel, rätta mig om jag har fel.

Nope, helt beroende på Infra, men å andra sidan kan ju Infra vara Martin Julgran, men detta ser jag som smått omöjligt då det kräver lite kunskap och vetande att spamma sönder ett forum...

Så- du har hittat ett nytt mobboffer nu du ondskans avföring aka notoriske lögnhals..Ynkligt.<

Om du menar din antisemitiske islamistiske fascistnazistiske psykkompis, så kan du väl fråga honom någon gång när ni träffas på rastgården...
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-01-15, 11:25

Corven skrev:
    marxisten skrev:
    RedCloud skrev:

Om man vill, så kan man ju se högervridningen i Sverige utifrån perspektivet att man minskat pengar till psykiatrin.....

Eller också ser man det som det är. Den grupp du representerar är en extrem men mycket liten grupp.
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

Inlägg  Regndrottning 2011-01-15, 12:07

ericTheDog skrev:
    Corven skrev:
    marxisten skrev:
    RedCloud skrev:

Eller också ser man det som det är. Den grupp du representerar är en extrem men mycket liten grupp.

Där har vi förklaringen!

Högern anser vänstern vara extrem. Därför bryr de sig inte att läsa vad man skriver, inte bryr sig om vad man har för åsikter. Vi stämplas som estrema och skall då motarbetas till varje pris!!!

Oavsett vad vi tycker.....

Så blir det när man trivs med sina fördomar....
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2011-01-15, 20:00

Regndrottning skrev:
    ericTheDog skrev:
    Corven skrev:
    marxisten skrev:
    RedCloud skrev:

Där har vi förklaringen!

Högern anser vänstern vara extrem. Därför bryr de sig inte att läsa vad man skriver, inte bryr sig om vad man har för åsikter. Vi stämplas som estrema och skall då motarbetas till varje pris!!!

Oavsett vad vi tycker.....

Så blir det när man trivs med sina fördomar....

Tycker faktiskt inte du tillhör de mest extrema.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-03-21, 03:23

Regndrottning skrev:
    Detta tycker jag är synd..... Free Speach var ett bra forum.

Vettiga ämnen, oftast vettigt bemötande och bra, på det stora hela.

Om det var INFRAS fel, hade det inte varit lättare att exkludera honom?

Very Happy Mitt i prick, Regn!

Orsaken att denna självklara utväg undveks var att det inte fanns något att stänga av "Infra" för. Alla rakryggade hade protesterat. På det här sättet kunde man också lättare svärta "Infra" vilket var huvudsaken. Det har vi fått
    erfara i dessa spalter ända sedan FreeS stängdes.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-03-21, 15:25

Infra skrev:
    Regndrottning skrev:

Orsaken att denna självklara utväg undveks var att det inte fanns något att stänga av "Infra" för. Alla rakryggade hade protesterat. På det här sättet kunde man också lättare svärta "Infra" vilket var huvudsaken. Det har vi fått

Ehh, detta är alltså en nyhet som Infra lägger fram, sorry morsknullarn, detta skrev jag direkt att orsaken var att det inte fanns något att stänga av dig för, du skötte dina "hot" väldigt snyggt och när jag skrev och frågade om det var menat som hot så valde du din vanliga fega väg och gav fan i att svara..

Och det var nog ingen som protesterat om jag valt den vägen, men eftersom dina antisemitiska inlägg hade börjat bli helt rabiata och jag ej ville stå som "värd" för att forum som gav fria tyglar till nazister som dig så raderade jag det, men öppna ett eget forum, ni kanske blir två där, du och din andra personlighet "lost in space" Susz..
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-03-22, 01:13

SiP skrev:
    Infra skrev:
    Regndrottning skrev:

Ehh, detta är alltså en nyhet som Infra lägger fram, sorry morsknullarn, detta skrev jag direkt att orsaken var att det inte fanns något att stänga av dig för, du skötte dina "hot" väldigt snyggt och när jag skrev och frågade om det var menat som hot så valde du din vanliga fega väg och gav fan i att svara..

Och det var nog ingen som protesterat om jag valt den vägen, men eftersom dina antisemitiska inlägg hade börjat bli helt rabiata och jag ej ville stå som "värd" för att forum som gav fria tyglar till nazister som dig så raderade jag det, men öppna ett eget forum, ni kanske blir två där, du och din andra personlighet "lost in space" Susz..

Alltså, nu måste jag förklara för alla (Brunommunnen SIPP vill inte lyssna) att det hot den slemme SIPP tog så illa vid sig för, var hotet att han bara fick en chans (att be om ursäkt eller att belägga att jag var nazist).

Antagligen var det nåt liknande hot han fick från Sussen och som han har levt tokig om i 6 år. Han påstår att det var ett “mordhot”.

Det var väl ett “mordhot “ han uppfattade även i min enda chans jag gav honom att be om ursäkt eller belägga att jag var nazist. Han fick en chans innan jag lämnade hans forum - han tog den inte.

I stället har han hållt på och orerat fula saker om mig i ända sen han på eget initiativ valde att stänga sitt forum.
    Känner man sig hotad för minsta lilla så är man svårt paranoid. Detta görSIPP till en svårt sjuk människa. Detta utnyttjar psykopaten Snipern medvetet. Det senare är enbart ruttet och visar att Snipern ser SIPP som en nyttig idiot snarare än som kompis.

Till den ointelligente SIPP behöver Snipern bara säga “Titta, det där svarta är vitt” och peka, så låter SIPP “Vitt Vitt Vitt Vitt”. Den slemme SIPP är i sanning Snipern papegoja
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-03-22, 15:42

Infra skrev:Alltså, nu måste jag förklara för alla (Brunommunnen SIPP vill inte lyssna) att det hot den slemme SIPP tog så illa vid sig för, var hotet att han bara fick en chans (att be om ursäkt eller att belägga att jag var nazist).

Antagligen var det nåt liknande hot han fick från Sussen och som han har levt tokig om i 6 år. Han påstår att det var ett “mordhot”.

Det var väl ett “mordhot “ han uppfattade även i min enda chans jag gav honom att be om ursäkt eller belägga att jag var nazist. Han fick en chans innan jag lämnade hans forum - han tog den inte.

I stället har han hållt på och orerat fula saker om mig i ända sen han på eget initiativ valde att stänga sitt forum.
    Känner man sig hotad för minsta lilla så är man svårt paranoid. Detta görSIPP till en svårt sjuk människa. Detta utnyttjar psykopaten Snipern medvetet. Det senare är enbart ruttet och visar att Snipern ser SIPP som en nyttig idiot snarare än som kompis.

Till den ointelligente SIPP behöver Snipern bara säga “Titta, det där svarta är vitt” och peka, så låter SIPP “Vitt Vitt Vitt Vitt”. Den slemme SIPP är i sanning Snipern papegoja

Du är sjuk på riktigt va??
    Du fick chansen och svara på vad du menade med "BE OM URSÄKT; ANNARS!!", när jag frågade om det var ett hot fegade du ur och vägrade svara, men tala gärna om vad du menade med "ANNARS".

Sen var det du som eskalerade det du kallar orerandet, det var du som drog in mina föräldrar i din vendetta och skrev allt mer hatiska inlägg, det har jag enbart gett svar på tal på, detta klarar inte din ensamma cell i röven att fatta, men fortsätt att framställa dig som den idiot du verkligen är, rätt kul att se en nasse förtäras innefrån av hat..
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-03-23, 09:37

SiP skrev:
    Infra skrev:Alltså, nu måste jag förklara för alla (Brunommunnen SIPP vill inte lyssna) att det hot den slemme SIPP tog så illa vid sig för, var hotet att han bara fick en chans (att be om ursäkt eller att belägga att jag var nazist).

Du fick chansen och svara på vad du menade med "BE OM URSÄKT; ANNARS!!", när jag frågade om det var ett hot fegade du ur och vägrade svara, men tala gärna om vad du menade med "ANNARS".

Sen var det du som eskalerade det du kallar orerandet, det var du som drog in mina föräldrar i din vendetta och skrev allt mer hatiska inlägg, det har jag enbart gett svar på tal på, detta klarar inte din ensamma cell i röven att fatta, men fortsätt att framställa dig som den idiot du verkligen är, rätt kul att se en nasse förtäras innefrån av hat..

Det där ordet "ANNARS" har du gripit direkt ur luften. Det är ditt ord, inte mitt.

Förutseende som jag är sparade jag de sista inläggen innan du valde att stänga ditt forum, i Works/word så att du raderade alla bevis kommer inte att hjälpa dig fortsätta ljuga.

Varsågod; den exakta ordalydelsen av vad jag skrev i det inlägget som du i din sinnesjuka paranoja tog som ett mordhot:

"Du har i dina fem senaste inlägg, SIP, i tur och ordning kallat mig för 1)antisemit, 2)nazist och 3)islamist. Med detta har du också kackat i eget bo. Man ska aldrig kacka i eget bo SIP. Jag la till: "Håll för fan rent på ditt eget forum. Jag ger dig bara en chans:

1) belägg att jag är antisemit eller be om ursäkt. 2) belägg att jag är nazist eller be om ursäkt
    3) belägg att jag är islamist eller be om ursäkt."

Det var alltså chansen att be om ursäkt som du bara fick en (1) av. Din reaktion antyder uttalade skuldtjänslor och en stor medvetenhet om att du själv gjort dig beroende av lögnen. (Lärde inte pappa dig att det är fult att ljuga)? Som en slags undermedveten självbestraffning raderade du ditt livsverk och kunde på så sätt även (för all framtid) begrava bevisen på din egen ruttenhet.
    SiP
    SiP

Inlägg  SiP 2011-03-23, 11:19

Infra skrev:
    SiP skrev:

Det där ordet "ANNARS" har du gripit direkt ur luften. Det är ditt ord, inte mitt.

Förutseende som jag är sparade jag de sista inläggen innan du valde att stänga ditt forum, i Works/word så att du raderade alla bevis kommer inte att hjälpa dig fortsätta ljuga.

Varsågod; den exakta ordalydelsen av vad jag skrev i det inlägget som du i din sinnesjuka paranoja tog som ett mordhot:

"Du har i dina fem senaste inlägg, SIP, i tur och ordning kallat mig för 1)antisemit, 2)nazist och 3)islamist. Med detta har du också kackat i eget bo. Man ska aldrig kacka i eget bo SIP. Jag la till: "Håll för fan rent på ditt eget forum. Jag ger dig bara en chans:

1) belägg att jag är antisemit eller be om ursäkt. 2) belägg att jag är nazist eller be om ursäkt
    3) belägg att jag är islamist eller be om ursäkt."

Det var alltså chansen att be om ursäkt som du bara fick en (1) av. Din reaktion antyder uttalade skuldtjänslor och en stor medvetenhet om att du själv gjort dig beroende av lögnen. (Lärde inte pappa dig att det är fult att ljuga)? Som en slags undermedveten självbestraffning raderade du ditt livsverk och kunde på så sätt även (för all framtid) begrava bevisen på din egen ruttenhet.

Och lite snyggt så raderade du "annars", tja du kan kopiera och klistra hur mycket du vill, men så länge du tar bort ord som var med så är det värt lika mycket som dig, alltså nada...
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-03-23, 23:08

Det är ditt jävla ord; "ANNARS". Själv använder jag överhuvudtaget inte ordet.
    Du kan ju fabricera vilka lögner som helst nu. För att få den möjligheten valde du att radera ditt forum.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2011-03-23, 23:10

Jävla pajas! Så för dig är skillnaden mellan att radera ett forum och inte
    radera det, är ordet "ANNARS": Vilken jävla pajas du är!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:10