[quote="F.I.S.T"]
Sniperace skrev:
han var inte ett dugg problem i det stora hela, utan det var Infras agressivitet
Både du och Sip var nog minst lika aggressiva nådige Herrn
likson du onådige herrn, såvitt jag fått veta var jag inte en av orsakerna.....
Sniperace skrev:underförstådda hot
hur ser ett sådant ut....och går det att avgöra utan att vara partisk ?
det får du fråga sip om ,men jag är benägen att hålla med honom om hans åsikt i den frågan
Sniperace skrev:och den antisemitism och helhjärtade stöd för islamismen som gjorde att det blev detta beslut,
Detta är ju dock märkligt uttalande om det skulle vara sant.... Personligen har jag inte sett något sådant på freespech.....
Jag såg en hel del rasism.... minns att det var en herre som refererade till muslimer som neandertalare.... undrar om det var Sip själv...
Sedan kan det mycket väl vara så att Infra sagt saker som jag missat... men det får vi ju inte veta när censuren slog till
men det har vi andra sett, men du filterar nog med dina starkt färgade glasögon, och någon censur har det aöldrig varit, inte ett enda inlägg raderades någonsin, och stängningen av forumet kan inte räknas som censur, det var inget annat än at han inte längre ville vara forumadministratör, anser du att stängningen av tidnigen arbetet var censur det med?
Sniperace skrev:han tog elt enkelt beslutet att det INTE var bra med ett forum som tillät vilka uttalanden som hest,
Nä det tillät inte vilka åsikter som helst.... förnedring av Islam gick bra tydligen
ok så du menar på fullt allvar att det är att förnedra Islam när man ger sig på islamisternas fanatism och missbruket av den vanlige muslimens tro?
ok, då visar du ju tydligt var du står i frågan, ingen kritik av hårdför islam ska vara tillåtet.....
Sniperace skrev:och eftersom forumet startats med att det skulle vara tillåtet så hade det varit fel att ändra på detta, därför stängdes det istället.
mm
så du håller med?
Sniperace skrev:Och vi kan nog vara säkra på at OM han startat det med nya regler skulle en del skria vilt, så, jag förstår SIP till fullo
inte jag !...inte till fullo !...... och såvida du inte ÄR sip, så får man väl kanske avvakta tills sip själv ger sin version.
fast det där med antisemitism om det skulle vara sant visar ju i så fall att han inte var mogen att ha ett forum.... när han tillåter och själv hakar på islamofobi
Säger du NU ja, men om du råkat ut för en radering eller tillsägelse skulle du inte sitta tyst, det vet nog de flesta, och nej, jag är inte SIP, men han är en av dem jag känner förtroende för, och det gjorde jag för ALLA administratörerna.
OCH ännu en gång, det är inte islamofobi att ge sig på dess fanatiker som vill med våld tvinga på resten av världen sig sjuka syn på islam, och den punkten ger vi oss inte på, hur idogt du än protesterar och högaktar den synen på islam.