Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

Vart går s, mot mitten eller vänster?

ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Vart går s, mot mitten eller vänster? Empty Vart går s, mot mitten eller vänster?

Inlägg  ericTheDog 2011-01-03, 04:07

Hur går tankegångarna på Sveavägen 68? Ska man möta Alliansen i mittens rike, kanske med rättvisa skattesänkningar...eller ska man möta Lars Ohly's kommunism?

Jag har varken en aning eller förtroende för de muppar som leder detta parti mot avgrunden. Min gissning är att man tar vänsterspåret och därmed spårar ur ännu en gång.

Oavsett vad man väljer så tror jag vänstern får vänta till 2022 på nästa valseger. Så illa ställt är det tyvärr.

Tur att vi har Allians för Sverige som kan ta ansvar för Sverige.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Vart går s, mot mitten eller vänster? Empty Sv: Vart går s, mot mitten eller vänster?

Inlägg  ericTheDog 2011-01-07, 03:14

Terroristkramaren rc ville visst inte denna tråd skulle stå högst upp. Upp.

P.S Nu får vi se om han spammar - igen. Som martin Julgran/rc/berra? Vi får se.

Aktuell tid och datum: 2024-11-24, 18:19