Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
SilverSurfer
Infra
ericTheDog
formsvackan
redalert
DirtyDog
RedMentalCase
ANNA2LINK
12 posters

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-12-30, 15:15

    Finn "fem fel". Om du är åt vänster ska du skriva fem negativa åsikter om vänstern, om du är höger ska du skriva fem negativa åsikter om högern...

    Många av oss här inne är inte självkritiska, om vi så är vänster eller höger utan håller oftast med om det mesta som vänster/höger säger och gör... Men ibland kanske vi inte håller med om precis allt...

    Så var ärliga nu och hitta fem negativa saker om vänster/höger. Men här ska inte vänstern skriva om högern och tvärtom...


    Här är mina fem:

    1. Både Vänstern och Sossarna är alldelles för otydliga med sin politik, framför allt vad
    de vill ha ut av den. Sossarna har helt tappat fotfästet.

    2. MP som jag trodde var mer åt vänster än höger har ändrat inriktning och är mer i mitten nu.

    3. Sossarna skulle sagt nej när det gäller jobbskatteavdraget

    4. Sossarna skulle sagt nej när det gäller avdrag för hushållsnära tjänster (framför allt för de
    som har råd att betala fullt för städning).

    5. Sossarna skulle inte ha börjat med att sälja ut vården privat...


    Så nu är det eran tur och var bara kritisk åt vänster om du röstar vänster och höger om du röstar höger...
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-30, 16:35

    Det finns bara fel med vänstern nuförtiden, ni har ju inga rätt, när ni är i närheten av ett rätt så tramsar ni själv bort det.

    ALLT är skit med vänstern, förutom pisset....lol

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-12-30, 18:20

    RedMentalCase skrev:Det finns bara fel med vänstern nuförtiden, ni har ju inga rätt, när ni är i närheten av ett rätt så tramsar ni själv bort det.

    ALLT är skit med vänstern, förutom pisset....lol



    Kom igen nu RMC!
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  DirtyDog 2011-12-30, 18:33

    ANNA2LINK skrev:Finn "fem fel". Om du är åt vänster ska du skriva fem negativa åsikter om vänstern, om du är höger ska du skriva fem negativa åsikter om högern...

    Många av oss här inne är inte självkritiska, om vi så är vänster eller höger utan håller oftast med om det mesta som vänster/höger säger och gör... Men ibland kanske vi inte håller med om precis allt...

    Så var ärliga nu och hitta fem negativa saker om vänster/höger. Men här ska inte vänstern skriva om högern och tvärtom...


    Här är mina fem:

    1. Både Vänstern och Sossarna är alldelles för otydliga med sin politik, framför allt vad
    de vill ha ut av den. Sossarna har helt tappat fotfästet.

    2. MP som jag trodde var mer åt vänster än höger har ändrat inriktning och är mer i mitten nu.

    3. Sossarna skulle sagt nej när det gäller jobbskatteavdraget

    4. Sossarna skulle sagt nej när det gäller avdrag för hushållsnära tjänster (framför allt för de
    som har råd att betala fullt för städning).

    5. Sossarna skulle inte ha börjat med att sälja ut vården privat...


    Så nu är det eran tur och var bara kritisk åt vänster om du röstar vänster och höger om du röstar höger...
    1. Du slår in öppna dörrar.
    2. Du slår inte mot vänster utan att MP har gått till höger.
    3. Du är negativ mot att sossarna har gått till höger.
    4. - " - " -
    5. - " - " -

    Är detta din bild av att kritisera vänsterpolitik? Laughing
    Det framstår mest som gnäll från någon som står till vänster om sossarna? Rolling Eyes

    Vill du att folk på högersidan skall beklaga sig om saker som alliansen gjort som ligger för långt till vänster?
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-12-30, 19:02

    DirtyDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:Finn "fem fel". Om du är åt vänster ska du skriva fem negativa åsikter om vänstern, om du är höger ska du skriva fem negativa åsikter om högern...

    Många av oss här inne är inte självkritiska, om vi så är vänster eller höger utan håller oftast med om det mesta som vänster/höger säger och gör... Men ibland kanske vi inte håller med om precis allt...

    Så var ärliga nu och hitta fem negativa saker om vänster/höger. Men här ska inte vänstern skriva om högern och tvärtom...


    Här är mina fem:

    1. Både Vänstern och Sossarna är alldelles för otydliga med sin politik, framför allt vad
    de vill ha ut av den. Sossarna har helt tappat fotfästet.

    2. MP som jag trodde var mer åt vänster än höger har ändrat inriktning och är mer i mitten nu.

    3. Sossarna skulle sagt nej när det gäller jobbskatteavdraget

    4. Sossarna skulle sagt nej när det gäller avdrag för hushållsnära tjänster (framför allt för de
    som har råd att betala fullt för städning).

    5. Sossarna skulle inte ha börjat med att sälja ut vården privat...


    Så nu är det eran tur och var bara kritisk åt vänster om du röstar vänster och höger om du röstar höger...
    1. Du slår in öppna dörrar.
    2. Du slår inte mot vänster utan att MP har gått till höger.
    3. Du är negativ mot att sossarna har gått till höger.
    4. - " - " -
    5. - " - " -

    Är detta din bild av att kritisera vänsterpolitik? Laughing
    Det framstår mest som gnäll från någon som står till vänster om sossarna? Rolling Eyes

    Vill du att folk på högersidan skall beklaga sig om saker som alliansen gjort som ligger för långt till vänster?


    Ok ni klarar inte att kritisera högern alltså utan det blir som vanligt här inne att man "hoppar på" motståndaren, mycket dåligt Dirty Dog!!! Kan du inte bättre? Vad det, det bästa du kunde komma med? Läste du allt jag skrev??? Vänster skulle inte kritisera höger på något sätt och höger skulle inte kritisera vänster på något sätt!!! Men det tog inte lång tid innan ni började med att kritisera de som inte tycker som er!!! Det började med RMC och du hakade på. DÅLIGT, MYCKET DÅLIGT!!!


    Ja detta är min bild att kritisera sossarna och vänstern ja!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  redalert 2011-12-30, 19:15

    Okej jag får kritisera högern då, de har gått alldeles för långt åt vänster!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  ANNA2LINK 2011-12-30, 19:17

    redalert skrev:Okej jag får kritisera högern då, de har gått alldeles för långt åt vänster!


    Bra där RedA att inte du kritiserade vänster med en gång! Det ska du ha Cred för!
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  DirtyDog 2011-12-30, 20:05

    redalert skrev:Okej jag får kritisera högern då, de har gått alldeles för långt åt vänster!
    Du skulle ha upprepat den meningen 5 gånger för att få ett inlägg liknande Anna's. Laughing


    Senast ändrad av DirtyDog den 2011-12-30, 20:16, ändrad totalt 1 gång
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  DirtyDog 2011-12-30, 20:16

    ANNA2LINK skrev:Ok ni klarar inte att kritisera högern alltså utan det blir som vanligt här inne att man "hoppar på" motståndaren, mycket dåligt Dirty Dog!!! Kan du inte bättre? Vad det, det bästa du kunde komma med?
    Hoppar på motståndare?
    ANNA2LINK skrev:
    Läste du allt jag skrev??? Vänster skulle inte kritisera höger på något sätt och höger skulle inte kritisera vänster på något sätt!!! Men det tog inte lång tid innan ni började med att kritisera de som inte tycker som er!!! Det började med RMC och du hakade på. DÅLIGT, MYCKET DÅLIGT!!!
    Jodå, jag läste vad du skrev. Ni skulle inte kritisera högern i Ert inlägg och allt du gör då är att kritisera de två partierna i Er "röra" som ligger närmast högern för att acceptera högerpolitik? Alltså fanns där INGEN kritik överhuvudtaget mot någon vänsterpolitik. Eller menar du att det ÄR vänsterpolitik att acceptera högerpolitik? Du gör mig väldigt förvirrad? Rolling Eyes
    JAG däremot kritiserade ingen vänsterpolitik i mitt inlägg.
    ANNA2LINK skrev:Ja detta är min bild att kritisera sossarna och vänstern ja!
    Vilket bevisar att du inte klarade av det som du anklagar "motståndaren" för att inte klara av. Om det inte vore så sorgligt så vore det nästan humor. Nu är det mest patetiskt och vi kan konstatera att din bild av att kritisera vänstern är att inte nämna deras politik alls utan istället ge dig på deras samarbetsparter för att föra högerpolitik. Ridå! Embarassed
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  formsvackan 2011-12-30, 20:35

    Begränsar mig till att påpeka endast ett fel, men ett stort sådant.

    http://www.expressen.se/nyheter/1.2665878/de-kraver-ett-tobaksforbud

    Henrik Ripa, riksdagsledamot för Moderaterna, är en av artikelförfattarna. Han vill gå ännu längre.
    - Min linje är att man ska totalförbjuda rökning helt och hållet i Sverige. Jag tror att de flesta länder inser att det är den väg man måste gå. Samtidigt är det en lång process. Det här skulle kunna vara ett steg på vägen, säger han till Expressen.se.

    Hur troligt är det att det kommer bli en sådan här lagstiftning?
    - Det är säkert en bit dit. Men inom 10-15 år kan man vara helt övertygad om att cigaretter kommer att ha ett slutdatum när de får säljas.

    Vad säger du till dem som anser att man själv bör få bestämma om man ska röka?
    - Vi vet ju att cigaretter är bland det mest beroendeframkallande du kan få. Med en produkt som du inte kan sluta köpa enkelt utan du blir fast i beroende är det också rimligt att säga att det inte är produkt man kan ha på marknaden, säger Ripa.


    Snart vill väl dessa attans förmyndare återinföra motboken också Very Happy

    Galningarna har försökt förr. När de första plastkorten med chip lanserades ville folkpartikel Jan-Erik Wikström att sådana skulle behövas för att få handla på systemet. Till att börja med skulle inte inköpen begränsas utan det räckte enligt den idioten till att börja med att texten på kvittot skrevs ut med röd text om man handlade över en viss nivå per månad. No
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-30, 20:39

    ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:Okej jag får kritisera högern då, de har gått alldeles för långt åt vänster!


    Bra där RedA att inte du kritiserade vänster med en gång! Det ska du ha Cred för!

    Snälla, säg att du driver med oss.
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  DirtyDog 2011-12-31, 00:37

    ericTheDog skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    redalert skrev:Okej jag får kritisera högern då, de har gått alldeles för långt åt vänster!


    Bra där RedA att inte du kritiserade vänster med en gång! Det ska du ha Cred för!

    Snälla, säg att du driver med oss.
    Hade man inte känt till Annas intelligensnivå så hade man utgått från att hon var ironisk. Nu VET vi tyvärr med alltför hög säkerhet att så inte var fallet. Twisted Evil
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  DirtyDog 2011-12-31, 00:57

    formsvackan skrev:Begränsar mig till att påpeka endast ett fel, men ett stort sådant.

    http://www.expressen.se/nyheter/1.2665878/de-kraver-ett-tobaksforbud

    Henrik Ripa, riksdagsledamot för Moderaterna, är en av artikelförfattarna. Han vill gå ännu längre.
    - Min linje är att man ska totalförbjuda rökning helt och hållet i Sverige. Jag tror att de flesta länder inser att det är den väg man måste gå. Samtidigt är det en lång process. Det här skulle kunna vara ett steg på vägen, säger han till Expressen.se.

    Hur troligt är det att det kommer bli en sådan här lagstiftning?
    - Det är säkert en bit dit. Men inom 10-15 år kan man vara helt övertygad om att cigaretter kommer att ha ett slutdatum när de får säljas.

    Vad säger du till dem som anser att man själv bör få bestämma om man ska röka?
    - Vi vet ju att cigaretter är bland det mest beroendeframkallande du kan få. Med en produkt som du inte kan sluta köpa enkelt utan du blir fast i beroende är det också rimligt att säga att det inte är produkt man kan ha på marknaden, säger Ripa.


    Snart vill väl dessa attans förmyndare återinföra motboken också Very Happy
    Och när kommer Anna's kritik av detta inlägg? Eller tror hon kanske plötsligt att FS tillhör högerflygeln här på forumet?
    Eftersom han inte ens antydde att han var ironisk i sitt inlägg så får vi väl utgå ifrån att han inte hade den mentala nivån att begripa vad Anna skrev? Laughing

    formsvackan skrev:Galningarna har försökt förr. När de första plastkorten med chip lanserades ville folkpartikel Jan-Erik Wikström att sådana skulle behövas för att få handla på systemet. Till att börja med skulle inte inköpen begränsas utan det räckte enligt den idioten till att börja med att texten på kvittot skrevs ut med röd text om man handlade över en viss nivå per månad. No
    Vet du VARFÖR som vi kan skratta åt dessa lagförslag? Tänk efter lite så kanske rubeln faller ned. Laughing

    Annars trodde jag att du tillhörde de som GILLAR när det är politiker som beslutar om sådana här saker?
    Vem behöver bry sig om "tillgång & efterfrågan" (host harkel...mar...mark...markna...) när det finns politiker som kan besluta?
    De behöver väl aldrig bry sig om vad "bankdirektörerna" (host harkel...) anser om just denna eventuella lag?
    Vi kan väl inte låta markn....bankdirektörerna bestämma sånt här?
    Det finns väl ingen anledning att misstänka att det kommer uppstå svarta bankdir..., sorry, markn... ja, du vet, det där du inte har riktig kläm på?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  formsvackan 2011-12-31, 01:43

    DirtyDog skrev:De behöver väl aldrig bry sig om vad "bankdirektörerna" (host harkel...) anser om just denna eventuella lag?
    Vi kan väl inte låta markn....bankdirektörerna bestämma sånt här?
    Det finns väl ingen anledning att misstänka att det kommer uppstå svarta bankdir..., sorry, markn... ja, du vet, det där du inte har riktig kläm på?
    Jag är övertygad om att bankdirektörerna ser till så att deras lakejer beslutar om ett undantag gällande cigarrer, i alla fall dyra sådana som de förtryckta i Karibien rullar Very Happy
    DirtyDog
    DirtyDog


    Antal inlägg : 5089
    Join date : 09-02-20

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  DirtyDog 2011-12-31, 01:49

    formsvackan skrev:
    DirtyDog skrev:De behöver väl aldrig bry sig om vad "bankdirektörerna" (host harkel...) anser om just denna eventuella lag?
    Vi kan väl inte låta markn....bankdirektörerna bestämma sånt här?
    Det finns väl ingen anledning att misstänka att det kommer uppstå svarta bankdir..., sorry, markn... ja, du vet, det där du inte har riktig kläm på?
    Jag är övertygad om att bankdirektörerna ser till så att deras lakejer beslutar om ett undantag gällande cigarrer, i alla fall dyra sådana som de förtryckta i Karibien rullar Very Happy
    De är väl dyra främst för att de är förbjudna i USA. Det hindrar dock inte amerikaner från att röka dem ändå. Det har de svarta bankdirektörerna i USA sett till. Wink
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  ericTheDog 2011-12-31, 02:17

    formsvackan skrev:
    DirtyDog skrev:De behöver väl aldrig bry sig om vad "bankdirektörerna" (host harkel...) anser om just denna eventuella lag?
    Vi kan väl inte låta markn....bankdirektörerna bestämma sånt här?
    Det finns väl ingen anledning att misstänka att det kommer uppstå svarta bankdir..., sorry, markn... ja, du vet, det där du inte har riktig kläm på?
    Jag är övertygad om att bankdirektörerna ser till så att deras lakejer beslutar om ett undantag gällande cigarrer, i alla fall dyra sådana som de förtryckta i Karibien rullar Very Happy


    Ett sådant undantag rörande haschet skulle ju betyda en hel del för rcberra.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  RedMentalCase 2011-12-31, 04:17

    Systembolaget,vad är det??
    affär där lapparna köper sitt eldvatten?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  Infra 2011-12-31, 05:28



    5 negativiteter om vänstern:


    1) Thomas STASI Bodström

    2) Sossarnas FRA-medlöperi

    3) "Broilerkarriäristerna"

    4) Privatiseringsivern

    5) Den dåliga återväxten
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  redalert 2011-12-31, 10:59

    Infra skrev:

    5 negativiteter om vänstern:


    1) Thomas STASI Bodström

    2) Sossarnas FRA-medlöperi

    3) "Broilerkarriäristerna"

    4) Privatiseringsivern

    5) Den dåliga återväxten


    Privatiseringsivern?


    Säg är du planekonomiförespråkare?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  Infra 2012-01-01, 01:41

    redalert skrev:
    Infra skrev:

    5 negativiteter om vänstern:


    1) Thomas STASI Bodström

    2) Sossarnas FRA-medlöperi

    3) "Broilerkarriäristerna"

    4) Privatiseringsivern

    5) Den dåliga återväxten


    Privatiseringsivern?


    Säg är du planekonomiförespråkare?
    Japp! Mitt i prick! Hellre det än kvartalskapitalism!
    SilverSurfer
    SilverSurfer


    Antal inlägg : 332
    Join date : 09-02-23

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  SilverSurfer 2012-01-01, 02:53

    Infra skrev:
    redalert skrev:
    Infra skrev:

    5 negativiteter om vänstern:


    1) Thomas STASI Bodström

    2) Sossarnas FRA-medlöperi

    3) "Broilerkarriäristerna"

    4) Privatiseringsivern

    5) Den dåliga återväxten


    Privatiseringsivern?


    Säg är du planekonomiförespråkare?
    Japp! Mitt i prick! Hellre det än kvartalskapitalism!

    Mhmm
    DMustaine
    DMustaine


    Antal inlägg : 3914
    Join date : 09-04-07

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  DMustaine 2012-01-01, 02:58

    Finns det ens exempel på lyckad planekonomi?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  redalert 2012-01-01, 14:14

    Infra skrev:
    redalert skrev:
    Infra skrev:

    5 negativiteter om vänstern:


    1) Thomas STASI Bodström

    2) Sossarnas FRA-medlöperi

    3) "Broilerkarriäristerna"

    4) Privatiseringsivern

    5) Den dåliga återväxten


    Privatiseringsivern?


    Säg är du planekonomiförespråkare?
    Japp! Mitt i prick! Hellre det än kvartalskapitalism!


    Är inte det samma sak?
    Du går alltså stickistäv med övriga forumvänster som absolut inte vill ha planekonomi åtminstone enligt egen utsaga!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  formsvackan 2012-01-01, 16:52

    DMustaine skrev:Finns det ens exempel på lyckad planekonomi?
    Massvis, men oftast kallat för budget.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  redalert 2012-01-01, 19:30

    formsvackan skrev:
    DMustaine skrev:Finns det ens exempel på lyckad planekonomi?
    Massvis, men oftast kallat för budget.
    Att överblicka ett mindre företag eller familjeekonomin låter sig kanske göras men är helt omöjligt när det gäller marknaden!
    Bullshitman!

    Sponsored content


    Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger.. Empty Sv: Skrev fem negativa åsikter om vänster eller höger..

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 10:29